راهنمای خرید سوغاتی در ونکوور کانادا

خرید سوغاتی در ونکوور برایتان جالب خواهدی بود زیرا پر از سوغاتی های از جمله صنایع دستی است که برای یادگاری بسیار عالی هستند.

راهنمای خرید سوغاتی در ونکوور کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: خریدن سوغاتی و به طور کل خرید کردن، یکی از برترین راه ها برای به یاد آوردن یک تعطیلات خوش بعد از بازگشت به خانه و واقعیت زندگی روزمره است. خوشبختانه مغازه ها و بازارهای زیادی در ونکوور وجود دارند که برای خریدن سوغاتی و صنایع دستی بومی ایده آل هستند. پس به خواندن این راهنما ادامه دهید تا برترین مکان ها برای خرید در ونکوور را به شما معرفی کنیم.

گرنویل آیلند

پابلیک مارکت (Public Market) که به جواهر تاج آیلند نیز شناخته می گردد، قانون سختی برای فروشندگان دارد: آن ها باید ساکنین بریتیش کلمبیا باشند و تنها اجازه دارند محصولات دستی خودشان را بفروشند. هر کالا باید ایده ای نو داشته و با کار دست کامل شده باشد که برای مشتریانی که دنبال هنر و صنایع دستی بومی برای سوغاتی هستند، ایده آل باشد. منطقه ریلزپر (Railspur) در گرنویل آیلند (Granville Island) نیز هنرمندانی بومی دارد که محصولات خود، شامل دستمال گردن های ابریشمی، آثار هنری، جواهرآلات و سرامیک را به مشتریان عرضه می نمایند.

گرانتد کلودینگ

به عنوان یک اکسسوری زمستانی، با خود یک ژاکت گرانتد (Granted) را به خانه ببرید که در ونکوور کاملاً با دست درست می گردد. ژاکت های گرانتد صد در صد از پشم باکیفیت و با دست بافته شده اند. هر ژاکت در زمانی بین 15 الی 20 ساعت بافته می گردد و ریشه های شمال غربی مالکان آن الهام بخش طراحی ها و گرافیک روی آن ها هستند. دفتر مرکزی گرانتد کلودینگ (Granted Clothing) در ریچموند واقع شده اما از مشتریان خواسته می گردد که قبل از بازدید قرار دیدار خود را هماهنگ نمایند.

شرکت تجاری هادسون هاوس

فروشگاه سوغاتی هادسون هاوس (Hudson House) برای کادو و محصولات غذایی که رنگ و بوی مختص کانادایی دارند، ایده آل خواهد بود. این فروشگاه یک توقف کامل است و جدای از سوغاتی، محصولاتی از تیمبرلند، نورث فیس، پوما، کلمبیا و اوکلی هم دارد و سعی می نماید حال و هوای فروشگاه های تجارت خز دهه 1600 با سقف های چوبی، دیوارهای آجری، چرخ آسیاب آبی و درخت افرا را برای مشتریان تداعی کند. برای خریدن غذای ونکووری و کانادایی، لباس و اکسسوری حتماً باید به هادسون هاوس سر بزنید.

ونسیتی اوریجینال

اگرچه ونسیتی اوریجینال (Vancity Original) در اصل یک فروشگاه آنلاین است که به سرتاسر جهان محصول می فرستد، اما می توانید از فروشگاه دیپتس (Dipts) در مرکز شهر ونکوور نیز محصولات آن را تهیه کنید. این فروشگاه در سال 1998 به وسیله Mister Martini تأسیس شد و لوگوی ونسیتی اکنون روی بسیاری از لباس های ونکوور به چشم می خورد.

هیلز نیتیو آرت

به تار و پود در هم تنیده غنی فرهنگ های بومیان شمال غرب کانادا خوش آمدید. هیلز نِیتیو آرت (Hills Native Art) بزرگ ترین گالری هنری ساحل شمال غربی آمریکای شمالی بوده و توتم ها، ماسک ها، حکاکی ها، نقاشی ها، جواهرآلات، کتاب ها، ژاکت های کویچان (Cowichan) و پاپوش های مجذوب کنندهی را به نمایش می گذارد. این فروشگاه دو شعبه در ونکوور و ونکوور آیلند دارد.

ماچ اند لیتل

ماچ اند لیتل (Much & Little) یک بوتیک مستقل و محلی در مِین استریتِ (Main Street) ونکوور است که برای خرید هدیه، کالای خانه و پوشاکی از دیزاینرهای محلی، می توانید روی آن حساب کنید. مالک این بوتیک می گوید: هر محصول بر اساس زیبایی شناسی و کاربرد گلچین شده و بعلاوه داستانی پشت آن است که ارزشی ماندگار می سازد. اگر دنبال محصولی هستید که با عشق درست شده باشد، حتماً به ماچ اند لیتل سر بزنید.

ماونتد پلیس پست

ماونتد پلیس پست (Mounted Police Post) در محله تاریخیِ گستاون (Gastown) واقع شده است. در وب سایت این برند گفته شده که با هر خرید، بازدیدنمایندگان و مردم محلی در حال یاری به امنیت تمام کانادایی ها هستند. در اینجا مجموعه ای وسیع از محصولات مرتبط به پلیس کانادا را خواهید دید که شامل مینی و میکی موس پلیسی و سایر حیوانات عروسکی، کلاه، دست بند، جواهرآلات و حتی یونیفورم پلیس کانادا برای بچه ها است.

ایست ساید فلی

ایست ساید فلی (Eastside Flea) یک بازار دست دوم مدرن و امروزی است که در دومین آخر هفته هر ماه در ونکوور برپا می گردد. این بازار کوشش می نماید جامعه را به سمت خرید محصولات محلی، ماندگار و مستقل تشویق کند. به وسیله این بازار از اقتصاد محلی و کسب و کارهای کوچک در حال رشد حمایت می گردد. هر بازار بیش از 50 فروشنده محصولات دستی، پوشاک قدیمی، عتیقه، غذاهای خانگی، گیاهان و غیره را در خود جا می دهد. بعلاوه ون های فروش غذا، یک حیاط و یک دی جی هم برای مجذوب کننده تر کردن این رویداد وجود دارند.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1018

به "راهنمای خرید سوغاتی در ونکوور کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای خرید سوغاتی در ونکوور کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید سوغاتی در ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید