مزایای تحصیل در کانادا چیست؟

کانادایی ها به یادگیری اهمیت زیادی می دهند و یک سیستم آموزش درجه یک با استانداردهای بالا ایجاد کرده اند. این کشور به طور میانگین در مقایسه با سازمان اقتصادی و همکاری و توسعه (OECD) هزینه های بیشتری را صرف آموزش می کند و بالاترین میزان در بین کشورهای G-7 است. دانش آموزان کانادایی به طور مداوم آزمون های بین المللی خواندن ، علوم و ریاضیات مانند برنامه OECD که برای ارزیابی دانش آموزان بین المللی و نشان از کیفیت برجسته مدارس کانادا است را در بین بهترین های جهان می‌دهند. مدرک ، دیپلم یا گواهی کانادایی در سطح جهانی معادل مدارک تحصیلی ایالات متحده و کشورهای مشترک المنافع شناخته شده است. بسیاری از رهبران مشهور در تجارت ، دولت و محافل دانشگاهی در سراسر جهان بخشی از آموزش خود را که شامل مطالعات زبان و یا مطالعات دانشگاهی می شود، در کانادا دریافت کرده اند، ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان نیز از جمله این افراد سرشناس میباشد، وی در 17 سالگی در سال 1989 برای فرار از سربازی اجباری در آفریقای جنوبی، به کانادا مهاجرت کرد تا در دانشگاه کوئینز تحصیل کند، ماسک در آن سال تابعیت کانادایی خود را هم بدست آورد، زیرا در آن موقع فکر میکرد گرفتن تابعیت آمریکایی از این طریق برایش راحتتر خواهد شد، در سال 1992 ایلان ماسک کانادا را به مقصد آمریکا ترک کرد تا در دانشگاه پنسیلوانیا و در رشته های تجارت و فیزیک تحصیل کند.

مزایای تحصیل در کانادا چیست؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: * قیمت رقابتی

دانشجویان بین المللی با تحصیل در کانادا می توانند به میزان قابل توجهی پس انداز کنند. هزینه ها در دانشگاه های دولتی ایالات متحده تقریبا 1/3 برابر بیشتر از هزینه های دوره های کارشناسی در کانادا است ، در حالی که هزینه های دانشگاه های خصوصی ایالات متحده دو برابر و یا حتی بیشتر از کاناداست. فاکتور هزینه کم زندگی در کانادا و سایر فاکتورهای مالی مزیتی بزرگ برای دانشجویان است.

* یکی از بهترین مکانهای جهان برای زندگی

این موضوع یک راز نیست: کانادایی ها و بازدیدکنندگان از این کشور از کیفیت زندگی برخوردارند که در سراسر جهان شناخته شده است. تعالی در همه جنبه های زندگی در کانادا نفوذ میکند؛ از محله های امن در برخی از وطنی ترین شهرهای آمریکای شمالی گرفته تا مراقبت های بهداشتی درجه یک و حمل و نقل عمومی و یک‌ سیستم آموزش عالی. سازمان ملل متحد، کانادا را به عنوان یکی از سه مکان برتر زندگی در جهان قرار داده است. کانادا به دلیل دسترسی به آموزش با کیفیت، امید بالا به زندگی و نرخ جنایت کم نمرات بالایی کسب کرده است.

* محیط زیبا

کانادا به عنوان دومین کشور بزرگ جهان ، از نظر جغرافیایی تنوع فوق العاده ای را در آب و هوایی نه چندان سرد، ارائه می دهد! بازدید کنندگان از کوه های ساحلی و دشت های گسترده، چشم اندازهای درخشانی را در شهرهای پیشرفته کشف می کنند. پارک های ملی در هر استان واقع شده اند و برخی از آنها به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده اند.

شهر گوئلف

* چرا گوئلف را انتخاب کنیم؟

گلف یک شهر کوچک 135،000 نفری است که در نزدیکی شهر بزرگ تورنتو واقع شده است. گلف ایمن ، تمیز ، زیبا و سازگار با محیط زیست است. اخیراً ، Guelph به عنوان یکی از "شهرهای امن کانادا" شناخته شده است. از آنجا که گولف در درجه اول شهری انگلیسی زبان است ، مکان خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی است. انواع مختلفی از غذاها در داخل و خارج از دانشگاه موجود است. ما در گلف از یک جامعه چند فرهنگی استقبال میکنیم.

* گوئلف کجاست؟

گلف 45دقیقه با فرودگاه بین المللی تورنتو پیرسون ، 1ساعت با تورنتو و 1.5ساعت با آبشارهای نیاگارا فاصله دارد.

* حمل و نقل گوئلف

. گلف حمل و نقل مناسب و خدمات تاکسی 24 ساعته دارد. این شهر دارای مسیرهای پیاده روی دوچرخه سواری است. هم‌چنین دانشجویان کارت ماهیانه محلی دریافت می کنند.

* آب و هوای گوئلف

گلف چهار فصل متمایز و جالب دارد:

بهار: مارس تا می ، دامنه 10 تا 20 درجه سانتیگراد (آفتابی ، کمی باران)

تابستان: ژوئن تا آگوست ، دامنه 20 تا 30 درجه سانتیگراد (آفتابی ، مرطوب)

پاییز: سپتامبر تا نوامبر ، از 12 تا 25 درجه سانتیگراد (آفتابی ، خنک)

زمستان: دسامبر تا مارس ، از 15- تا 5 درجه سانتیگراد (آفتابی ، برف)

انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 423

به "مزایای تحصیل در کانادا چیست؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "مزایای تحصیل در کانادا چیست؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای تحصیل در کانادا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید