چه چیزهایی را معمولا باید در سفر همراه داشته باشیم؟

اینکه شما چه وسایلی برای سفر انتخاب کنید به مقصد و عامل مختلفی برمیگردد اما عمومیترین موارد را در لیست زیر برایتان آوردیم.

چه چیزهایی را معمولا باید در سفر همراه داشته باشیم؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: لیست مواردی که باید در سفر همراه داشت:

1-کوله روزانه: این کوله دقیقا مثل کوله و یا چمدانی است که در آن وسایلتان را گذاشته اید اما بسیار کوچک تر و برای حمل یک بطری آب، مقداری غذا و وسایل کوچکی مثل عینک آفتابی و… بسیار مناسب است.

2- پاسپورت: اولین و تنها آیتمی که تحت هیچ شرایطی از قلم نیاندازید. اگر بخواهم یک جمله راجع به اهمیت آن بگویم این است: بدون آن؛ شما هیچ جایی نمی توانید بروید!

3- جوراب و کفش پیاده روی: فرقی ندارد برای گردشگری کجای جهان را انتخاب نموده باشید، در هر صورت امکان دارد بخواهید در جنگل قدم بزنید و یا در خیابان های شهر راه بروید. پس بهتر است از راحت بودن و ترجیحا ضد آب بودن کفش هایتان مطمئن باشید.

4- بارانی: برخی از آدمها چتر را ترجیح می دهند، اما به نظر من اگر هوا بارانی باشد یا باد بوزد، چتر باید آخرین انتخابتان باشد.

5- جعبه کمک های اولیه: در هر صورت در هر سفری ممکن است حادثه ای ناخواسته پیش بیاید و باعث صدمه تماشا شخص گردد، پس بهتر است از قبل آماده باشید.

6- کپی مدارک مهم: می توانید اصل مدارک تان را در اتاق و یا هتل نگه دارید و فقط کپی ها را با خود حمل کنید. بنابراین اگر یکی را گم کنید، دیگری دم دست تان خواهد بود.

7- لباس شنا و حوله: اگر دارید به یک منطقه ساحلی سفر می کنید احتمالا می توانید اینها را از آنجا هم تهیه کنید. اما مطمنا وقتی هوا آفتابی است و همه چیز برای شنا مهیا است، دوست ندارید وقتتان را در فروشگاه ها به خرید لباس شنا بگذرانید!

8- گجت ها: آیپادها، تبلت ها، تلفن های هوشمند همراه… هر چیزی که اسمش را می گذارید! امروزه وای فای و 3 را در هر جایی می توانید پیدا کنید، بنابراین برای رزرو پروازتان، تماس با خانواده، پیدا کردن جهت و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید می توانید از گجت تان بهره ببرید.

9- قفل و کلید: متسفانه هر جایی ایمن یست. وجود یک قفل نمی تواند 100 درصد جلوی یک سارق را بگیرد اما می تواند تا حد زیادی از وسایلتان محافظت کند. خانه ای را در نظر بگیرید که یکی دیواری در اطراف خود دارد و دیگری نه. ورود به کدام یک آسان تر است؟

10- کارت اعتباری: این مورد هم یکی از پر الزام ترین مواردی است که فهرست ما بدون آن کامل نمی شد. حتما بهتر است کارت اعتباری یا همان کارت عابر بانکتان رار همراه خود ببرید مگر اینکه دوست داشته باشید مقادیر زیادی پول نقد را همه جا با خود جابه جا کنید. عابر بانک ها برترین گزینه هستند.

منبع: travelversed.co
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 906

به "چه چیزهایی را معمولا باید در سفر همراه داشته باشیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چه چیزهایی را معمولا باید در سفر همراه داشته باشیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه چیزهایی را معمولا باید در سفر همراه داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید