جاذبه های هیجان انگیز برای بچه ها در ونکوور

تفریح و خوشحالی بچه ها در سفر به ونکوور تضمین شده است این شهر پر از جاذبه هایی برای شادی و خوشگذرانی بچه ها است.

جاذبه های هیجان انگیز برای بچه ها در ونکوور

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در ادامه هم محیط های سرپوشیده و هیجان انگیز برای بچه ها در ونکوور را برای شما نام می بریم.

مکان اول: جهانی علم

آشنایی با علم، فرزندان تان را به آشنایی با محیط پیرامون شان ترغیب خواهد نمود. علاوه بر این، برخورد بچه ها با انواع علوم، ویژگی تفکر انتقادی را در آن ها به وجود می آورد و از آن ها یک انسان بالغ خواهد ساخت. شما می توانید با تشویق آن ها به یادگیری علم، آن ها را در راستا دستیابی به یک تفکر مستقل کمک کنید.

برترین مکان ونکوور برای یادگیری علم به وسیله بچه ها، مجموعه جهانی علم است. البته جالب است بدانید که این مجموعه آنقدر مجذوب نماینده است که فقط مختص به بچه ها نیست. ساختمان کروی این موزه علمی، دقیقاً در امتداد دیوار دریایی ونکوور واقع شده است. بازی های مختلف و هیجان انگیز، نمایشگاه های علمی و کلی امکانات دیگر، تنها گوشه ای از این جهانی فراموش نشدنی است.

آدرس: 1455 Quebec St, Vancouver, BC V6A 3Z7

مکان دوم: جهانی Kidtropolis

بچه های بیش از حد علاقمند به اسباب بازی دارید؟ احتمالاً تمام محیط خانه تان هم پر شده است از اسباب بازی های خانه سازی که پخش وپلا شده اند. خب، خبر خوب برای شما و بچه ها این است که مجموعه جهانی Kidtropolis، یک شهر کوچک و مخصوص بچه ها را تدارک دیده است. این سرزمین بازی، امکان کشف شخصیت درونی را به کودک می دهد.

در تمام 2 ساعتی که برای بچه ها خود رزرو خواهید کرد، آن ها به ماشین سواری در یک محیط هیجان انگیز و مینیاتوری خواهند پرداخت، در یک ایستگاه مخصوص، برای ماشین شان بنزین خواهند زد و در یک سوپرمارکت بامزه، خرید خواهند کرد. راستی، بچه ها در این مکان به مراقبت از حیوانات هم می پردازند و چگونگی تعامل با یکدیگر در یک محیط شهری کوچک را یاد خواهند گرفت.

آدرس: 110-5940 No 2 Rd, Richmond, BC V7C 4R9

مکان سوم: پارک Castle Fun Park

اجازه بدهید صادقانه بگویم که چندساعت تفریح در این پارک، به هیچ وجه برای بچه ها کافی نیست! محیط پارک Castle Fun Park آنقدر امکانات بازی گوناگون و خفن دارد که فرزندان تان تا با همه آن ها بازی ننمایند، ول کن معامله نخواهند بود.

اتومبیل رانی، پرسه زدن در پیست رانندگی، دستگاه های بازی هیجان انگیز، بازی های کامپیوتری و حتی یک زمین گلف کوچک، همه آن چیزهایی است که کودک شما می خواهد امتحان شان کند. این پارک، یکی از جاذبه های جهانگردی ونکوور است و افراد مختلف در هر رده سنی را به خود جذب می نماید.

آدرس: 36165 N Parallel Rd, Abbotsford, BC V3G 2K8

مکان چهارم: فروشگاه خوردنی های خوشمزه

این فروشگاه که برای بچه ها، رویایی ترین مکان است، به فروشگاه Yum Sweet Shop در ونکوور معروف است. این فروشگاه خوشمزه و رنگارنگ با برخورداری از انواع بستنی ها، خوردنی های جورواجور و بیش از 200 نوع آبنبات در انتظار فرزندان شماست.

آدرس: 4150 Main St, Vancouver, BC V5V 3P7

مکان پنجم: ژلاتو و بستنی La Casa Gelato

یک روز خاطره انگیز در کنار خانواده، بدون رفتن به این بستنی فروشی کامل نخواهد شد. اصلاً فرقی ندارد که در چه روز یا در چه فصلی برای گردش به بیرون رفته اید؛ ایده چند بستنی قیفی خوشمزه، همواره مورد استقبال بچه هاست.

فروشگاه بستنی La Casa Gelatoبا ارائه یک منوی پر و پیمان با بیش از 200 نوع بستنی و ژلاتو، یکی از بهشت های روی زمین ونکوور برای بچه ها به شمار می رود. فرزندان عزیزتان را بعد از یک گردش مفصل به این بستنی فروشی ببرید تا در کنار هم از طعم بستنی های مخصوص ایتالیایی لذت ببرید!

آدرس: 1033 Venables St, Vancouver, BC V6A 3R9

مکان ششم: کلاس پیتزاسازی در Rocky Mountain Flatbread

آیا فکر نمی کنید که زمان آن فرا رسیده است که بچه ها تان با انواع مهارت های آشپزی، مخصوصاً غذاهای محبوب شان آشنا شوند؟ با ثبت نام آن ها در کلاس های پیتزاسازی Rocky mountain Flatbread، هم مهارت آن ها را افزایش دهید و هم آن ها را سرگرم کنید.

ضروری است بدانید که روزهای یکشنبه و دوشنبه، امکان حضور خانواده ها در کنار بچه ها فراهم است و شما می توانید در کنار دلبندانتان به ورزدادن خمیرهای پیتزا و یک تجربه خاطره انگیز مشغول شوید.

آدرس: 4186 Main St, Vancouver, BC V5V 3Y7

مکان هفتم: فلای اور کانادا

به خوبی می دانم که برخی از شما، همه تفریح های جهان را انجام داده اید و دنبال یک تفریح متفاوت و باحال می شد. خب، چرا مجموعه هیجان انگیز فلای اور کانادا را تجربه نمی کنید؟ البته قبل از هر اقدامی، دست بچه ها را بگیرید و باهم به این مجموعه بی نظیر بروید. این مکان، امکان برخورد بچه ها با جالب ترین چشم اندازهای کانادا را فراهم می نماید.

مجموعه فلای اور کانادا، با شبیه سازی یک سفر جالب و هیجانی بر فراز کانادا، یک حال اساسی را به شما و خانواده گرم تان خواهد داد. این مجموعه، با اضافه کردن جلوه های بادی، ابر و باد و مه و خورشید و فلک را برای سرگرم کردن خانواده شما در اختیار گرفته اند! خودتان را برای یک سفر مجازی 30 دقیقه ای که نفس تان را در سینه حبس خواهد نمود، آماده کنید.

آدرس: 201 - 999 Canada Place, Canada, Vancouver, BC V6C 3E1

مکان هشتم: اتاق فرار Find & Seek

هواداران هیجان کجا هستند؟ بچه ها و خانواده را برای یک تجربه پرهیجان در اتاق فرار معروف ونکوور آماده کنید. این اطاق فرار با ارائه انواع پازل ها، معماهای پیچیده و ماموریت های گوناگون، بچه ها را حسابی سرگرم خواهد نمود.

این مجموعه هیجان انگیز، برترین مکان برای هواداران آدرنالین و فیلم های اکشن است. در طول ماجراجویی های این اتاق فرار، شما به شخصیت اصلی یک داستان پر فراز و نشیب تبدیل خواهید شد که همراه بچه ها باید به حل معماهای سخت و پیداکردن راه فرار از هر اتاق بپردازید. در آخر این ماجراجویی، شما می مانید و بچه ها و یک روز خاطره انگیز و کلی آدرنالین ترشح شده!

آدرس: 88 W Pender St #2075, Vancouver, BC V6B 6N9

مکان نهم: مرکز بولینگ و بیلیارد Commodore

این مرکز بازی بی نظیر در قلب ونکوور، برترین مکان برای یک تفریح خاطره انگیز و البته پررقابت برای شما و خانواده تان است. با مراجعه به مرکز بولینگ و بیلیارد Commodoreشاهد این خواهید بود که ده ها خانواده پرانرژی و خندان، در حال رقابت باهم هستند.

بچه ها را به کنار میزهای بیلیارد ببرید و بازی را به آن ها یاد بدهید. راستی، از بازی بولینگ هم غافل نشوید. هرگز قدرت یادگیری بچه ها را دست کم نگیرید چون بعد از یادگیری این دو بازی، به قوی ترین رقیب شما تبدیل خواهند شد.

آدرس: 838 Granville St, Vancouver, BC V6B 2C9

انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1073

به "جاذبه های هیجان انگیز برای بچه ها در ونکوور" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های هیجان انگیز برای بچه ها در ونکوور" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های هیجان انگیز برای بچه ها در ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید