برترین مزارع کدو تنبل در انتاریو

اگه در ایام هالوین به دنبال جشنواره ها و مزارعی هستید که کدو تنبل تولید میکنند در ادامه همراه این مقاله باشید.

برترین مزارع کدو تنبل در انتاریو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: یکی از زیبایی های فصل پاییز مزارع کدو تنبل یا همان کدو حلوایی ها هستند که با نزدیک شدن به جشن هالووین هواداران زیادی پیدا می نمایند. بی شک رفتن به سوپر مارکت و خرید یک کدو تنبل کار چندان دشواری نیست اما مزارع کدو تنبل زیبایی خاص خود را دارند و سرگرم نماینده هستند. رفتن به مزارع کدو تنبل باعث حمایت از مزرعه داران و مشاغل محلی نیز هست. اگر در پی خرید کدو تنبل هستید و یا می خواهید چند عکس برای اینستاگرام بگیرید، می توانید یکی از مزارع کدو تنبل نزدیک به انتاریو را برای تعطیلات آخر هفته انتخاب کنید. در ادامه با بعضی از مزارع زیبای کدو تنبل در اطراف انتاریو آشنا می شویم.

برترین مزارع کدو تنبل در انتاریو

بازار مزرعه داونی (Downey) برای خرید کدو حلوایی در تورنتو

داونی یکی از محبوب ترین بازارهای کدو تنبل نزدیک به تورنتو است و چشم انداز ها زیبای آن برای عکس های اینستاگرام بسیار مناسب است. قسمت جلویی مزرعه در فصل پاییز با انبوهی از کدو تنبل پر می گردد و علامت مزرعه روی ساختمان مزرعه یک پس زمینه زیبا برای عکس های به یاد ماندنی است. عکاسی از مزرعه آزاد است اما اگر برای عکاسی به آنجا می روید بهتر است از مزرعه کدو نیز به خرید. مقدار زیادی خوردنی های خوشمزه و شیرینی های محلی برای خرید بازدید نمایندگان مهیا شده است. از اواسط سپتامبر تا سرانجام اکتبر انواع فعالیت های مربوط به پاییز و جشن هالوین برای بچه ها وجود دارد که باید برای آن بلیط تهیه کنید.

جادوگران و نوازندگان در روزهای خاص در مزرعه هستند و برنامه حضور آنها در سایت مزرعه وجود دارد. بلیط مزرعه 15 تا 18 دلار است که قیمت آن در روزهای وسط هفته و سرانجام هفته فرق دارد. مزرعه هر روز از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است.

مزرعه کدو تنبل ناکس (Knox) در انتاریو

مزرعه ناکس یک مزرعه است که 4 نسل به صورت خانوادگی اداره شده است و کم و بیش نزدیک به 200 سال در این منطقه مزرعه وجود داشته است. برای ورود به این مزرعه بلیط 14 دلاری تهیه کنید و اگر دوست دارید با کدو تنبل به خانه برگردید 22 دلار پرداخت کنید. بلیط ها برای رعایت فاصله اجتماعی به صورت زمان بندی شده فروخته می شوند و هر روز از ساعت 10 تا 5 بعد از ظهر ساعت بازدید از مزرعه است.

بازار و مزرعه پینگلز (Pingle) در انتاریو برای خرید کدو حلوایی

مزرعه پینگلز در منطقه دورهام واقع شده و فاصله چندانی با ناکس ندارد. جشنواره سالانه هاروست یک فعالیت خانوادگی است که از اواسط سپتامبر تا سرانجام اکتبر برگزار می گردد. در این جشنواره چیدن کدو و سیب، گوش دادن به موسیقی زنده، خوردن غذاهای خوشمزه و… در انتظار شماست. چیدن کدو تنبل در سرانجام هفته تنها با خرید بلیط جشنواره ممکن است که در حدود 15 دلار است. مزرعه پینگلز غذاها و شیرینی های خوشمزه ای ارائه می دهد که پیشنهاد می گردد بدون شک آنها را امتحان کنید. این مزرعه 7 روز هفته از ساعت 9 تا 6 عصر باز است

مزرعه Andress Scenic Acres

این مزرعه یکی از زیباترین مزارع گل در تمام انتاریو است که در فصل پاییز کدو تنبل نیز دارد. هزینه ورودی برای هر نفر 12 دلار است که سالمندان 50 درصد تخفیف دارند و برای بچه ها زیر 5 سال نیز رایگان است. برای استفاده از سبد مزرعه باید 1 دلار گرو بگذارید که در سرانجام به شما برگردانده می گردد. این مزرعه در روزهای هفته از ساعت 10 تا 5 بعد از ظهر و در سرانجام هفته از ساعت 10 تا 6 عصر باز است.

بازار و مزرعه ریزور (Reesor)

مزرعه ریزور در مارخام واقع شده است و یکی از مزارع کدو تنبل انتاریو است که عکس های زیادی از آن در اینستاگرام وجود دارد. می توانید در پیچ و خم مزرعه ذرت قدم بزنید و در سرانجام کدو تنبل نیز بچینید. بین روزهای دوشنبه تا شنبه از ساعت 9 تا 18 مزرعه باز است و روزهای پنجشنبه و آدینه نیز برای پیاده روی در دسترس واقع شده است.

ورودی برای بچه ها زیر 5 سال رایگان است. بلیط برای هر نفر 3 تا 7 دلار و در تعطیلات آخر هفته 4 تا 9 دلار است. بعلاوه در نزدیکی این مزرعه فروشگاه محصولات پخته شده، غذاهای آماده و محصولات مزرعه واقع شده است.

مزرعه چادلی (Chudleigh)

مزرعه چادلی در نزدیکی میلتون واقع شده است و در فصل پاییز مکان خوبی برای چیدن سیب و کدو تنبل است. محصولات متنوعی از جمله سیب شیرین، پای سیب و… در مزرعه برای فروش وجود دارد و بلیط این مزرعه بین 13 تا 15 دلار است. کافه با غذاهای خوشمزه در نزدیکی مزرعه برای بازدیدنمایندگان وجود دارد.

بازار مزرعه مورفی (Murphy)

مورفی یکی از مزارع کدو تنبل است که هر ساله دکور زیبایی از کدو تنبل در جلوی مزرعه می چیند که برای عکس چشم انداز بسیار زیبایی دارد. شما می توانید کدو تنبل های بزرگ و کوچک را به سلیقه خود انتخاب کنید. در این مزرعه جشنواره پاییزی برگزار می گردد که برای خانواده ها مناسب است و نان های خوشمزه و متنوع برای بازدیدنمایندگان پخته می گردد. جشنواره پاییزی از اواسط سپتامبر تا سرانجام اکتبر برگزار می گردد و مزرعه هر روز از ساعت 9 تا 7 عصر باز است. بلیط مزرعه بین 9 تا 13 دلار است و بستگی به روز بازدید شما دارد. این مزرعه در میلتون واقع شده است.

مزرعه Round the Bend

این مزرعه در شمال شهر کینگ واقع شده است. این مزرعه خانوادگی محل مناسبی برای عکس های پاییزی زیبا است. ورودی این مزرعه برای تفریح در ماه اکتبر 10 دلار برای هر نفر است. در این مزرعه با وانت های پر از کدو عکس بگیرید مترسک ها را از نزدیک دیده و در مسیرهای مارپیچ ذرت ها قدم بزنید. بازار این مزرعه در روزهای سه شنبه تا شنبه بر قرار است.

مزرعه کوپر (Cooper)

خانواده کوپر 200 سال است که به کار کشاورزی مشغول بوده و 7 نسل از راه کشاورزی گذران زندگی می نمایند. این مزرعه بزرگ بیش از 10 هکتار وسعت داشته و کدو تنبل نیز یکی از محصولات این مزرعه است. بلیط های مزرعه برای هر نفر 55 دلار برای گروه 4 نفره است و بلیط های پیاده روی کمی گران تر هستند.

مزرعه هاچینسون (Hutchinson)

این مزرعه زیبا در برلینگتون واقع شده است و در فصل پاییز چشم انداز ها زیبایی برای عکاسی دارد. این مزرعه مقدار زیادی کدو تنبل، کدوی سبز و سبزیجات تازه برای فروش عرضه می نماید. قسمت کدو تنبل در روزهای هفته از 9 تا 5 بعد از ظهر و در سرانجام هفته 9 تا 16 بعد از ظهر باز است. برای خرید در مزرعه باید پول نقد به همراه داشته باشید.

مزارع بروکس (Brooks)

مزرعه بروکس یکی از مزارع بزرگ کدو تنبل در انتاریو است و این خانواده از اواسط دهه 1800 کشاورزی می نمایند. در این مزرعه سبدهایی برای خرید آماده شده است تا افراد با پیش پرداخت از آنها استفاده نموده و برخورد کمتری با هم داشته باشند.

در روزهای آخر هفته و روز شکرگزاری می توانید به جشنواره تفریح های پاییزی رفته و یا در مراسم شب های شبح که برای بچه ها مجذوب کننده است شرکت کنید.

بلیط این مراسم 20 دلار برای هر نفر است. می توانید در نانوایی مزرعه از دونات های خوشمزه بخورید. مزرعه هر روز از ساعت 8 تا 6 بعد از ظهر باز است. مزارع بروکس در کوه آلبرت واقع شده است.

باغ های دیکسی (Dixie)

باغ های دیکسی یکی از مزرعه های بی مقدار زیبا در انتاریو است که کدو تنبل، سیب و فندق را می توانید در این مزرعه بچینید. ورودی مزرعه 4.42 دلار است که به شما اجازه شرکت در فعالیت های مزرعه از جمله راه رفتن در مسیر پر پیچ و خم ذرت ها و چیدن کدو تنبل را می دهد. قیمت کدوها بسته به مقدار بین 1 تا 15 دلار است. در تابستان نیز مزرعه آفتابگردان نیز دیدنی است.

مزارع واتسون (Watson)

مزرعه واتسون یکی از مزارع بزرگ انتاریو است که محصولات زیادی را به بازار عرضه می نماید. کدو تنبل سیب و گلابی از میوه های فصل پاییز آن است.

مقدار ورودی و خرید کدو تنبل در مزرعه به عبارت است از:

25 دلار: 2 بزرگسال

45 دلار: 4 بزرگسال

70 دلار: 6 بزرگسال

90 دلار: 8 بزرگسال

در این مزرعه باغ وحش و زمین بازی بچه ها نیز وجود دارد که باید هزینه جداگانه بپردازید. بعلاوه در دو تعطیلات آخر هفته در اکتبر مراسم جشن هالووین در این مزرعه برگزار می گردد.

بازار و مزرعه لینتون (Linton)

این مزرعه بزرگ در اشاوا واقع شده است و انواع میوه و سبزیجات و در فصل پاییز نیز کدو تنبل عرضه می گردد. ورودی هر نفر 10 دلار است که در سرانجام هفته و دوشنبه روز شکرگزاری می توانید به مزرعه رفته و کدو تنبل خود را انتخاب کنید. بازار مزرعه نیز هر روز فعال است و انواع محصولات تازه مزرعه، پنیر، عسل و… قابل خریداری است. این مزرعه دارای چشم انداز ها زیبای پاییزی است و برای عکاسی مناسب است.

مزرعه ویلوتری (Willowtree)

این مزرعه در دهه 60 به عنوان دامداری مشغول به کار بوده است و هم اکنون انواع میوه ها و سبزیجات از جمله کدو تنبل را عرضه می نماید. در فصل پاییز ردیف های نارنجی رنگ زیبا از کدو تنبل در جلو مزرعه چیده می گردد که برای عکس های پاییزی مناسب است. این مزرعه همه روزه از ساعت 9 تا 6 عصر باز بوده و در کنار آن کافه و نانوایی نیز واقع شده است.

مزرعه اپل وود (Applewood)

در شمال منطقه پورت بری مزرعه زیبای اپل وود واقع شده است که مکانی دوست داشتنی برای چیدن سیب و کدو در فصل پاییز است. در این مزرعه انواع نوشیدنی ها نیز با استفاده از میوه های داخلی باغ تهیه می گردد. از اواسط سپتامبر تا سرانجام اکتبر تفریح های پاییزی فراوانی در مزرعه وجود دارد و بلیط برای هر نفر 12 دلار است.

باغ های آلبیون (Albion)

این باغ زیبا مزرعه سیب و کدو تنبل است و در کالدون واقع شده است. قسمت کدو تنبل فقط آخر هفته ها باز است و یک کیسه کدو تنبل 10 پوندی با قیمت 20 دلار و یا یک کیسه 20 پوندی با قیمت 40 دلار عرضه می گردد. از قلم نیاندازید سایر محصولات تازه مزرعه و پای های خوشمزه در فروشگاه کنار مزرعه در انتظار شما است.

مزرعه های Stovehaven

این مزرعه زیبا برای توت فرنگی های دستچین در فصل تابستان و کدو تنبل های خوش آب و رنگ در فصل پاییز معروفیت دارد. بلیط های کدو تنبل هر کدام 12 تا 24 دلار است. بعد از خرید می توانید با شیرینی های تازه محلی و پای های خوشمزه از خود پذیرایی کنید. این مزرعه در نزدیکی برلینگتون واقع شده است و آخر هفته 10 تا 5 بعد از ظهر باز است.

مزارع خانوادگی فورسایت (Forsythe)

این مزرعه یکی از مزارع تازه است که در سال 2009 شروع به کار نموده است و در Uxbridge واقع شده است. این مزرعه همه روزه در ماه اکتبر از 9:30 تا 17 بعدازظهر باز است و امکان انتخاب و چیدن کدو تنبل به شما داده می گردد. در سرانجام هفته نیز جشنواره برداشت برگزار می گردد که ورودی هر نفر 12 دلار است و فعالیت های سرگرم نماینده زیادی برای بچه ها دارد.

مزارع کستل گریک (Castle Creek)

مزارع کستل گریک به مقدار سایر مزارع انتاریو تنظیمات عجیب و غریب ندارد اما می توان با کدو تنبل های آن عکس های زیبای پاییزی انداخت. شروع چیدن کدو تنبل از دوم اکتبر شروع شده و ورودی آن رایگان است. این مزرعه در شرق بو مانویل و در نیوکاسل واقع شده است.

با رسیدن فصل پاییز و نزدیک شدن به هالووین می توان با برنامه ریزی سری به مزارع کدو تنبل زد. خرید کدو تنبل پرخاصیت برای درست کردن دسرها و کیک های پاییزی و بعلاوه تزئین آن برای هالووین می تواند علت خوبی برای رفتن به مزرعه کدو تنبل باشد.

انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1164

به "برترین مزارع کدو تنبل در انتاریو" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین مزارع کدو تنبل در انتاریو" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مزارع کدو تنبل در انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید