آیا ویزای کانادا لاتاری دارد؟

لاتاری گرین کارت امریکا برای بسیاری از افراد شناخته شده است. در مورد کانادا روش های مختلفی برای اخذ ویزای کانادا وجود دارد، اما این کشور برنامه قرعه کشی یا لاتاری برای دادن ویزا به شهروندان دیگر کشورهای دنیا را ندارد.

آیا ویزای کانادا لاتاری دارد؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان است. از بسیاری جهات این کشور در رتبه اول مهاجرپذیری دینا قرار دارد. تعداد متقاضیان برای مهاجرت به کانادا خیلی بیشتر از ظرفیت پذیرش مهاجر در این کشور است. در حال حاضر این کشور سالیانه بیشتر از 300 هزار مهاجر می پذیرد. با همین روال این عدد می تواند به زودی از مرز 350 هزار نفر هم بگذرد. البته تعداد افرادی که برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنند یا علاقه مند به این کار هستند، به مراتب بیشتر از تعداد مورد پذیرش است. دولت این کشور آمار دقیقی از افراد متقاضی منتشر نکرده است، ولی به احتمال زیاد میلیون ها نفر علاقه مند هستند که به کانادا مهاجرت کنند یا در این کشور به کار و تحصیل بپردازند.

وجود تعداد بسیار زیاد متقاضیان مهاجرت به این کشور و یا اخذ ویزای کانادا از یک سو و سخت بودن روش های مهاجرتی در سوی دیگر، باعث شده بازار سودجویی هم پر رونق شود. متاسفانه هر از چند گاهی به شیوه های مختلف از این متقاضیان سو استفاده می شود. برای نمونه یکی از روش های سودجویی سودجویان اعلام این موضوع است که این کشور از طریق قرعه کشی یا لاتاری مهاجر می پذیرد. به عبارت دیگر عنوان می کنند که ویزای لاتاری کانادا وجود دارد. این ادعا به هیچ عنوان واقعیت ندارد و دولت این کشور در هیچ زمانی به صرف قرعه کشی مهاجر نپذیرفته یا ویزا صادر نکرده است.

بار دیگر تاکید می کنیم که در این کشور چیزی به نام قرعه کشی ویزا، لاتاری ویزا، لاتاری مهاجرت، قرعه کشی مهاجرت یا هر نام مشابهی که روی آن بگذارند وجود ندارد. علاقه مندان به سفر یا مهاجرت به کانادا می توانند با روش های دیگر مانند تحصیل، کار یا اخذ ویزای توریستی به این سرزمین زیبا سفر کنند و در آن بمانند.

انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 10

به "آیا ویزای کانادا لاتاری دارد؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "آیا ویزای کانادا لاتاری دارد؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا ویزای کانادا لاتاری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید