مکانهایی در کانادا که می توانید قبل از بزرگ شدن کودکانتان ببینید

تفریح و سرگزمی از مقتضیات اولیه برای کودکان به شمار میرود و شما تمایل خواهید داشت تا در سفر هم به بچه ها خوش بگذرد، کانادا هم برای شما هم برای کودکان حسابی سرگرم کننده خواهد بود، جاذبه هایی را در ادامه مرور خواهیم کرد که برای بچه های بسیار جذاب است.

مکانهایی در کانادا که می توانید قبل از بزرگ شدن کودکانتان ببینید

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: آبشار نیاگارا

این آبشار معروف با داشتن سه چشمه جداگانه که در 50 متری با سرعت 2400 متر مکعب در ثانیه جاری هستند، بسیار دیدنی است.

در یک سفر هیجان انگیز به Horseshoe، که بزرگترین آبشار اینجاست، از "Maid of the Mist" (www.maidofthemist.com) استفاده کنید. یا از بالا و ارتفاع 61 متری نیاگارا از Whirlpool Aero Car استفاده کنید. همچنین می توانید سقوط های باشکوه از پارک Queen Victoria را تماشا کنید، یا برای مشاهده از نزدیک از یکی از عرشه های " Journey Behind the Falls " استفاده کنید. مطمئناً یکی از بهترین مکانها برای بازدید با بچه ها است.

موزه کودکان

این بزرگترین موزه در کشور است که به طور ویژه برای کودکان طراحی شده است، بیش از 15000 آیتم در مجموعه این موزه قراردارد.

با استفاده از بلیط موزه برای بازدید از ژاپن، هند، اندونزی، نیجریه و سایر مقصدهای بین المللی در دنیا، از "The Great Adventure" عبور کنید و از تجربه های عملی در طول سفر لذت ببرید. کودکان می توانند از پاکستان با اتوبوس تزئین شده و رنگارنگ عبور کنند، در تایلند ریکشا سوار شوند یا در بازار مکزیک قدم بگذارند.

موزه Royal Tyrrell

بچه ها دایناسورها را دوست دارند و در این موزه بیش از 130،000 فسیل که در پارک استانی دایناسورها پیدا شده است را در خود دارد.

برای دیدن استخوان ها و فسیل ها در یک معدن واقعی بروید، از بچه ها بخواهید که فسیل های خود را بسازند یا در " Dinosaur Hall’" که بیش از 40 اسکلت دایناسور دارد، بگردند.

مکانهایی در کانادا که می توانید قبل از بزرگ شدن کودکانتان ببینید

بازار بچه ها

Kid’s Market به عنوان یکی از برترین جاذبه های دوستدار خانواده در استان رتبه بندی شد. این فروشگاه ها، فعالیت ها و خدماتی را که فقط برای بچه ها در نظر گرفته شده است، ارائه می دهد.

از 4 زمین بازی سرپوشیده "The Adventure Zone" (theadventurezone.ca) لذت ببرید، در "Circus Circus" بازی کنید یا با واقعیت مجازی در "Virtual Ride" سرگرم شوید.

شهر Churchill

این شهر پایتخت خرس قطبی جهان است و همچنین محل زندگی نهنگ های بلوگاست.

در منطقه حیات وحش چرچیل tundra buggy سوار شوید تا عکس های خرس های قطبی باشکوه را ببینید یا در امتداد رودخانه چرچیل برای دیدن نهنگ های بلوگ قایق سوار شوید. همچنین می توان شفق قطبی را در یک شب صاف تابستان تماشا کرد. یکی از بهترین مکان ها برای رفتن با کودکان همینجاست

پارک ملی Fundy

 این جا بزرگترین موج جهان را دارد، بیش از 25 آبشار، 3 اردوگاه و بیش از 100 کیلومتر مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری را شامل میشود.

در اینجا به اردو بروید، در کنار ماهی قزل آلا شنا کنید یا در امتداد یکی از مسیرهای پیاده روی قدم بزنید. در ماه های تابستان از ماهیگیری، تماشای پرندگان و دوچرخه سواری در کوه لذت ببرید یا برای شنا در استخر آب شور بروید. همچنین سواحل، مناطق پیک نیک، زمین های تنیس و زمین های بازی نیز وجود دارد.

پارک ملی Gros Morne این دومین پارک ملی بزرگ در اقیانوس اطلس کانادا است و در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

از کوههای Long Range بالا بروید و حیوانات وحشی مانند caribou، خرگوشها، گوزن و خرس های سیاه را مشاهده کنید. یا به بالای کوه Gros Morne بروید و از مناظر چشمگیر و چشم نواز آن لذت ببرید. در زمستان، به اسکی صحرانوردی یا برف نوردی بروید.

نمایشگاه ملی Pacific

این رویداد سالانه دو هفته ای یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های کشور است.

از Playland، قدیمی ترین پارک تفریحی کانادا، دارای سه ترن هوایی، یک چرخ و فلک، یک سالن ورزشی بزرگ و بسیاری از تفریحات دیگر دیدن کنید. همچنین بخشی فقط برای جوانانی وجود دارد که حداکثر قد آنها 150 سانتی متر است.

نمایشگاه ملی Pacific

سرزمین عجایب کانادا

 این بزرگترین پارک تفریحی کشور است و در فاصله 40 کیلومتری شمال مرکز شهر تورنتو است.

سوار یکی از ترن هوایی های هیجان انگیز، چرخ و فلک، یا تاب های عظیم آن شوید. بچه های کوچک را برای بازی در زمین بازی کودکان ببرید که مخصوص آنها وسایل بازی دارد. در پارک آبی عظیم پارک خنک شوید و آب بازی کنید

سرزمین عجایب کانادا همچنین دارای سرگرمی های زنده، رستوران ها و مراکز خرید است.

Whistler

این یکی از معروف ترین پیست های اسکی در کشور است و به عنوان یکی از برترین مقاصد اسکی در آمریکای شمالی انتخاب شده است. همچنین میزبان المپیک زمستانی 2010 بود.

اسکی Alpine و اسنوبورد همان چیزی است که Whistler به آن معروف است. در ماه های تابستان، مکانی عالی برای دوچرخه سواری در کوهستان و پیاده روی است. این دهکده نیز بسیار زیباست و فعالیتهای زیادی برای بچه ها دارد. آنها را به زمین بازی سرپوشیده ببرید، از شکار لذت ببرید، اسکیت روی یخ بروید یا روی ترامپولین بپرید.

La Ronde

این بزرگترین پارک تفریحی Quebec و دومین پارک تفریحی در کاناداست. بعلاوه، توسط Six Flags اداره می شود.

آدرنالین خود را بر روی یکی ازترن های هوایی یا بقیه سرگرمی های هیجان انگیزبالا ببرید و با چرخ و فلک از مناظر پانوراما لذت ببرید. بچه های کوچکتر را سوار قایق، قطار، یا چرخ فلک کنید. همچنین امکانات تفریحی، خرید و ناهار خوری و همچنین رویدادهای سالانه برقرار است.

La Ronde

پارک آبی سرپوشیده Fallsview

اینجا با بیش از 760،000 لیتر آب پر شده است.

روی یکی از موجها سوار شوید و پایین بیایید یا در ساحل ساخته شده به سبک جنگل استراحت کنید. همچنین استخرهای شنا، وان های آبگرم و یک کلوپ ساحلی با بار وجود دارد.

پارک استانی ساحلی Murray

این ساحل زیبا کاملاً دست نخورده است و غروب های خورشید چشم نواز و ساحل شنی زیبایی دارد.

در امتداد ساحل قدم بزنید و از مناظر لذت ببرید، استراحت کنید و قلعه های ماسه ای بسازید، به شنا بروید یا یک پیک نیک راه بیاندازید. برای دیدن مناظر شگفت انگیز به فانوس دریایی Cape Jourimai بروید یا قایقرانی، کایاک سواری یا اسب سواری کنید.

Belair

این یک منظره زیبا در ساحل است که در دریاچه Winnipeg واقع شده است.

در حالی که پاهای خود را روی صندلی عرشه قرار داده اید، از مناظر باشکوه آن طرف دریاچه لذت ببرید. برای لذت بردن از شهر، یک کلبه کنار دریاچه را برای چند روز اجاره کنید و به شنا، ماهیگیری یا قایقرانی بپردازیدحتما به. پیاده روی در اطراف جنگل استانی Belair نیز بروید.

The Bruce Trail

با بیش از 440 کیلومتر مسیر، بزرگترین مسیر پیاده روی در کشور است و همچنین قدیمی ترین است.

در امتداد یکی از مسیرها پیاده روی کرده و برای دیدن آبشارها، رودخانه ها، جویبارها و حیات وحش دمی توقف کنید. یکی از مسیرهای طولانی تر را انتخاب کنید و در یکی از مکان مناسب کمپینگ، کمپ بزنید.

West Edmonton Mall

این یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان است و در حال حاضر دارای بسیاری از رکوردهای جهانی از جمله بزرگترین پارک تفریحی سرپوشیده جهان، بزرگترین دریاچه داخلی جهان و بزرگترین پارک آبی داخلی آمریکای شمالی است.

سوار بر بزرگترین ترن هوایی سرپوشیده در جهان شوید، در پارک آبی آب بازی کنید، در پارک اسکیت ترفندهایی تمرین کنید یا اسکیت روی یخ بروید. همچنین این مرکز خرید بیش از 800 مغازه را در خود جای داده است. به معنای واقعی کلمه می توانید روزهایتان را اینجا سپری کنید.

پارک و باغ وحش Forestry Farm

این یک مکان تاریخی ملی کانادا است، یک باغ وحش و یک جنگل همه در یک.

به پانداهای قرمز، ببرهای سفید بنگال، پلنگ ها و شیرهای آفریقایی نگاه کنید. در باغ وحش کودکان Kinsmen بازی خرسهای گریزلی را ببینید یا از نزدیک به خرگوش، مار و بز نزدیک شوید. وقت خود را در منطقه جنگلی بگذرانید و از زمین بازی، باغ های دوست داشتنی و استخر ماهیگیری لذت ببرید. برای کباب کردن یک پیک نیک یا باربیکیو به همراه داشته باشید و ناهار خود را در یکی از مکانهای دیدنی نوش جان کنید

White Pass و راه آهن Yukon

این لقب "راه آهن Scenic of the World" است و قدمت آن به Klondike Gold Rush برمی گردد.

پاسپورت خود را بیاورید و سوار قطار تاریخی شوید، و یک سفر با شکوه 45 کیلومتری از Whitehorse به Skagway، آلاسکا داشته باشید. اینها فراتراز نشنال جئوگرافیک است و بچه ها هرگز فراموششان نمی کنند.

 
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 489

به "مکانهایی در کانادا که می توانید قبل از بزرگ شدن کودکانتان ببینید" امتیاز دهید

3 کاربر به "مکانهایی در کانادا که می توانید قبل از بزرگ شدن کودکانتان ببینید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "مکانهایی در کانادا که می توانید قبل از بزرگ شدن کودکانتان ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید