معرفی مکان های دیدنی اتاوا

وقتی ویزای مولتی کانادا خود را دریافت کردید، آماده اید که در فصل های مختلف سال به بخش های گوناگون این کشور بزرگ سفر کنید و از جاذبه های آن دیدن کنید. یکی از بهترین انتخاب ها برای شروع شهر اتاوا است. این شهر دوست داشتنی با انبوهی از جاذبه های دیدنی پر شده است.

معرفی مکان های دیدنی اتاوا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: موزه جنگ

موزه جنگ در کنار رودخانه اتاوا، موزه ای مدرن است که تاریخ نظامی کانادا را معرفی می کند. در این موزه از جنگ های بین فرانسوی ها و بومیان کانادا در قرن شانزدهم تا مشارکت کانادا در جنگ های جهانی اول و دوم به نمایش گذاشته شده اند. مجموعه ماشین های نظامی شامل 50 تانک، جیپ، موتورسیکلت، ماشین های زرهی و حتی ماشین هیتلر بخشی است که مسافران دارای ویزای توریستی کانادا نباید بازدید از آن را از دست بدهند.

 پیست اسکی کانال ریدو

کانال ریدو بزرگ ترین پیست اسکی طبیعی جهان در کانادا است. این کانال در سال 1832 به عنوان یک اقدام نظامی پیشگیرانه در برابر تهاجم ایالات متحده ایجاد شد، امروزه این کانال در درجه اول برای قایقرانی استفاده می گردد و بسیاری از ساختارهای اصلی آن هنوز هم دست نخورده به جای مانده است. در طول ماه های زمستان که کانال یخ می زند، یک بخش 7/8 کیلومتری از آن به عنوان یک پیست اسکی علامت گذاری می گردد که به طور میانه 20000 بازدیدکننده در هر روز دارد. این محل به یک جاذبه توریستی و منطقه تفریحی تبدیل شده و فستیوال Winterlude در اتاوا در این محل برگزار می گردد. در تمام طول جهت، فروشندگان مواد غذایی سوپ داغ، شکلات داغ و سایر تنقلات و نوشیدنی ها و شیرینی محلی کانادا به نام beavertail- یک شیرینی سرخ شده با روکش دارچین و شکر- را در کیوسک هایی در جهت پیست اسکی می فروشند.

کانال رید با 200 کیلومتر طول شهر اتاوا را به کینگستون در دریاچه انتاریو متصل می کند. این کانال برای مقاصد نظامی در هنگام جنگ بین کانادا و ایالات متحده در سال 1812 احداث شد و در آن زمان یک آبراه استراتژیک بین مونترال و دریاچه انتاریو به حساب می آمد. در زمستان کانال منجمد می شود و به مکانی تفریحی برای فستیوال ها و اسکیت روی یخ تبدیل می شود.

موزه جنگ کانادا

موزه جنگ کانادا، موزه ملی تاریخ نظامی است. این موزه در اتاوا واقع شده است. این موزه شامل نمایشگاه های اصلی در جنگ هایی است که در خاک کانادا، جنگ های کامل قرن بیستم، جنگ سرد و عملیات حمایت از صلح در خارج از کشور و تاریخ وقوع احترام و یادبود کانادا جنگیدند، است.

پارک میجرز هیل

محله اطراف پارک زمانی محل زندگی کسانی بود که کانال را ساختند. به ویژه، منطقه ای که اکنون پارک است، محل اقامت رسمی مهندس ناظر کانال ریدو، سرهنگ دوم جان بای بود تا اینکه در سال 1832 به انگلستان بازگشت. این تپه در آن موقع به عنوان"تپه سرهنگ"شناخته می شد. در سال 1838 بولتون به درجه سرگرد ارتقا یافت. زمانی که او در سال 1843 از Bytown خارج شد، این تپه به عنوان Major's Hill شناخته شد. لوح های یادبود و مجسمه ای از سرگرد بولتون و جانشینان آنها در پارک میجرز هیل نصب شد.

پارک کنفدراسیون

پارک کنفدراسیون یک پارک عمومی و مکان تاریخی ملی کانادا است که در مرکز شهر اتاوا کانادا واقع شده است. از جنوب با خیابان لویر و تالار شهر اتاوا هم مرز است. پارک کنفدراسیون به وسیله کمیسیون ملی سرمایه نگهداری می گردد. این پارک شهری با جهتهای سنگفرش، بناهای تاریخی و یک محوطه سبز در سمت شرقی برای تجمع است. یک فواره بزرگ در مرکز پارک قرار گرفته است که از گرانیت پیترهد، به افتخار سرهنگ جان بای ساخته شده است. این فواره از میدان ترافالگار لندن، جایی که از سال 1845 تا 1948 در آن بازی می کرد، به اینجا اورده شده است. بعلاوه یک ستون توتم اهدایی به شهر اتاوا برای بزرگداشت صدمین سالگرد بریتیش کلمبیا در سال 1971، بنای یادبود کهنه سربازان بومی ملی و مجسمه یادبود جنگ بوئر نیز در این پارک از جاذبه های دیدنی آن است.

مرکز ملی هنر

مرکز ملی هنرهای اتاوا یک مرکز هنرهای نمایشی در شهر اتاوا، کانادا است. این مجموعه که در سال 1969 تأسیس شده دارای 4 سالن نمایش می باشد. گالری ملی کانادا یک شاهکار معماری است. پیشرفت هنر کانادایی از آثار مذهبی تا سبک امپرسیونیسم اروپایی و نمایشگاه های موقت را می توانید در این گالری مشاهده کنید. هنر مردمان اینوئیت (اسکیموهای کانادا و گریلند) در طبقه پایینی تالار بزرگ شیشه ای قرار دارد. این ساختمان در نزدیکی سایر جاذبه های دیدنی و مراکز فرهنگی شهر قرار دارد.

تئاتر آرت کورت

در دادگاه سابق، این مکان هنری میزبان چندین گالری و اجرای زنده نوآورانه است.

مجلس هیل

مجلس هیل از دیدنی های اتاوا در کشور کانادا است که بر روی یک صخره بزرگ ساخته شده و رو به دریا است. برای مسافران دارای ویزای توریستی کانادا یک تجربه خاص خواهد بود، زمانی که نمایی کامل از شهر و جاذبه های دیدنیش را از بالای برج صلح مشاهده کنند. از آن بالا شما می توانید جاذبه های معروف شهر مانند تپه پارلمان، رودخانه، شهر گاتینو و تپه های شمالی را ببینید.

انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 277

به "معرفی مکان های دیدنی اتاوا" امتیاز دهید

2 کاربر به "معرفی مکان های دیدنی اتاوا" امتیاز داده اند | 2.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مکان های دیدنی اتاوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید