ویزای توریستی کانادا چه نوع ویزایی است؟

ویزای توریستی کانادا یکی از محبوب‌ترین ویزاها برای افراد علاقه مند به سفر و گردشگری است. غیر از جاذبه های خارق العاده برای دیدن، گرفتن این نوع ویزا به شما اجازه می دهد شرایط زندگی را قبل از مهاجرت بررسی کنید.

ویزای توریستی کانادا چه نوع ویزایی است؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: ویزای توریستی کانادا یک بار ورود، به دارندگانش اجازه می دهد که تنها یک بار وارد این کشور شوند. پس از این که دارنده ویزا، کانادا را ترک کند، برای سفر مجدد به این کشور، باید دوباره برای اخذ ویزا اقدام کند. ویزای چند بار ورود یا ویزای مولتی کانادا، به دارنده اجازه می دهد که با توجه به مدت زمان اعتبار پاسپورتش، به صورت نامحدود به این کشور وارد شود و پس از هر بار ورود، تا 6 ماه بدون محدودیت در کانادا اقامت داشته باشد.

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا، شرایطی هستند که توسط دولت این کشور تعیین شده‌اند. اگر متقاضی شرایط دریافت ویزای توریستی کانادا را نداشته باشد، درخواست او رد (ریجکت) می شود. این شرایط عمومی این ها هستند: داشتن پاسپورت معتبر، برخورداری از سلامت ذهنی و جسمی کامل، داشتن منابع مالی کافی برای پرداخت هزینه های سفر، باید نشان دهد برای مدت زمان خاص و محدود در کانادا اقامت خواهد داشت، باید تعهد دهد که پس از سفر تفریحیش این کشور را ترک خواهد کرد، باید تعهد دهد که در مدت زمان حضور خود در کانادا به دنبال کار و استخدام در جایی نیست.

شما همچنین باید ثابت کنید که هیچ گونه سو پیشینه کیفری ندارید. باید نشان دهید که هیچ یک از اعمال و اقدامات شما در این کشور امنیت ملی را تهدید نکرده و به خطر نمی اندازد. باید در مدت اقامت‌تان در کانادا، از قوانین این کشور پیروی کنید. ممکن است نیاز باشد تا برخی از آزمایشات پزشکی (مانند ایدز، هپاتیت، سل و غیره) را انجام دهید.

متقاضی دریافت ویزای توریستی کانادا باید قادر باشد تا تمام هزینه های سفر و اقامتش در این کشور را پرداخت کند. اعضای یک خانواده باید به طور همزمان و در یک مکان، درخواست خود برای اخذ ویزای توریستی را ارائه دهند. فرزندان نیز به عنوان افراد وابسته به والدین می بایست تمام شرایط مورد نیاز برای دریافت این نوع ویزا را داشته باشند. شهروندان کشورهای مختلف برای دریافت ویزای توریستی این کشور باید اطلاعات هویتی (بیومتریک) خود را ارائه دهند. این اطلاعات شامل اثر انگشت و عکس متقاضی می باشد.

مدت زمان جواب ویزای توریستی کانادا، پس از انجام مراحل انگشت نگاری و عکسبرداری محاسبه می شود. تا پیش از این، مدت زمان جواب ویزای توریستی کانادا، بین 14 تا 90 روز پس از مراحل انگشت نگاری بود. به تازگی اعلام شده که این مدت زمان افزایش یافته و 92 روزی کاری پس از انگشت نگاری، جواب ویزا به متقاضیان اعلام خواهد شد.

انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 18

به "ویزای توریستی کانادا چه نوع ویزایی است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "ویزای توریستی کانادا چه نوع ویزایی است؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای توریستی کانادا چه نوع ویزایی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید