آموزش مهارت های رهبری برای بچه ها در کانادا

مهارت های رهبری برای بچه ها موضوعی است که نه توسط والدین و نه سیستم مدارس دولتی به طور جدی آنطور که باید مورد توجه قرار نمی گیرد.

اما ما در برنامه DiscoveryLand Camp آموزش اصولی رشد رهبری و نگرش مثبت زندگی را برای بچه ها تدارک دیده ایم، این یک موضوع مهم برای آینده فرزندانمان است. رویکرد ما آموزش چیزهای جدی با روشی است که خسته کننده، رسمی یا اجباری تلقی نشود.

 
آموزش مهارت های رهبری برای بچه ها در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: به عنوان بخشی از زندگی روزمره، بچه ها در بازی ها و کلاس های تیم سازی شرکت می کنند که در آن مهارت های ارتباطی موثر، حل تعارض و استراتژی برد-برد و مهارت های دیگر را می آموزند.

اهمیت دستیابی به استقلال بیشتر از طریق رشد زودهنگام مهارت های رهبری برای بچه ها قابل اغماض نیست. والدینی که فرزندان خود را به فراگیری این مهارت های مهم ترغیب می کنند، یک مزیت فوق العاده برای آنها فراهم می کنند.

مدرک تایید صلاحیت رهبری

معرفی رهبری در عمل اولین گام برنامه رهبری است.

شرایط پیش نیاز: افراد باید 13-16 ساله باشند و در این برنامه با علامت زدن کادر مناسب در فرم درخواست ثبت نام کنند.

مدرک تأیید صلاحیت رهبری پیشرفته

رهبری پیشرفته در عمل، گام دوم برنامه رهبری است.

شرایط پیش نیاز: افراد باید 13-16 ساله باشند، مرحله معرفی رهبری در عمل را تکمیل کرده باشند و با انتخاب گزینه مناسب در فرم درخواست، در این برنامه ثبت نام کنند. بسیاری از شرکت کنندگان با داشتن گواهینامه پیشرفته در سالهای آینده به مشاور تبدیل می شوند.

چرا این برنامه را انتخاب کنیم

بیشتر اردوگاه های تابستانی در کانادا برنامه هایی مانند قایقرانی، صخره نوردی، رقص و صنایع دستی را ارائه می دهند. بعضی از اردوگاه ها با دوره آموزشی رهبری در حال حاضر بیشتر از قبل ارائه می شوند. والدین می خواهند فرزندانشان با اعتماد به نفس بیشتر، عزت نفس قوی تر و توانایی انتخاب بهتر، از اردوگاه برگردند. DiscoveryLand Camp ترکیبی بی نظیر از برنامه های ورزشی، هنری و مهارت افزایی دارد.

اگر واقعاً می خواهید فرزندانتان مهارتهای جدیدی در رهبری بیاموزند، پس Leadership-in-Action برنامه مناسبی برای آنها است.

به طور کلی، وظیفه اصلی برنامه "رهبری در عمل" این است که بفهمد چگونه باید مثبت ترین فرد در جمع بود و مزایای آن را درک کرد. این دوره با همراهی Robert Sharma، متخصص رهبری جهانی شناخته شده، تنظیم شده است که اخیراً توسط leadergurus.net در سراسر جهان در بین 10 نفر برتر مربیان موفق در موضوع رهبری قرار گرفته است.

این برنامه از طریق فعالیتهای مختلفی انجام می شود که هیچ ارتباطی با سبک آموزش دانشگاهی ندارد و با "یادگیری اجباری" همراه نیست، و هر فرد را قادر می سازد تا بیش از حد پیش بینی شده خود رشد کند.

علاوه بر کارگاه ها و بحث های گروهی، شرکت کنندگان اصول رهبری را در عمل از طریق تکالیف ویژه ای که به عنوان مشاوران خردسال خدمت می کنند، می آموزند. هر یک از شرکت کنندگان از رهبران اردوگاه، و همچنین از سایر افراد، به طور منظم در مورد عملکرد رهبری شخصی بازخورد می گیرند.

رهبری در عمل، مواردی که پوشش میدهد:

  • مثبت اندیشی
  • نگرش برد-برد
  • اعتماد به نفس
  • تعیین هدف
  • حل تعارض
  • تیم سازی
  •  رزومه نویسی
  • تأثیر رسانه های اجتماعی
  • مهارت های ارائه
  •  مدیریت افراد

چگونه می توان گواهینامه برنامه رهبری در عمل را بدست آورد؟

با پر کردن فرم ثبت نام، فرد به طور خودکار در همه برنامه ها ثبت نام می کند، در حالی که صدور گواهینامه Leadership-in-Action اختیاری است. برای ثبت نام در این برنامه، باید کادر مربوطه را در فرم علامت بزنید. تعداد تقاضا محدود است و هرکسی که زودتر ثبت نام کرده باشد اولویت دارد. گواهینامه ها فقط پس از اتمام دوره، بر اساس عملکرد شرکت کنندگان صادر می شوند و در ماه سپتامبر از طریق پست ارسال می شوند.

مزایای داشتن گواهینامه رهبری در عمل چیست؟

شما می توانید گواهینامه رهبری در عمل را ضمن درخواست تحصیل در دبیرستان، آموزشگاه های تخصصی و تحصیلات متوسطه ارائه دهید. دوره رهبری ممکن است به شما امتیازات اضافی بدهد و به شما برای رسیدن به هدف مورد نظر کمک کند. هنگام اقدام برای کار نیمه وقت یا تمام وقت می توانید به گواهینامه ای دوره مراجعه کنید. کدام کارفرما فردی فعال و مثبت با مهارت های رهبری قوی را استخدام نمی کند؟

اصول رهبری در اردوگاه DISCOVERYLAND

مثبت اندیشی و رهبری اصول زندگی اردوگاه ما هستند و هر کاری که می کنیم، از صخره نوردی تا بازی های المپیک، از نمایش مد تا مسابقات فوتبال، قدرت تیم سازی، خوش بینی، غلبه بر موانع، جشن گرفتن موفقیت ها، دوستی، الهامات و بیان خود از طریق سرگرمی و بازی ارائه می شود.

در DiscoveryLand Camp، نتیجه مطلوب ما برای هر اردوگاه رشد شخصیت و توانایی رهبری است.

برنامه مناسب تابستان سرمایه گذاری در آینده فرزند شما است. این تابستان می تواند زندگی آنها را تغییر دهد. وقت انتخاب است!

منبع: discoverylandcamp.com
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 492

به "آموزش مهارت های رهبری برای بچه ها در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آموزش مهارت های رهبری برای بچه ها در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش مهارت های رهبری برای بچه ها در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید