آشنایی با معروفترین مراکز خرید کانادا

خرید از لذتبخشترین بخش های هر سفری است، در سفر به کانادا هم بهتر است سری به این مراکز خرید بزنید.

آشنایی با معروفترین مراکز خرید کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: آیا با برترین مرکز خرید کانادا آشنا هستید؟ اگر بزودی قصد سفر و یا زندگی در کشور کانادا را دارید. یکی از مهم ترین مواردی که باید بدانید، آشنایی با مراکز خرید معتبر در شهرهای مختلف این کشور است. مراکز خرید و تجاری بسیاری در کشور کانادا وجود دارد. در این مراکز خرید برترین البسه، وسایل الکترونیکی، لوازم آشپرخانه، زیورآلات، وسایل بازی بچه ها و… را با قیمت مناسب می توانید پیدا کنید. برترین و مشهور ترین برندهای جهان در مراکز خرید مختلف کشور کانادا شعبه دارند.

مرکز خرید ایتون سنتر تورنتو در کانادا

مرکز خرید ایتون سنتر تورنتو (Eaton Centre Toronto) یکی از مشهورترین مراکز خرید در شهر تورنتو کانادا است. این مرکز تجاری با بیش از 230 فروشگاه در چندین طبقه احداث شده است. سقف شیشه­ای ایتون سنتر تورنتو یکی از موارد مجذوب کنندهی که در معماری این مرکز تجاری بکار رفته است. مرکز تجاری ایتون سنتر در مرکز شهر تورنتو واقع شده است. این مرکز خرید برترین برندهای جهان را در خود جای داده است. فروشگاه های رنگارنگ و تنوع در محصولات به خوبی توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند. زمانی که وارد این مرکز خرید شوید در پیش روی خود سالن های بسیار وسیعی را خواهید دید. این سالن ها با سقف شیشه ای مزین با غازهای کانادایی متحرک محصور شده است.

انواع پوشاک، عینک، اکسسوری، عطر، کفش و اپل استور را می توانید در فروشگاه های ایتون سنتر با برترین قیمت ممکن بیابید. یکی از مواردی که مرکز خرید ایتون سنتر تورنتو را از سایر مراکز تجاری متمایز می نماید، وجود یک راه زمینی است. این جهت این امکان را برای خریداران فراهم می نماید تا در دماهای بسیار پایین و حتی دمای منفی 50 درجه به این مرکز خرید مراجعه کنند. در مرکز خرید ایتون علاوه­بر فروشگاه های متنوع، 9 رستوران و فست فود نیز وجود دارد که دارای منو بین المللی هستند.

مرکز خرید ادمونتون غرب در کانادا

اگر به کشور کانادا سفر می کنید یا در شهر ادمنتون زندگی می کنید حتما به مرکز خرید ادمونتون غرب (West Edmonton Mall) سری بزنید. مرکز خرید West Edmonton Mallبزرگ ترین مرکز خرید احداث شده در کشور کانادا است و علاوه­بر این یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری در کل قاره آمریکا شمالی به­شمار می رود.

مرکز تجاری West Edmonton Mall وسعت بسیار زیادی دارد و صدها فروشگاه مختلف را در خود جای داده است. برترین برندها جهان در این فروشگاه چندین شعبه دارند. معروفیت این مرکز خرید بیشتر در زمینه خریدهای مربوط به لباس و پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی دکوراسیون است، شما می توانید با قیمت های بسیار مناسب اجناسی با کیفیت های بسیار بالا را بخرید.

شما در مرکز خرید West Edmonton Mall می توانید از انواع امکانات رفاهی و تفریحی نیز لذت ببرید و ساعت خوشی را برای خود و خانواده خود رقم بزنید. یک پیست اسکی روی یخ یا پاتیناژ، آکواریوم زیرزمنینی، پارک آبی و سالن بولینگ از جمله امکانات تفریحی موجود در West Edmonton Mall است. بیش از 100 کافی شاپ، فود کورت و رستوران در این مرکز تجاری مشغول به فعالیت هستند.

مرکز خرید وان میلز

اگر بخواهیم یکی از برترین مراکز خرید را در تورنتو کانادا معرفی کنیم، قطعا مرکز خرید وان میلز (Vaughn Mills) یکی از آن ها خواهد بود. وان میلز یکی از وسیع ترین فروشگاه های خرید در تورنتو است. این مرکز خرید ده ها فروشگاه متنوع را در خود جای داده است. برندهای معتبری همانند Bass Pro Shops Out door world در وان میلز چندین شعبه دارند و انواع اجناسی نظیر پوشاک های زنانه، مردانه، بچه گانه، کفش های اسپرت، مجلسی، انواع وسایل خانگی و کمپ زدن در طبیعت را با قیمت مناسب به فروش می رسانند. بسیاری از افراد فقط برای خرید کردن از فروشگاه وان میلز تماشا نمی کنند.

بلکه امکانات تفریحی نظیر سینماهای چهار بعدی، مرکز لگو، ماشین سواری و … بسیاری از خریداران را به خود جذب می کنند و ساعت خوشی را برای آن ها رقم می زند. علاوه­براین وان میلز در همسایگی سرزمین عجایب تورنتو واقع شده است. این مورد برای افرادی که با فرزندان خود به خرید می فرایند بسیار مجذوب کننده می باشد. ساعت کاری مرکز خرید وان میلز از 11 صبح تا 8 صبح است.

مرکز خرید یورک­ویل ویلج در کانادا

مرکز تجاری یورک­ویل ویلِج (Yorkville Village) در شهر تورنتو در دهه 1970 میلادی افتتاح شد و از همان زمان به بعد به پاتوقی برای افراد مشهور جهان تبدیل شده است. این مرکز خرید یکی از مجلل ترین و شیک ترین مراکز خرید در کشور کانادا محسوب می گردد. برترین برندهای جهان در این مرکز خرید شعبه دارند. اگر در پی کفش، کیف دستی و لباس های مجلسی از طراحان مشهور نظیر کارولینا هرِرا، مایکل کورس، استلا مک کارتنی و کریستین لوبوتَن و… هستید، حتما از مرکز خرید یورک­ویل ویلج تماشا کنید. شما حتی می توانید محصولات خوراکی کاملا ارگانیک و تازه مورد احتیاج خود را از این مرکز خرید تهیه نمایید. بسیاری از مراکز ورزشی مشهور و معتبر نیز در یورک­ویل ویلج کلاس های ورزشی یوگا یا اسپینینگ و… را برگزار می کنند.

مرکز خرید شروی گاردنز

مرکز خرید شروی گاردنز (Sherway Gardens)یکی دیگر از مراکز تجاری پرزرق­وبرق در تورنتو کانادا است. معماری منحصربه­فرد این مرکز خرید زبان­زد است، بیش از 300 مرکز خرید لوکس مختلف در شروی گاردنز واقع شده است. شما می توانید بسیاری از احتیاجهای خود را مانند پوشاک، اکسسوری، عطر، محصولات آرایشی، بهداشتی، لوازم خانه و لوازم الکترونیکی از معروف ترین فروشگاه های برند شروی گاردنز با قیمت مناسب تهیه نمایید. کیفیت بالا و قیمت ارزان دو عامل مهم در جذب خریداران و گردشگران زیادی به این مرکز تجاری شده است. چندین رستوران معروف و دو فودکورت با منوهای بین المللی در طبقات مختلف این مرکز خرید مشغول به کار هستند. وجود پارکینگ طبقاتی یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت شروی گاردنز است. این مرکز خرید لوکس در تمامی روزهای هفته مشغول به کار است و ساعت کاری آن از ساعت 9 صبح تا 10 شب می باشد.

مرکز خرید اوت لت دیکسی

مرکز خرید اوت لت دیکسی (Outlet Dixie) یکی از شلوغ ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید در شهر تورنتو کانادا است. این فروشگاه محبوب در تمامی روزهای هفته به­غیر از روزهای تعطیل مشغول به فعالیت است. علت محبوبیت زیاد این مرکز خرید فروش البسه متنوع از برندهای مشهور جهان با قیمت های بسیار پایین­تر و ارزان تر نسبت به دیگر مراکز خرید کانادا است. اجناس برندی که از فصل های گذشته برجای مانده و تک سایز هستند. یا کمی دچار خوردگی هستند را به قیمت پایین تر به فروش می رسانند.

بزرگ ترین برندهای جهان همانند لیوایز، گس، ریکی، تامی هیلفیگر، مکس و … در مرکز خرید بزرگ اوت لت دیکسی چندین شبعبه دارند. در بیشتر ماه های سال این فروشگاه اجناس خود را حتی با تخفیف 70 درصد به فروش می رسانند. ساعت کاری اوت لت دیکسی در روزهای هفته از 10 صبح تا 9 شب است و در روزهای تعطیل از ساعت 9:30 صبح تا 6 بعد ظهر می باشد.

مرکز خرید ریدو سی اف در کانادا

شهر اتاوا مرکز کشور کانادا چهارمین شهر بزرگ در این کشور است. به طبع باید مراکز خرید زیادی در آن قرار داشته باشند. اما مرکز خرید ریدو سی اف (CF Rideau Centre) یکی از بزرگ ترین و برترین فروشگاه های شهر اتاوا و کانادا است. این فروشگاه محبوب در تمامی روزهای هفته و حتی تعطیلات مهم مشغول به خدمات رسانی است. 180 فروشگاه کوچک و بزرگ در این مرکز خرید قرار دارند. فروشگاه ها متنوع ترین اجناس را با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می کنند.

کریسمس و تعطیلات سال نو از مهم ترین مناسبات سال است. این فصل برای خریداران از لذت و اهمیت دو چندانی برخورددار است. چراکه در این زمان مشغول خرید کادوهای روز کریسمس هستند و از هر تنوع و قیمت مناسبی استقبال می کنند. مرکز خرید ریدو سی اف از این فرصت استفاده نموده و علاوه­بر تزئین زیبا و برگزاری جشنواره های مختلف، حراج های بسیار خوبی را به خریداران پیشنهاد می نماید. بسیاری از برندهای معروف موجود در این فروشگاه در این ایام تخفیف های بالایی می زنند. مرکز خرید CF Rideau Centre نه تنها مورد علاقه بزرگسالان است بلکه بچه ها نیز از بودن در آن لذت می برند. یک پارک زیبا در پشت بام این مرکز خرید واقع شده است. در این پارک وسایل تفریحی مناسب هرسنی را واقع شده است.

انتشار: 3 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 795

به "آشنایی با معروفترین مراکز خرید کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با معروفترین مراکز خرید کانادا" امتیاز داده اند | 2.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معروفترین مراکز خرید کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید