کانادا مهاجران ویزای اکسپرس اینتری را بیشتر از کدام کشورهای دنیا انتخاب میکند

این نوع ویزا، قانون سیستم مهاجرتی کانادا را دگرگون کرده است و به همه ی استعدادهای سراسر دنیا این اجازه را می دهد تا به رویای کانادایی خود برسند. این نوع ویزا یک نوع سیستمی است که کانادا برای مدیریت کردن کارگران متخصص در سراسر دنیا استفاده می کند.

کانادا مهاجران ویزای اکسپرس اینتری را بیشتر از کدام کشورهای دنیا انتخاب میکند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: این سیستم در سال 2015 مهاجرت به کانادا را دگرگون کرده است. پیش از این سیستم، کانادا فرم های درخواست را بر اساس ترتیبی که داوطلبان تسلم کرده بودند، اجرا می کرد. از این رو متقاضیان موفق باید چندین سال در انتظار نوبت می ماندند. ولی این نوع سیستم ویزای ورودی فوری یک سیستم پویاتر و فعالتر می باشد و داوطلبان اطلاعات خود را به صورت رایگان درون سایت آپلود می کنند.از این رو داوطلبان امتیازاتی را بر اساس تحصیلات، سن، توانایی زبان انگلیسی یا فرانسوی و تجربه کاری دریافت می کنند که پیشتر به آن اشاره شده است.هر دو هفته یک بار دعوت نامه هایی برای متقاضیانی که نمره بالا دریافت کرده اند، فرستاده می شود و در حال حاضر زمان به درازا کشیدن این روند یعنی ویزای ورودی فوری شش ماه تا یک سال می باشد.

سالانه اطلاعاتی برای کمک کردن به داوطلبان داده می شود تا با فرآیند این کار آشنا شوند. (چگونگی کار سیستم و ویژگی های این نوع ویزا)

ده کشوری که بیشترین نوع ویزای فوری را دریافت کردند به این شرح است:

هند 47 درصد ؛ نیجریه 7 درصد ؛ چین 7 درصد ؛ پاکستان 3 درصد ؛ بریتانیا 2 درصد ؛ برزیل 2 درصد ؛

آمریکا 2 درصد ؛ ایران 2 درصد ؛ فرانسه 2 درصد ؛ کره جنوبی 1 درصد .

چرا بسیاری از مهاجران از هند و ایالات متحده آمریکا می آیند؟

بدون تعجب، هندی ها کماکان به گرفتن دعوت نامه و ویزا ادامه می دهند.

هند به عنوان دومین کشور پرجمعیت دنیا، دارای جمعیت بزرگ طبقه ی متوسطی است که قادر به انگلیسی صحبت کردن می باشند.همچنین سطح تحصیلات بالایی دارند و دارای تجربه ی کاری مورد نیاز در کانادا می باشند.شغلهای با نیاز بالا در کانادا در سال 2019 از این قرار است:

مهندس نرم افزار و طراح، مشاور و تحلیلگر در سیستمهای اطلاعاتی، برنامه نویس کامپیوتر، حسابدار و کارشناس امور مالی،کارمندان دولتی.

حرفه ای های هند با این نوع شغلهای رده بالا به کانادا مهاجرت می کنند. در حقیقت بسیاری از آنها ویزای نوع H-1B یا ویزاهای دیگر می باشند که در آمریکا تجربه کاری دارند و بعدها تصمیم به مهاجرت به کانادا می گیرند.

گزارشها نشان میدهد که 12 درصد از این افراد آمریکا را برای زندگی در سال 2019 انتخاب کرده اند.

توقف صدور ویزای کانادا نوع H-1B توسط دولت آمریکا بسیاری از استعدادها را سردرگم کرده است.در نتیجه، ممکن است هندی های موفق بیشتری از هند و آمریکا روانه کانادا شوند.

نیجریه از چین پیشی گرفته است.به عنوان دومین کشور موفق و با استعداد جهت گرفتن ویزای ورودی فوری کانادا.

تعداد نیجریه ای ها در سالهای گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

بخاطر رواج زبان انگلیسی در نیجریه، مردمان این کشور استعداد خاصی در تحصیلات بالا و داشتن سوابق شغلی دارند.رشته های مرتبط با نفت و گاز در کانادا در الویت قرار دارند و تقاضای نیجریه ای ها برای این رشته ها بالا می باشد.

به دلیل پاندمی کووید 19 قیمت جهانی نفت کاهش داشته و کشورهای دارای ذخایر نفتی زیاد مانند نیجریه بیشترین خسارت را تحمل کرده اند ، که این باعث می شود تا نیجریه ای های بیشتری به کانادا مهاجرت کنند.

48 درصد کسانی که دعوت نامه دریافت کرده اند ساکن کانادا بودند که این روش سبب میشود تا امتیازگیری بیشتری انجام شود.

خوشبختانه تحقیقات نشان می دهد که مهاجرانی که به کانادا می آیند به فرآیند رشد اقتصادی کانادا کمک می کنند .در صورت داشتن تحصیلات در کانادا جهت گرفتن اقامت دائم این کشور امتیلز بالاتری را دریافت می کنید.

45 درصد داوطلبان موفق به دریافت اقامت دائم ، از متفاضیان ویزای کار می باشند.

از شروع همه گیری کووید 19 ویزای فوری به متقاضیان داده نشده است، ولی داوطلبان امید خود را از دست ندهند.دولت کانادا ارزش استعدادهای سراسر دنیا را می داند و بالاخره صدور ویزا به داوطلبان را از سر می گیرد.

انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 476

به "کانادا مهاجران ویزای اکسپرس اینتری را بیشتر از کدام کشورهای دنیا انتخاب میکند" امتیاز دهید

4 کاربر به "کانادا مهاجران ویزای اکسپرس اینتری را بیشتر از کدام کشورهای دنیا انتخاب میکند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا مهاجران ویزای اکسپرس اینتری را بیشتر از کدام کشورهای دنیا انتخاب میکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید