سفرهای تفریحی به مونترال در تور کانادا

نمی گردد در تور کانادا فقط به دیدن آبشار نیاگارا اکتفا کرد و تفریح و گشت و گذار در شهر زیبای مونترال را از قلم انداخت، در ادامه بیشتر با این شهر آشنا خواهیم شد.

سفرهای تفریحی به مونترال در تور کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: شهر مونترال در شرق کانادا قرار گرفته که افراد زیادی را در خود با فرهنگ و سنن مختلفی جای داده است. با اینکه بیشتر جمعیت مونترال فرانسوی زبان هستند؛ اما در میان آنها افرادی نیز به زبان انگلیسی صحبت می نمایند.

مساحت تقریبی مونترال 431 کیلومتر مربع برآورد شده است. همچنین جمعیتی معادل 1,700,000 نفر در آن ساکن میباشند. در قلب این شهر کوه باشکوهی به نام مونت رویال وجود دارد. در حقیقت مونترال نام خود را از این کوه گرفته است. گفتنی است که واحد پول مونترال نیز دلار کانادا میباشد.

آب و هوا و بهترین زمان سفر به مونترال

مونترال اقلیم قاره ای و مرطوب دارد. بنابراین در این شهر شاهد تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های سرد همراه با بارش برف خواهیم بود. اگر قصد سفر به این شهر بهشتی را دارید، بهترین زمان فصل بهار است. چون شرایط جوی در این فصل بسیار عالی است. بنابراین می تواند سفر شما را دلپذیرتر کند.

هزینه سفر به مونترال در تور کانادا

در مونترال اقامتگاه های زیادی با قیمت های گوناگون وجود دارد. البته این اقامتگاه ها قیمت زیادی دارند حتی هتل های ارزان قیمت آن! به عنوان مثال برای کرایه یک اتاق یک نفره ارزان قیمت در مونترال باید حدود شبی 40 دلار پرداخت کنید. چنانچه سفری دو نفره داشته باشید، هزینه کرایه اتاق به 60 دلار افزایش پیدا می نماید.

هزینه خورد و خوراک در مونترال حدودا هفته ای 65 تا 100 دلار درمی آید. معمولا بهترین و مقرون به صرفه ترین وسیله برای تردد نیز مترو و اتوبوس ها هستند. به ازای هر نفر باید 3.25 دلار برای تهیه بلیط پرداخت کنید. اما بعضی از کارت های توریستی مخصوص نیز وجود دارد که می توانید با پرداخت 10 دلار یک روزه و 18 دلار سه روزه هر چقدر که خواستید از مترو و یا اتوبوس بهره ببرید.

تورهای تفریحی در مونترال

شما با شرکت در تورهای تفریحی جذاب می توانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خود یک خاطره خوش از سفر به مونترال هم داشته باشید.

تور دوچرخه سواری مونترال

اگر به دوچرخه سواری علاقه مند باشید، می توانید عضو تور سه ساعته دوچرخه سواری مونترال شوید. هزینه این تور 70 دلار است. بنابراین می توانید به یاری این دوچرخه ها به راحتی در شهر بگردید و از اماکن تاریخی و تفریحی آن دیدن کنید.

تور پیاده روی در شهر کهن مونترال

مونترال شهرهای کهن و سنتی بی نظیری دارد که بازدید از آنها خالی از لطف نیست. شما می توانید با استفاده از تورهای شهر کهن مونترال، در پیاده روهای سنتی و تاریخی آن قدم بزنید و همچنین از موزه ها و نمایشگاه های متعدد آن بازدید نمایید.

تور قایق سواری مونترال

تورهای قایق سواری متنوعی در مونترال وجود دارد. یکی از این تورها در بندرگاه برگزار می گردد که مدت آن 45 دقیقه طول می کشد. پس از آن نیز تور Lachine محبوب ترین تور مونترال است که 90 دقیقه طول می کشد.

انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 164

به "سفرهای تفریحی به مونترال در تور کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفرهای تفریحی به مونترال در تور کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهای تفریحی به مونترال در تور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید