لیست مراکز خرید ونکوور و خیابانهای مناسب خرید

ونکوور، به عنوان یکی از زیباترین شهرهای دنیا، به واسطه جاذبه های گردشگری و مراکز خرید متنوع خود، سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران از سراسر جهان است. اگر قصد سفر به این شهر شگفت انگیز را دارید، بدون شک، گشت و گذار در مراکز خرید لوکس و مدرن آن، تجربه ای به یاد ماندنی برایتان رقم خواهد زد. در این مقاله، به معرفی مراکز خرید برتر ونکوور می پردازیم که هر کدام، ویژگی ها و جذابیت های منحصر به فرد خود را دارند.

لیست مراکز خرید ونکوور و خیابانهای مناسب خرید

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: ونکوور، شهر ساحلی و پرجنب‌وجوش کانادا، بهشت ​​خریداران است و برای هر سلیقه و بودجه‌ای، گزینه‌ای مناسب ارائه می‌دهد. از مراکز خرید لوکس و مجلل گرفته تا خیابان‌های پر از بوتیک‌های محلی و بازارهای سنتی، ونکوور تنوع بی‌نظیری در زمینه خرید به شما می‌دهد.

در این مقاله، مراکز خرید برتر ونکوور را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفرتان به این شهر زیبا، بهترین تجربه خرید را داشته باشید.

متروپولیس ات متروتاون (Metropolis at Metrotown)

یکی از مراکز اصلی خرید در ونکوور، مرکز خرید Metropolis at Metrotown است. این مجموعه نه تنها از بهترین مراکز خرید در ونکوور است، بلکه بزرگترین مرکز خرید استان بریتیش کلمبیا نیز به شمار می رود. این مرکز خرید در ونکوور، طیف گسترده و متنوعی از محصولات رو در خود جمع نموده است و می تواند تمامی احتیاجهای شما را برآورده سازد.

یکی از 10 جای عالی برای خرید در ونکوور و بزرگ ترین مراکز خرید بریتیش کلمبیا، متروپولیس ات متروتاون است که به نوعی پادشاه سایر مرکز خریدهای ونکوور به شمار می رود. همان طور که از ابهت نام اینجا به نظر می رسد، این متروپولیس چند طبقه بزرگ، با بیش از 450 مغازه، رستوران، سینما و رویدادهای بی همتا، یک بهشت واقعی خرید و تفریح را تشکیل می دهد. این مرکز خرید در برنابی (Burnaby) قرار داشته و با اسکای ترین (قطار هوایی) تنها 20 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. برای کسانی که با خودرو به اینجا می آیند، پارکینگ رایگان هم در نظر گرفته شده است.

صدها بوتیک و فروشگاه به روز پوشاک به همراه سینماهای سیلورسیتی و رستوران هایی که در این مرکز خرید سه طبقه قرار گرفته اند، می توانند تا ساعت ها شما را مشغول خود سازند تا هم یک تجربه خرید بینظیر داشته باشید و هم از اوقات فراغت خود لذت ببرید. بعلاوه در تمام طول سال، در این مرکز خرید نمایشگاه های، رویدادهای مختلف و برنامه های زنده هنری در حال انجام هستند.

این مرکز خرید با مرکز شهر ونکوور حدود نیم ساعت فاصله دارد اما اگر با استفاده از حمل و نقل عمومی ونکوور به ایستگاه Metrotown، با تنها چند دقیقه پیاده روی به یکی از بهترین مراکز خرید در کانادا خواهید رسید.

Metropolis at Metrotown نه تنها از بهترین مراکز خرید در ونکوور است، بلکه بزرگترین مرکز خرید استان بریتیش کلمبیا نیز به شمار می رود

آدرس/شماره تلفن/وب سایت:

آدرس: 4700 Kingsway, Burnaby, BC V5H 4N2, Canada

ساعات کاری: 10AM-9PM

تلفن: 16044384715+

وب سایت: www.metropolisatmetrotown.com

پسیفیک سنتر (CF Pacific Centre)

اما اگر دوست نداشتید برای خرید از مرکز شهر ونکوور دور شوید، پیشنهاد ما به شما، مرکز خرید CF Pacific Centre است. CF Pacific Centre بزرگترین مرکز خرید در مرکز شهر و یکی از بهترین مراکز خرید ونکوور است. در این مرکز خرید زیبا و مدرن 4 طبقه، بیش از صد فروشگاه مدرن از جمله تعدادی از برندهای مطرح جهانی و کانادایی مانند فروشگاه های زنجیره ای Holt Renfrew حضور دارند. بعلاوه بعضی از طراحان برجسته لباس نیز در این مرکز خرید نمایشگاه و فروشگاه دایر نموده اند و می توانید از جدیدترین تولیدات آنها بازدید کنید.

مرکز خرید پسیفیک سنتر (Pacific Centre) بزرگ ترین مرکز خرید مرکز شهر ونکوور به شمار رفته و با شاهکاری در برنامه ریزی شهری، بیش از 100 واحد تجاری آن زیر زمین قرار دارند که یاری می نماید ساختمان آن نظم افق شهری را خراب نکرده و بدون وابستگی به آب و هوا همواره گزینه ای راحت و عالی برای خرید کردن باشد. مرکز خرید پسیفیک به عنوان بخشی از منطقه مرکزی خرید در مرکز شهر، با یک گذرگاه/پل شیب دار به فروشگاه لوکس هولت رنفرو (Holt Renfrew) و با یک پله برقی به دیپارتمنت استور دِ بی (The Bay) پیوند می خورد. بد نیست بدانید که پسیفیک تنها یک بلوک با مغازه های خیابان معروف رابسِن فاصله دارد.

هر گاه از گشت و گذار و بازدید از فروشگاه های این مرکز خرید خسته شدید، کافیست به طبقه پایین و فود کورت بزرگ مرکز خرید CF Pacific Centre بروید. در این فود کورت انواع مختلف رستوران ها قرار دارند که غذاهای باکیفیت و بینظیری را برای شما عرضه خواهند کرد.

همین امکانات و تنوع باعث شده است تا مرکز خرید CF Pacific Centre به یکی از بهترین مرکز خریدهای ونکوور کانادا تبدیل گردد.

آدرس/شماره تلفن/وب سایت:

آدرس: 701 W Georgia St, Vancouver, BC V7Y 1G5, Canada

ساعات کاری: 10AM-7PM

وب سایت: www.cfshops.com

اوک ریج سنتر (Oakridge Centre)

یکی دیگر از مراکز خرید در ونکوور کانادا که حتما باید در برنامه خود قرار دهید، مرکز Oakridge Centre است. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید ونکوور برای خرید وسایل مرتبط با مد و فشن و سبک زندگی است که در قلب شهر ونکوور واقع شده است.

مرکز خرید اوک ریج سنتر (Oakridge Centre) با بیش از 150 مغازه، یکی از مراکز خرید شیک و لوکس ونکوور به شمار می آید. در کنار مغازه های میانهی مانند بنانا ریپابلیک (Banana Republic)، برندهای لوکس زیادی شامل تیفانیز، هری روزِن و هوگو باس هم در اوک ریج حضور دارند. این مرکز خرید یک فودکورت بزرگ و چند سینما هم دارد. می توانید از طریق کانادا لاین (Canada Line) به اینجا دسترسی داشته و اگر با خودروی شخصی به خرید می روید، از پارکینگ های رایگانش بهره ببرید.

اگرچه این مرکز خرید در سال 1959 میلادی تاسیس شده و از قدیمی ترین مراکز خرید ونکوور به شمار می رود، اما به خوبی بازسازی شده است و همیشه در حال تغییر و توسعه است تا بتواند تجربه خرید بینظیری به شما ارائه کند. در واقع این مجموعه میخواهد مرزهای معمول یک مرکز خرید ساده را پشت سر بگذارد و به چیزی فراتر از یک مرکز خرید تبدیل گردد.

آدرس/شماره تلفن/وب سایت:

آدرس: 650 W 41st Ave, Vancouver, BC V5Z 2M9, Canada

ساعات کاری: 9:30AM-7PM

وب سایت: www.oakridgecentre.com

محله چینی ها

اما اگر دوست دارید تجربه ای متفاوت از گشت و گذار در پاساژهای لوکس داشته باشید، باید حتما سری به محله چینی های ونکوور شوید. محله چینی های ونکوور بزرگترین محله چینی ها در سرتاسر کانادا است و برای رسیدن به آن، کافیست وارد خیابان پندر شوید و با عبور از دروازه سنتی، وارد دنیایی متفاوت شوید.

از آنجایی که انواع مختلفی از فروشگاه های سنتی چینی در این منطقه واقع شده است، این محله به یکی از خاص ترین و بهترین مراکز خرید ونکوور تبدیل که می توانید انواع محصولات بومی چینی و چیزهای عجیب و غریب را پیدا کنید.

چایناتاون (چاینا تاون) پر از مغازه های گوناگون بوده و بیش از آن چه که بتوانید تصور کنید در خود غافلگیری جای داده است. اگر در پی جایی برای خرید از محصولات وارداتی چینی، مبلمان، لباس، هدیه های بی همتا، دکور خانه و زیورآلات هستید، این محله یک مقصد ایده آل خواهد بود. بعلاوه بازارهای میوه تازه و مواد غذایی، مغازه های داروی سنتی چینی، کتاب، موسیقی و DVD های چینی هم در اینجا فراوان هستند.

اما محله چینی ها یک ویژگی دیگر نیز دارد؛ نه تنها یکی از مراکز خرید مقرون به صرفه ونکوور است، بلکه برای خود یک جاذبه گردشگری مستقل نیز به شمار می رود و با گشت و گذار در آن، حسابی سر ذوق خواهید آمد.

بازار جزیره گرانویل

بازار عمومی جزیره گرانویل نه تنها از مهمترین مراکز خرید در ونکوور است، بلکه از مشهورترین مراکز خرید در کانادا نیز به شمار می رود. جزیره گرانویل یک شبه جزیره در شمال ونکوور و از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر است که به خاطر داشتن ساحل زیبا معروفیت دارد.

اما درون این جزیره یک بازار عمومی واقع شده است که بهترین و تازه ترین محصولات طبیعی و محلی را با قیمتی مناسب عرضه می نماید. جذابیت و سرزندگی این بازار که از مراکز خرید مقرون به صرفه در ونکوور است باعث می گردد شهروندان و گردشگران ونکوور به آن سر بزنند تا علاوه بر خرید، اوقات خوشی را نیز سپری نمایند.

یکی از معروف ترین قسمت های شهر ونکوور، گرانویل آیلند (Granville Island) بوده که با مغازه هایی هیجان انگیز پر شده اشت. قطعاً اینجا تنها مقصدی محبوب برای گردشگران نیست! مشتریان می توانند از بین انبوهی از اسباب بازی ها در بازار بچه ها (Kids Market) خرید نموده و حتی در مغازه های بومیِ مخصوص دکور خانه، جواهرآلات یا هنر گشت و گذار نمایند. البته بازدید از بازار عمومی گرانویل آیلند را هم نباید از دست داد.

ریچموند سنتر

بزرگ ترین مرکز خرید ریچموند، یکی از برترین مراکز خرید بزرگ ونکوور هم به شمار میرود: ریچموند سنتر در فاصله ای 20 دقیقه ای از مرکز شهر ونکوور قرار داشته و می توانید با استفاده از کانادا لاین به آن دسترسی داشته باشید. این مرکز خرید بیش از 250 مغازه و خدمات دیگر دارد و طیف قیمتی آن نسبت به اوک ریج، میانه و مالی تر است. البته باز هم مغازه هایی با مد لوکس و تعدادی فروشگاه لوازم الکترونیکی در آن پیدا خواهید کرد. ریچموند سنتر یک تراس غذاخوری معروف هم دارد که نسخه شیک تر همان فودکورت های معمول مراکز خرید است. پارکینگ رایگان هم برای مشتریان وجود دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب سایت:

آدرس: 6551 No 3 Rd, Richmond, BC V6Y 2B6, Canada

ساعات کاری: 10AM-9PM

تلفن: 16047137467+

وب سایت: www.cfshops.com

ابردین سنتر

یکی از برترین نکات درباره مراکز خرید ونکوور تنوع آن ها است. ابردین سنتر بزرگ ترین مرکز خرید آسیایی بوده و اولین بار در سال 1989 به عنوان اولین مرکز خرید آسیایی کانادا افتتاح شد. این مجموعه در سال 2003 دوباره بازگشایی شده و امروزه بیش از 100 مغازه و خدمات گوناگون شامل چندین فروشگاه چند فرهنگی و مغازه های دکور خانه جالب است. تعداد قابل توجهی رستوران چینی و آبنمای موزیکال هم در اینجا پیدا می کنید. ابردین سنتر رویدادهای مختلفی هم در طی سال برگزار می نماید که شامل فستیوال هایی برای سال نوی چینی می شوند.

آدرس/شماره تلفن/وب سایت:

آدرس: 4151 Hazelbridge Way, Richmond, BC V6X 4J7, Canada

ساعات کاری: 11AM-7PM

وب سایت: www.aberdeencentre.com

هولت رنفرو و دبی

برای خرید در ونکوور انتخاب های فراوانی دارید؛ اما دو تا از برترین گزینه ها با قیمت میانه، دِبِی (The Bay) و هولد رِنفرو (Holt Renfrew) باشکوه هستند. دبی برای خرید های مربوط به ازدواج مانند مبلمان، لوازم خانگی و حتی مد لباس مقصد خوبی به شمار میرود. هولت رنفرو که تنها یک شعبه در مرکز شهر ونکوور دارد، به صورت تخصصی روی مد تمرکز داشته و برندهای طراحان شیک و مطرح را به نمایش می گذارد.

کریسدیل ویلج

کِریسدِیل ویلِج (Kerrisdale Village) که در جنوب غرب ونکوور واقع شده، تمام مغازه هایش در یک خیابان (خیابان 41 از میپل تا لارچ) واقع شده و گشت و گذار و انتخاب از میان محصولات آن ها را کاری راحت می نماید. اینجا پر از مغازه های بومی و بوتیک بوده و برای خرید هدیه، غذاهای مخصوص یا پوشاک شیک برای بچه ها ایده آل است.

خیابان رابسن و آلبرنی

وقتی صحبت از خرید کردن در ونکوور به ویژه در زمینه مد می گردد، نمی توان خیابان رابسن (Robson) با شهرتی جهانیش را نادیده گرفت. در خیابان رابسن گستره ای وسیع از مغازه های با قیمت میانه را می بینید که از برندهای مطرح بین المللی مانند زارا، تا برندهای خاص کانادایی مانند لو شتو (Le Chateau) و پلِنتی (Plenty) را در خود جای داده است. از این خیابان می توانید خیلی سریع و با پای پیاده به مرکز خرید پسیفیک (Pacific) برسید که مغازه هایی مشابه دارد. برای خرید از مغازه های لوکس شامل برندهای هرمس، گوچی و تیفانی، به سمت خیابان آلبرنی (Alberni) رفته و از خریدهای شیک و گران قیمتتان لذت ببرید.

آدرس/شماره تلفن/وب سایت:

آدرس: 1098 Alberni St #1098, Vancouver, BC V6E 1A3, Canada

ساعات کاری: 10AM-6PM

تلفن: 16045586900+

ساوت گرانویل

ساوت گرانویل (South Granville) یکی از برترین خیابان های خرید ونکوور به شمار می رود. اینجا یک مکان عالی برای خریدهای لباس، عتیقه، مبلمان مدرن، کتاب، لوازم خانه و آشپزی و حتی آثار هنری معاصر است. مغازه ها از فروشگاه های معروف بین المللی تا بوتیک های بی همتای کوچک محلی متغیر بوده و می توانید همه جور چیزی را در اینجا پیدا کنید.

در اینجا به راهنمای کوچکی اشاره می کنیم که در بازدیدتان از این خیابان می توانید از آن بهره ببرید:

  1. تور خود را با خوردن یک صبحانه یا نهار در Meinhardt شروع کنید که در گوشه خیابان گرانویل قرار گرفته است. اینجا غذاهای آماده خوبی دارد که می توانید برای برانچ از آنها بهره ببرید.
  2. به سمت شمال Meinhardt که حرکت کنید، به فروشگاه معروف Misch می رسید. اینجا مکان دلخواه خانم های علاقه مند به مد و فشن است. این بوتیک که به سبک بوتیک های نیویورک است، برندهای کمیاب را عرضه می نماید که شاید مدت هاست در پیشان بوده اید.
  3. در فروشگاه Bacci که در کوچه دوازدهم گرانویل قرار گرفته است، می توانید ظروف و وسایل دکوری منزل را با بیشترین تنوع پیدا کنید.
  4. در مجاورت فروشگاه Bacci، فروشگاه معروف بوبولی (Boboli) قرار گرفته است که ورودی سنگی آن، معروف ترین ورودی در گرانویل جنوبی است. برندهای لوکس و گران قیمت مردانه و زنانه مثل Issey، Miyake، Robert Cavalli، Armani، Girbaud و Valentino را در این فروشگاه پیدا می کنید.
  5. به سمت شمال خیابان که پیش بروید، به راسته گالری های هنری گرانویل جنوبی می رسید.
  6. فروشگاه Furniture Galore هم برای علاقه مندان به اجناس آنتیک و عتیقه، مکانی دلخواه است.

آدرس/شماره تلفن/وب سایت:

آدرس: Neighbourhood in Vancouver, Canada

گستاون (Gastown)

گستاون (Gastown) محل استقرار مد گران قیمت مستقل، مانند پوشاک مردانه لوکس در رودن گری (Roden Gray) یا جین های بی نظیر دیوتیل دنیم (dutil denim) است. حتی اگر در پی مغازه هایی با برترین طراحی داخلی در شهر هم هستید، باید به همین قسمت بیایید. گستاون یکی دیگر از مقاصد خرید اعلای شهر ونکوور به شمار میرود. بعضی از برترین گالری های هنری، مغازه های عتیقه فروشی و پوشاک خیابانی هم در اینجا پیدا می شوند.

مین استریت

برای یک تجربه خرید بی همتا، شیک و انتخاب از بین دیزاین های کانادایی، باید به خیابان 20 تا 22 از مین استریت (Main Street) سر بزنید. در توییگ اند هاتی (Twigg & Hottie) بعضی از برترین و جالب توجه ترین طراحان بومی و مستقل مشغول فعالیت هستند و در یوجین چو (Eugene Choo) هم پوشاک آقایان و بانوان را خواهید دید. برای انتخاب از بین جواهرآلات بومی و محصولات مد روز با قیمت های خوب هم می توانید به برفوت کونتسا (Barefoot Contessa) بروید.

خیابان چهارم غربی

خیابان چهارم غربی در قلب کیتسیلانو (Kitsilano) و در فاصله اندکی از ساحل واقع شده است و در بین مردم یک مقصد خرید شناخته شده برای پوشاک و لوازم کودک به شمار می رود. البته مغازه های پوشاک ورزشی، به ویژه یوگا و فروشگاه هایی خوشمزه ای مانند کندی آیزل (Candy Aisle) هم در اینجا پیدا می شوند.

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید، ونکوور مملو از مراکز خرید و خیابان‌های جذاب برای خرید است. از برندهای لوکس و مشهور جهانی گرفته تا بوتیک‌های محلی و محصولات سنتی، در این شهر برای هر سلیقه‌ای کالایی مناسب پیدا می‌شود.

امیدواریم این مقاله راهنمای مفیدی برای شما در سفرتان به ونکوور باشد و بتوانید از خرید در این شهر زیبا لذت ببرید.

منبع: tripsavvy.com
انتشار: 10 اسفند 1402 بروزرسانی: 24 اسفند 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 998

به "لیست مراکز خرید ونکوور و خیابانهای مناسب خرید" امتیاز دهید

4 کاربر به "لیست مراکز خرید ونکوور و خیابانهای مناسب خرید" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست مراکز خرید ونکوور و خیابانهای مناسب خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید