راهنمای بیمه مسافرتی کانادا

اگر مسافر کانادا هستید توصیه میکنیم حتما بیمه مسافرتی را دریافت نمایید و خیالتان را از سفر بیمه کنید.

راهنمای بیمه مسافرتی کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: خریدن و داشتن بیمه مسافرتی در هر سفر خارجی برای هر کسی نیاز و ضروری است. هر شخصی با خرید بیمه مسافرتی از اتفاقات نا متقربه و بدون برنامه ریزی که ممکن است در طول سفر پیش بیاید و هم هزینه بر و هم مشکل ساز باشند را تحت پوشش خود قرار دهد و این لحظات را برای شما آسان تر می کنند. امروز می خواهیم تا در آنالیز موضوعات موجود در این حیطه، بیمه مسافرتی در کانادا را مورد آنالیز قرار دهیم و از صفر تا صد آن را مورد آنالیز قرار دهیم.

آنالیز شرایط بیمه مسافرتی در کانادا

اگر می خواهید تا به کشور کانادا سفر کنید و درباره خرید بیمه مسافرتی برای این کشور برایتان سوال پیش آمده است، بدون شک باید این مطلب را تا به خاتمه مطالعه نمایید. لزوما برای انجام هر سفری به مقصد یک کشور خارجی، خرید و به همراه داشتن بیمه مسافرتی یکی از ملزومات در سفر است.

حتی زمانی هم که شما اجازه تردد و سفر به یک کشور خارجی و یا به اصطلاحی دیگر، متقاضی درخواست ویزا برای هر مقصدی که هستید نیاز دارید تا به همراه مدارکتان بیمه مسافرتی خریداری شده خود را نیز ارائه نمایید. در آنالیز شرایط بیمه مسافرتی در کانادا باید این نکته را بدانید که قبل از آغاز سفرتان به سمت کانادا نیاز دارید تا بیمه مسافرتی خود را تهیه نمایید.

دریافت بیمه مسافرتی از شرکت های بیمه کانادایی

برای دریافت بیمه مسافرتی از کشور کانادا، باید به وسیله خرید آنلاین از درگاه رسمی شرکت های بیمه در کانادا و یا وکیل مهاجرت به کانادا در این زمینه اقدام نمایید. برای سفر به کانادا دریافت بیمه با هر نوع ویزایی که دریافت کرده اید اهمیت بسیار زیادی دارد و از ملزومات سفر شما محسوب می گردد. البته بر اساس نوع ویزای مورد تظر شما و شرایطی که در بیمه نامه خود قید می کنید، شرایط متغیر است. در واقع قیمت انواع بیمه ها بر اساس نوع و زمانی که پوشش می دهند، فرق دارد. دریافت بیمه مسافرتی از داخل کشور کانادا و خرید آن قبل از آغاز سفر دارای مزایا و معایب مختلفی است. اگر بخواهیم از مزایای این بیمه برای شما بگوییم؛ شما می توانید تا در حین سفر خود حتی مقدار زمانی که تحت پوشش بیمه هستید را نیز افزایش دهید و یا حتی اگر به دیگر نقاط سفر کردید همچنان تحت پوشش این بیمه باشید.

و یا این که حتی در بازه های زمانی مختلف به هر حال وقتی که شما درخواست بیمه مسافرتی تحت پوشش کشور کانادا را بدهید، بعد از صادر شدن و به محض ورود شما به این کشور؛ شما را در زمینه های مختلفی تحت پوشش خود قرار خواهد داد. حتما به این نکته باید واقف باشید که بیمه مسافرتی در کانادا را می توانید پس از ورود به کانادا دریافت نمایید. در هنگام خرید بیمه مسافرتی در کانادا به اطلاعاتی که وارد می کنید مخصوصا اطلاعات گذرنامه خود بسیار دقت نمایید زیرا در صورت بروز خطا شما هم پول و هزینه ای که برای خرید این بیمه نامه پرداخت شده است را از دست داده اید و هم این که امکان تصحیح آن برای شما بسیار سخت می گردد و عملا بیمه دیگر جوابگو نیست. به هر حال با تمام این اوصاف، بیمه مسافرتی در کانادا شامل سرویس هایی همانند:

  • سرویس های پزشکی به غیر از هزینه زایمان خانم های باردار با ویزای بازدید از کانادا
  • سرویس های مربوط به بیماری های خاصی همانند بیماری های استخوانی که البته باید در بیمه نامه نیز قید شده باشد.
  • هزینه های مراقبت از بچه ها
  • آمبولانس
  • داروهای تجویز شده در بیمارستان
  • هزینه های پیش بینی نشده در زمینه هزینه های اقامتی، خورد و خوراک و هزینه هایی از این قبیل.
  • دیگر هزینه ها در حوزه مسائل دندان پزشکی، آمبولانس زمینی و هوایی، هزینه های پارامدیکال و هزینه هایی از این قبیل را تحت پوشش قرار می دهد.

اگر تصمیم دارید تا بیمه مسافرتی از کانادا را دریافت نمایید، باید به این نکات توجه نمایید:

بعضی از بیمه مسافرتی هایی که از شرکت های مختلف بیمه در کانادا وجود دارند، امکانات بیشتری دارند و شرایط پیش آمدی بیشتری را نیز پوشش می دهند.

در صورت بروز هرگونه اتفاقی که غیر قابل پیش بینی بوده و یا در حیطه خدمات تعیین شده از سمت بیمه است، باید سریعا با شرکت بیمه خود در کانادا تماس بگیرید و آن ها را در جریان امور بگذارید و حتی از آن ها در 24 ساعت تمامی روزهای هفته، خدمات مختلف دریافت کنید.

ضرورت خرید بیمه مسافرتی برای مقاصد مختلف

افراد در هنگام خرید بیمه مسافرتی حال به هر مقصدی که باشد به این فکر می کنند که برای چه این امر اجباری است که بیمه مسافرتی را خریداری کنند؟ معمولا منطق افراد در این زمان ها این گونه است که با خرید بیمه مسافرتی داریم به استقبال اتفاقی می رویم که ممکن است هرگز اتفاق نیفتد. اما تجربه در زمان های مختلف ثابت کرده است که برای خرید بیمه مسافرتی برای هر شخصی در سن و سال و شرایط سنی مختلف واجب است و در طول زمان های مختلف غیز قابل انکار!

معمولا افراد در نظر می گیرند که در طی زمان سفرشان، همه چیز به خوبی پیش می رود و اتفاق ناگواری هم نخواهد افتاد اما همواره اینگونه نیست! در این زمان ها بارها ثابت شده است که ممکن است اتفاقاتی در طول سفر پیش بیاید که اصلا در تصورات شما وجود نداشته اند. در واقع شما با خرید بیمه مسافرتی کم ترین مسئله ای که ممکن است برایتان پیش بیاید و در خدمات بیمه خریداری شده به وسیله شخص شما، تعریف شده است را از قبل حل کرده اید و با پرداخت هزینه ای معلوم و معین، از پرداخت هزینه های بیشتر و غیز قابل پیش بینی جلوگیری کرده اید. از جمله اتفاقاتی که ممکن است در یک سفر برای شما پیش بیاید این است که دچار مسمومیت های غذایی شوید و نیاز به خدمات پزشک و درمانی پیدا نمایید.

بسته های مختلف بیمه مسافرتی

از آن جایی که شما مسافر هستید و شامل خدمات پزشکی و تخفیف های اجتماعی خاص مقصد سفر خود نمی شوید، با خرید بیمه مسافرتی قبل از آغاز سفرتان که تمامی خدمات را در بر بگیرد؛ می توانید از یک هزینه بسیار زیاد جلوگیری نمایید و اگر هم هزینه ای برای شما اتفاق می افتد، آن را جبران نمایید. خدمات درمانی پیشامد را کنار بگذاریم، شرکت های بیمه تعهد می دهند که حتی اگر شما دچار مسائل پزشکی ناگهانی همانند دندان درد هم شدید و نیاز به انواع خدمات اورژانسی در این زمینه پیدا کردید، باز هم هزینه آن را به شما پرداخت کنند. از آن جایی هم که هزینه های پزشکی در کشورهای خارجی مختلف است و در بیشتر مقاصد مخصوصا کشورهای اروپایی بسیار سنگین و سرسام آور است، شما با ارائه فاکتور هزینه هایی که انجام داده اید می توانید تا حتی کمتر از 1 ماه، هزینه ای را که پرداخت کرده اید را از بیمه به عنوان خسارت دریافت نمایید.

یکی از خوبی هایی که بیمه مسافرتی دارد این است که اگر شخصی باید بیشتر از مدت زمانی ده روزه در بیمارستان بستری گردد، بیمه تمامی هزینه های سفر یکی از نزدیکان این شخص را پرداخت می نماید تا این فرد را همراهی نماید. البته در این زمینه توجه داشته باشید که درباره هزینه های پزشکی یک اصل کلی وجود دارد و آن عبارت است از این که برای بستری شدن و یا دیگر هزینه های مرتبط با پزشکی، بیمه تا حد معینی از هزینه ها را پرداخت می نماید و این امر و سقف هزینه های آن در قرارداد شما با بیمه لحاظ خواهد شد.

از دیگر مواردی که ممکن است در طول سفر برای شما اتفاق بیفتد این است که چمدان و یا ساک های شما گم شوند. این که دقیقا وسایل و کیف های همراه شما در کجا مفقود شوند، در ماجرا تاثیر خاص و زیادی نمی گذارند زیرا، به هر حال وسایل شما گم شده است و این برای شما یک ضرر بسیار بزرگ است. حال اگر شما دارای بیمه مسافرتی باشید که در آن خدماتی همانند بیمه وسایل شما ذکر شده باشد، دیگر لازم نیست تا نگران خسارت وارد شده به خودتان باشید زیرا بیمه ای که از آن برای سفر خود استفاده کرده اید، خسارت هر آن چه را که گم کرده اید را به شما پرداخت خواهد نمود و چه بسا که اصلا وسایل شما پیدا هم بشوند. نکته ای را که در این زمینه واجب است بدانید این است که شرکت های بیمه در این جور مواقع به بیمه کننده رسما این تعهد را می دهند که تمامی خسارت های وارد شده به مسافر را به عنوان مبلغ پولی پرداخت کنند.

انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 801

به "راهنمای بیمه مسافرتی کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای بیمه مسافرتی کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای بیمه مسافرتی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید