بهترین رستوران میان وعده ها در تورنتو

اینکه به خوردن میان وعده عادت دارید یا نه، مهم نیست، در تورنتو آنقدر رستوران و کافه های رنگارنگ هست که در عبور از خیابانها دلتان ضعف میرود، پس اگر در نزدیکی شما یکی از رستورانها بود سری به انها بزنید و از وعده برانچ لذت ببرید.

بهترین رستوران میان وعده ها در تورنتو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: برانچ ترکیبی از دو واژه Breakfast و Lunch است. خب همان طور که از ترکیب این واژه پیداست، شما باید خودتان را برای یک وعده غذایی خفن که شامل یک وعده صبحانه و یک وعده نهار می گردد آماده کنید. یک برانچ، ترکیبی از غذاهای مخصوص صبحانه مثل سوسیس، پنکیک و پنیر و غذاهایی که در نهار سرو می شوند مثل ماهی سرخ شده یا استیک است. این وعده غذایی معمولاً در آخرین روزهای هفته و بین ساعات 10 صبح تا 2 بعد از ظهر میل می گردد.

1. رستوران Lady Marmalade / آدرس: 265 Broadview Ave

غذاخوری لیدی مارمالاد یکی از برترین مکان هایی است که می توان در آن یک برانچ خوشمزه به عنوان صبحانه خورد. مواد غذایی این غذاخوری از تخم مرغ های روز، محصولات محلی و گوشت یا ماهی تازه تشکیل می شوند.

در ساختار هر برانچی که در این غذاخوری نوش جان می کنید حداقل یک تخم مرغ پف نموده و ترکیبی از پوتین (یک پیش غذای کانادایی، شامل سیب زمینی سرخ نموده، آب مرغ یا آب گوشت و پنیر) پیدا می گردد.

فضای پذیرایی این غذاخوری تقریباً بزرگ است و می توان روی یکی از 54 صندلی آن نشست و یک برانچ را با جان و دل میل کرد. وفل چدار و اسفناج با قیمت 13.50 دلار یکی از محبوب ترین برانچ های اینجاست؛ این وفل ترد و خوشمزه است و مزه پنیر چدار آن برای همواره زیر زبان تان می ماند.

مقرون به صرفه ترین برانچ این غذاخوری بیکن با آووکادوی خامه ای است که 3.50 دلار بیشتر آب نمی خورد. گران ترین غذای اینجا هم متعلق به برانچ مخصوص است که از تخم مرغ تازه، گوشت خوک، خامه، پیاز و یک سس گیاهی تشکیل شده است و 16 دلار قیمت دارد.

2. رستوران Madame Levant/ آدرس: 821 Gerrard St. E

با یک برانچ سنتی موافقید؟ در این رستوران می توانید برانچ هایی را نوش جان کنید که ترکیبی از یک هوموس خانگی، کمی حلوای شیرین سنتی و ترکیب پنکیک و تخم مرغ هستند. اگر از هواداران غذاهای سنتی هستید، یک وعده برانچ خوشمزه را در این رستوران از دست ندهید؛ البته نباید فراموش کنید که این رستوران فقط و فقط تا ساعت 2.30 بعد از ظهر باز است.

محبوب ترین برانچ اینجا که بر خلاف ظاهر چرب و چیلی اش از چربی خیلی کمی برخودار است، یک کاسه مخصوص فته است. این وعده برانچ از یک هوموس با ترکیب نخود و پوره ساخته می گردد و آن قدرها هم خامه ای نیست؛ قیمت این وعده برانچ 11.50 دلار ناقابل است. وعده غذایی محبوب من به عنوان یک برانچ در این رستوران که از قضا مقرون به صرفه ترین هم است، یک وعده فلافل و هوموس است که با میزان زیادی جعفری تازه تزئین شده است؛ قیمت این برانچ فقط 5 دلار است.

3. رستوران Dirty Food / آدرس: 3070 Dundas St. W.

اصلاً به نام این رستوران توجه نکنید، چون به محض رد شدن از تقاطع و رسیدن به آن متوجه حساسیت بیش از میزان صاحبانش در پاکیزگی محیطش خواهید شد. عنوان غذای کثیف احتمالاً یک بازارگرمی است که به نظرم خیلی خوب جواب داده است!

یکی از محبوب ترین برانچ های اینجا سزار کثیف نام دارد که با آب چغندر سرو می گردد. قرمزی آب در این برانچ به تصور همیشگی من در خصوص رنگ بنفش چغندر انتها داد و باید بگویم که قیمت 7.50 دلار برای این وعده غذایی خیلی خوب است.

کامل ترین و البته گران ترین برانچ اینجا از یک کیک، یک وفل و ترکیب آن ها با ماهی قزل آلا تشکیل شده است و 16 دلار قیمت دارد. ساختار این برانچ از ذرت تازه، دوغ محلی و چغندر شیرین ساخته شده و طعمی بی نظیر دارد. البته به عنوان یک برانچ خیلی سبک و تقریباً گیاهی هم می توانید از کمی بیکن و گوجه سبز سرخ شده میل کنید که 2.50 دلار قیمت دارد و مقرون به صرفه ترین برانچ اینجاست.

4. Mahas Restaurant / آدرس: 226 Greenwood Ave.

در خیابان گرین وود و دقیقاً درشمال Gerrard رستورانی واقع شده است که برانچ های مخصوص مصری ارائه می دهد. فضای کلی رستوران حال وهوای شرقی دارد و می گردد تزئینات و مبلمان سبک مصری را در این رستوران به وضوح دید.

خانم ماها توی آشپزخانه به همراه دخترش مشغول به کار است و پسر ارشد این خانواده مصری را می گردد در پشت پیشخوان رستوران دید. خوردن یک نوشیدنی ساده در این رستوران خالی از لطف نیست و شما می توانید با پرداخت 3 دلار یک فنجان قهوه ترک و با پرداخت 2.50 دلار یک فنجان چای سیاه مصری به همراه کمی نعناع نوش جان کنید. خب بهتر است که برویم سراغ محبوب ترین برانچ اینجا که 10دلار قیمت دارد و پر از غذاهای سنتی مصری و خوشمزه است. برانچ مصری و مخصوص این رستوران فوله (Foole) نام دارد و ترکیبی از پوره، لوبیا پخته، پیاز و کمی گوجه فرنگی است که احتمالاً ظاهرش شما را یاد یک سوپ لاکچری می اندازد؛ دو عدد تخم مرغ هم کنار این فوله خوشمزه برای شما سرخ شده است. راستی شما می توانید این برانچ خوشمزه را با نان مخصوص مصری که Balady نام دارد، میل کنید.

5. رستوران Saving Grace / آدرس: 907 Dundas Street West

اینجا محبوب ترین مکان برای خوردن یک صبحانه خوشمزه در سرتاسر تورنتو است. این رستوران از سال 2000 در تورنتو وجود دارد و برای هر کدام از روزهای هفته یک منوی مخصوص برانچ به مشتریان ارائه می دهد.

26 صندلی و سالن های پذیرایی دوطبقه همه آن چیزهایی است که این رستوران برای پذیرایی از مشتریانش در خود جای داده است. این رستوران به دو چیز معروف است؛ وافل های خوشمزه و نان های تست فرانسوی.

محبوب ترین برانچ اینجا از ترکیب نان تست فرانسوی، وافل تخم مرغی، سیب، کمی پیاز، سوسیس و آووکادو ساخته شده است و فقط 13 دلار قیمت دارد. تندترین برانچ این رستوران یک غذای هندی است که Rajasthani نام دارد و ترکیبی از تخم مرغ تند فلفی، پیاز قرمز، فلفل سیاه و پودر چیلی است. این برانچ 13 دلار قیمت دارد و یکی از پرطرفدارترین برانچ های تورنتو است. شما می توانید با پرداخت 3.75 دلار، یک فنجان قهوه ساده، قهوه زنجبیلی یا حتی یک لاته بنوشید.

6. رستوران The Federal / آدرس: 1438 Dundas St W

با اینکه این منطقه از تورنتو پر از رستوران و غذاخوری است اما هیچ کدام از آن ها یک پیشنهاد خوب برای یک برانچ خوشمزه در آخر هفته ندارند؛ البته به جز یک رستوران، یعنی رستوران The Federal. محیط این رستوران در روزهای یکشنبه و دوشنبه جای سوزن انداختن نیست و احتمالاً باید قبل از آمدن به اینجا، یک صندلی برای خودتان رزرو کنید.

یکی از برترین برانچ های این رستوران گوشت خوک به همراه ژامبون کباب شده است که 12 دلار قیمت دارد. البته از نظر من این غذا برای یک برانچ خیلی سنگین است و ممکن است که تا فردا صبح هم چیزی نخورید! به نظر من برترین غذای اینجا Egg Federal نام دارد و ترکیبی از تخم مرغ پف نموده و کلی مواد تزئینی خوشمزه است. این برانچ فقط 11 دلار قیمت دارد و می توان آن را با یک سس ترخون و قارچ هم مزه مزه کرد. نکته مهم در این سس مخصوص، کنار گذاشتن ترکیبات سس هلندی است. سس هلندی به علت طعم خیلی تند و دستور ساخت سخت، همواره جواب نمی دهد و رستوران Federal این نکته را به خوبی درک نموده است.

7. غذاخوری Mildreds Temple Kitchen / آدرس: 85 Hanna Avenue Suite 104

این غذاخوری با بیش از دو دهه سابقه، رویایی ترین ساندویچ ها، پنکیک ها و سالادهای سزار تورنتو را ارائه می دهد.

محبوب ترین برانچ این غذاخوری Hevues Monty نام دارد که 16.50 دلار آب می خورد. ترکیب این برانچ فوق العاده شامل لوبیای سیاه و پنیر چدار است که لای نان های نازک گندمی که تورتیلا نام دارند، پیچیده می گردد. روی این ترکیب خوشمزه، سس گوآک، سس پر از ادویه سالسا و خامه ترش ریخته شده است و می توانید از دوعدد تخم مرغ سرخ نموده کنار ظرف این برانچ هم نوش جان کنید.

و اما برویم سراغ خفن ترین برانچ اینجا که گران ترین وعده غذایی این رستوران هم است و 17 دلار قیمت دارد. این برانچ در اصل یک کیک اسفنجی پر از خامه است که با کمپوت بلوبری پر شده است. این برانچ خوشمزه و چرب را می توانید در منوی پنکیک های این غذاخوری با عنوان Mrs. Biederhofs Blueberry Buttermilkپیدا کنید و سفارش بدهید.

8. رستوران Good Fork / آدرس: 1550 Dundas St W

اینجا یکی از مکان های لوکس برای سرو یک وعده برانچ در تورنتو است. فضای مدرن، موزیک لایت، نورهای ملایم و آرامش بخش و میزهای مشترک 10 نفره از جمله ویژگی های این رستوران هستند. لوکس ترین برانچ این رستوران از یک پنکیک بلوبری پر از خامه تشکیل شده است و می توانید آن را از ساعت 9 هر صبح با قیمت 18.50 دلار خریداری کنید.

شما می توانید نوشیدنی لوکس Purple Reginکه ترکیبی از لیمو، گلاب، نعناع و سودا است را با قیمت 12 دلار سفارش بدهید و در کنار آن برانچ خوشمزه بنوشید.

مقرون به صرفه ترین برانچ اینجا را می توانید در فهرست Small but Big پیدا کنید؛ این برانچ شامل بادمجان، کیک cous cous و میزانی پیاز است و فقط 12 دلار قیمت دارد. این برانچ با یک سس مخصوص تحت عنوان Haydari Sauce سرو می گردد که ترکیبی از ماست، سیر، شوید و نعناع است.

9. غذاخوری و نانوایی Bonjour Brioche / آدرس: 812 Queen Street East

اینجا بیش از اینکه یک نانوایی فرانسوی باشد، یک غذاخوری کوچک محبوب در تورنتو است که هر روز صیح با املت و کیک های معروفش از مشتریان پذیرایی می نماید. این غذاخوری کوچک یک املت مشتی به عنوان برانچ ارائه می دهد که 11 دلار قیمت دارد و پر از پنیر چدار، سیب زمینی و بیکن دودی است.

جالب است بدانید که اینجا همه چیز مقرون به صرفه است و با پرداخت 10 دلار می توانید یک برانچ نیمه سنگین نوش جان کنید. نام این برانچ نیمه سنگین که یک غذای سنتی فرانسوی است، Quiche Lorraineنام دارد. این برانچ فرانسوی از ژامبون دودی، تخم مرغ عسلی یا پخته و درصد قابل توجهی از خامه تشکیل شده است.

باگت های مخصوص اینجا را هم به دو علت امتحان کنید؛ یکی اینکه قیمت هرکدام آن ها فقط و فقط 3 دلار است و دیگری اینکه طعم فراموش نشدنی آن برای همواره در خاطرتان خواهد ماند.

انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1114

به "بهترین رستوران میان وعده ها در تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین رستوران میان وعده ها در تورنتو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران میان وعده ها در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید