پارکهای جنگلی شگفت انگیز کانادا که کمتر گردشگران از آنها خبر داردند

کانادا پر از پارک های ملی و جنگلی است که شهرت جهانی دارند، اما در میان آنها چند پارک جنگلی فوق العاده وجود دارد که به ندرت گردشگران از آن خبر دارند.

پارکهای جنگلی شگفت انگیز کانادا که کمتر گردشگران از آنها خبر داردند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: با لیست پارکهای جنگلی کانادا همراه ما باشید.

پارک بیکون هیل (Beacon Hill) در ویکتوریا

این پارک در سواحل جنوبی استان ویکتوریا واقع است. پارک بیکون هیل ترکیبی از چشم انداز ها زیبا و طبیعت فوق العاده است. این پارک بسته به هر فصل، چشم انداز ها زیبایی را در اختیار بازتماشامایندگان قرار می دهد. ناحیه بیرونی این پارک مکانی برای دوستداران طبیعت بوده و این افراد معمولا به سواحل این منطقه رفته و دوستداران پاراگلایدر و بادبادک معمولا در این نواحی دیده می شوند. بیشتر فعالیت های قابل انجام در این پارک مربوط به منطقه ها داخلی این پارک است. گشت و گذار در باغ های هنری و بر روی پل ها درحالی که موزیک زیبا در حال پخش شدن است، از جذابیت های این پارک است. به علاوه بچه ها را می توان به زمین گلف مینیاتوری و یا باغ وحش برد. حیات وحش این مکان شامل صدها پرنده، سمورها و لاک پشت ها و … است. بعلاوه جاده 8000 کیلومتری داخل کانادا هم یکی از جذابیت های توریستی و مکانی فوق العاده برای عکاسی است.

پارک پیپی (Pippy) در منطقه اکتشافی سینت جان (St John)

در منطقه ها شمالی منطقه سینت جان یکی از برترین پارک های جنگلی کانادا با چشم انداز ها فوق العاده واقع است. زمین گلف دارای 27 سوراخ این پارک دارای چشم انداز ای فوق العاده از قدیمی ترین شهر شمال آمریکا و صدها مایل ساحل است. بعلاوه شانس تماشا یک کوه یخی و یا یک وال غول پیکر هم در این مکان وجود دارد. معمولا برای ملاقات کامل از این پارک به بیش از یک روز زمان احتیاج است. این پارک دارای 216 مکان مختلف برای چادر زدن بوده و بسیاری از این نقاط بسیار نزدیک به زمین بازی، رودخانه و یا منطقه ها اصلی پارک هستند. این پارک شامل طبیعت فوق العاده ای شامل مرداب ها، رودخانه ها، منطقه ها سرسبز و … می باشد. بعلاوه باغ های موجود در این پارک دارای گل ارکید لئوپارد که بسیار کمیاب است هم بوده که برای ملاقاتنمایندگان تجربه ای بسیار کمیاب به وجود می آورد.

پارک آسینیبون (Assiniboine) در وینیپگ

این پارک یکی از جواهرات منطقه وینیپگ بوده و شامل 113 هکتار جنگل و دشت در جنوب رودخانه است. جذابیت های این محیط شامل باغ وحش زیبا و خرس های قطبی و مکان زندگی آن ها می باشد. این باغ وحش یکی از برترین ها در نوع خود بوده و بازتماشامایندگان می توانند این موجودات زیبا را در حال بازی در محیط زندگی شبیه سازی شده شان تماشا نمایند. البته جذابیت های این پارک از باغ وحش فراتر رفته و می توان به باغ ها، زمین های بازی، رستوران ها، طبیعت زیبا و … اشاره نمود. گل خانه های این پارک با بیش از 8000 نوع گل و گیاه و درخت و به علاوه موزه گالری این مکان با ارائه آثار هنرمندان محلی را می توان از سایر جذابیت های این محیط زیبا دانست.

پارک استانی فیش کریک (Fish Creek) در کلگری

این پارک، عظیم ترین پارک شهری در تمام کانادا و در عین حال یکی از برترین پارک های جنگلی این کشور است. این پارک در جنوب کلگری بوده و 3 برابر عظیم تر از پارک استنلی در ونکوور است. پارک فیش کریک در راستای رودخانه ای به همین نام بوده و تا رود بو (Bow) در شرق ادامه می یابد. این پارک دارای حیات وحش بی نظیری شامل 200 نوع پرنده، آهو، جغد، سگ آبی و شغال بوده که در این پارک زندگی می نمایند. یکی از اصلی ترین جذابیت های این پارک دریاچه سیکومه (Sikome)، دریاچه ای مصنوعی است که صدها نفر در هر سال در این محل به سرگرمی و شنا می پردازند. مکان های طبیعی جذابی برای پیاده روی و دوچرخه سواری بوده و دو رستوران عظیم در این مکان موجود است. یکی از آن ها دارای غذاهای بسیار جذابی بوده و دیگری یک کافه رستوران بوده که دارای باغی هنری در شرق آن می باشد. هزاران کار برای انجام در این پارک وجود دارد و اگر شما در کلگری زندگی می کنید، این پارک، یکی از مکان های فوق العاده برای گذراندن اوقات فراغت است.

پارک راک وود (Rockwood) در شهر برونزویک

در این پارک می توان به فعالیت های تفریحی بسیاری در طبیعتی دست نخورده بوده و دارای جغرافیای عجیب و زمین های شگفت انگیز است. میلیون ها سال تاریخ را می توان در سنگ ها و صخره ها، غارها و آبشارهای این پارک مشاهده کرد. این پارک به یک پارک چهارفصل معروف است. علاقه مندان به ورزش می توانند از پیاده روی، ماهی گیری، قایق رانی، صخره نوردی، طبیعت گردی، گلف و دوچرخه سواری بهره مند شده و یا به باغ وحش بروک (Brook) در ناحیه شمالی پارک، مراجعه نمایند. تفریحات دیگر این پارک شامل سواحل، باغ ها، اصطبل ها، مکان های پیک نیک و 890 هکتار جنگل و دریاچه زیبای لیلی می باشد.

پارک های (High) در تورنتو

های، عظیم ترین پارک عمومی در تورنتو بوده و در چند سال اخیر این کشور هزینه های زیادی را برای تبدیل کردن آن به یکی از برترین پارک های جنگلی تورنتو متقبل شده است. این پارک مرکز گل خانه ها، باغ وحش ها، رستوران ها و سگ های آزاد است. مهم ترین مرکز گردشگری این پارک شکوفه های گیلاس ساکورا (Sakura) در باغ های هیل ساید (Hillside) در ماه های آوریل و مه است. باغ برکه این پارک مکانی فوق العاده برای ماهی گیری بوده و به علاوه علاقه مندان به شنا و اسکیت هم می توانند به استخرها و مکان های معین شده برای این تفریحات مراجعه نمایند. این پارک با طبیعت زیبا برای گشت و گذار و زمین های دیدنی تبدیل به مکانی شگفت انگیز و سرشار از تفریح تبدیل شده است.

انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 710

به "پارکهای جنگلی شگفت انگیز کانادا که کمتر گردشگران از آنها خبر داردند" امتیاز دهید

1 کاربر به "پارکهای جنگلی شگفت انگیز کانادا که کمتر گردشگران از آنها خبر داردند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارکهای جنگلی شگفت انگیز کانادا که کمتر گردشگران از آنها خبر داردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید