فرانسه خواستار بازگشایی مرزهای کانادا برای گردشگران فرانسوی است

به نقل از «سی تی وی نیوز» مرز کانادا، جز برای مسافرت های ضروری، برای خارجی ها بسته است و این بسته بودن حداقل تا 21 جولای ادامه خواهد داشت. اتاوا از ابتدای شیوع همه گیر در مارس 2020، ماه به ماه تعطیلی مرزها را تمدید نموده است.

فرانسه خواستار بازگشایی مرزهای کانادا برای گردشگران فرانسوی است

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: روز سه شنبه، نماینده دولت رئیس جمهور امانوئل مکرون در سفارت فرانسه در اتاوا، اظهار کرد که مرز کانادا باید در اسرع وقت برای فرانسه باز گردد.

سفیر کارین ریسپال گفت: اکنون باید مرزها بازگشایی شوند تا ما بتوانیم کانادا را به برنامه های سفر خود برگردانیم.

وی هشدار داد، در غیر این صورت، روابط بین دو کشور آسیب خواهد دید.

فرانسه به کانادایی هایی که کاملاً واکسینه شده باشند یا آزمایش کرونایشان منفی باشد و علائم بیماری کرونا را نداشته باشند، اجازه ورود به خاک این کشور را می دهد.

سفیر فرانسه با اشاره به سیستم رنگی که فرانسه برای معین ایمنی کشورها از کرونا استفاده می نماید، گفت: ما یک کشور سبز هستیم و کانادا هم سبز است

ریسپال گفت که منتظر است تا ببیند دولت کانادا در 21 جولای چه تصمیمی می گیرد.

اولین تعدیل در محدودیت های مرزی کانادا در 5 جولای رخ داد، زمانی که کانادایی های واکسینه شده به طور کامل از جمله دانشجویان با ویزای دانشجویی دیگر در برگشت به کشور احتیاجی به قرنطینه نداشتند.

ترودو قول داده است که در هفته های آینده محدودیت های مرزی را تعدیل کند، اما اضافه کرد که به این زودی ها مرزها را برای غیر واکسینه شده ها باز نخواهد کرد.

روز دوشنبه، مکرون گفت که از ماه آگوست ورود به رستوران ها، رفتن به کنسرت یا قطار در فرانسه، به اثبات واکسیناسیون یا آزمایش منفی پی سی آر کرونا احتیاج است. طبق گفته سفیر، برای گردشگران کانادایی،گواهی کاغذی واکسیناسیون کافی است.

انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 630

به "فرانسه خواستار بازگشایی مرزهای کانادا برای گردشگران فرانسوی است" امتیاز دهید

2 کاربر به "فرانسه خواستار بازگشایی مرزهای کانادا برای گردشگران فرانسوی است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه خواستار بازگشایی مرزهای کانادا برای گردشگران فرانسوی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید