ویزای تحصیلی کانادا برای اقامت دائم

کانادا یکی از بهترین شرایط برای تحصیل دانشجویان و دانش آموزان را دارد؛ هر سال تعداد زیادی از دانشجویان خارجی برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا اقدام می کنند تا در محیط عالی و سازنده آموزشی این کشور تحصیل کنند. تحصیل در این کشور همچنین راه را برای گرفتن اقامت دائم در کانادا هموار می کند.

ویزای تحصیلی کانادا برای اقامت دائم

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: با ویزای تحصیلی کانادا شما می توانید در طول مدت زمان تحصیل خود در خاک این کشور بمانید. ویزای تحصیلی کانادا 2 نوع دارد: نوع اول برای افراد زیر 18 سال است که می‎خواهند در مقاطع ابتدایی تا دبیرستان تحصیل کنند؛ دانش آموزن می‎توانند در طول دوران تحصیلشان بدون هیچ مشکلی در کانادا اقامت کنند. به واسطه حضور آنها در خاک کشور، والدین‎شان هم می‎توانند در طول تحصیل فرزندانشان در کانادا اقامت داشته باشند. نوع دوم مربوط به کسانی است که می‎خواهند در یکی از موسسات آموزش عالی کانادا به تحصیل مشغول شوند. این افراد باید ابتدا از یکی از دانشگاه‎های این کشور پذیرش بگیرند و در زمان درخواست اخذ ویزای تحصیلی کانادا، نامه پذیرش خود را همراه با دیگر مدارک به سفارت ارائه دهند.

مدارکی که برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا نیاز هستند، شامل ترجمه و اصل مدارک شناسایی، ترجمه و اصل مدارک تحصیلی، ترجمه و اصل مدارک مربوط به تمکن مالی و نامه پذیرش دانشگاه می‎شوند. پس از این که مدارک معتبر خود را آماده کرده و مراحل مختلف مانند انگشت‎نگاری را انجام دادید؛ باید منتظر باشید تا جواب ویزای خود را دریافت کرده و در نهایت پیکاپ ویزای کانادا را انجام دهید.

تبدیل ویزای تحصیلی کانادا به اقامت دائم

همان طور که در بالا اشاره شد، بسیاری از افراد به قصد گرفتن اقامت دائم، به دنبال گرفتن ویزای تحصیلی کانادا هستند. به طور پیش‎فرض افرادی که دارای ویزای تحصیلی هستند؛ نمی‎توانند این ویزا را به اقامت دائم تبدیل کنند، اما راه هایی برای ماندن بعد از پایان تحصیل وجود دارد. آن دسته از کسانی که مقاطع ابتدایی تا دبیرستان را در کانادا گذرانده‎اند؛ پس از پایان تحصیلشان هم به راحتی می‎توانند برای کار و زندگی در کانادا بمانند. آن دسته از افرادی که تحصیلات دانشگاهی خود را در این کشور گذرانده‎اند، برای کار یا سرمایه‎گذاری می‎توانند پس از تحصیل در این کشور بمانند.

تحصیل در کانادا می‎تواند شما را در مسیر اخذ اقامت دائم قرار دهد. برای کسانی که از وضعیت تحصیلی خوبی برخوردار هستند؛ مدرک زبان دارند و همچنین توانایی تامین هزینه‎های تحصیلی خود را دارند، ویزای تحصیلی یک فرصت فوق‎العاده برای زندگی در کانادا است.

انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 34

به "ویزای تحصیلی کانادا برای اقامت دائم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای تحصیلی کانادا برای اقامت دائم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید