برترین مکانهای برگزاری مراسم ازدواج در مکزیک

اگر دارید برنامه ریزی مراسم ازدواج را آغاز می­کنید و می­خواهید مکان­های برگزاری مراسم ازدواج در مکزیک را بررسی کنید یا می­خواهید حتما در یکی از برترین مکان­های مکزیک عروسی بگیرید، جای درستی آمده اید! در این راهنما، ما 10 مورد از برترین مکان­های مکزیک را معرفی کرده ­ایم. همه این مکان­های جذاب برای عاشقانه­ ترین سفرتان عالی خواهند بود.

برترین مکانهای برگزاری مراسم ازدواج در مکزیک

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: ایبروستار منتخب کانکان؛ کانکان، مکزیک

ایبروستار هتلی لوکس و محل برگزاری مراسم ازدواج می­باشد که مجموعه­ای از مکان­های مراسم ازدواج و چشم­اندازهای خیره کننده­ای از دریای کارائیب ارائه می­دهد. هتل کانکون دارای امکانات فوق العاده­ای می­باشد که می­توانید در آخرین هفته ازدواج خود از آن بهره ببرید: 10 استخر، یک کلوپ شبانه، 6 رستوران و دسترسی به ساحل. برای مراسم ازدواج شما،  ایبروستار ظرفیت 32 نفره و مجموعه ای از 4 نوع سبک دارد که شامل Mexican Chic، Blush رمانتیک، Glam و آسیای جنوبی می­شوند. هر مجموعه شامل خدمات شخصی از طرف مدیر مراسم ازدواج، یک سرپرست، گل­هایی برای زوج­های آینده، آلاچیق مراسم ازدواج، طرح­های رنگی متنوع، بار سه ساعته و موارد دیگر می­باشد.

اقامتگاه بومگردی سندوس کاراکول؛ پلایا دل کارمن، مکزیک

اقامتگاه بومگردی سندوس کاراکول در پلایا دل کارمن کاملاً طبیعی و همه چیز تمام است. این تفریحگاه گشت و گذارهای بسیاری برای لذت بردن شما در آخر هفته ازدواج­تان دارد؛ می­توانید از عکس­های سفر گرفته تا ماجراجویی در رودخانه، تورهای کیاک و کاوش در سنوتو. سه مکان مراسم ازدواج سندوس شامل سنوته معروف، آلاچیق ساحلی و تراس بر روی پشت بام با نمای اقیانوس لذت ببرید. سندوس با مجموعه مخصوص ازدواج (خوشبختی کنار دریا، عاشقانه ­های شیرین و مراسم رویایی)، امکانات رایگان ماه عسل برای زوج­هایی که مراسم ازدواج خود را در محل برگزار کنند، و مجموعه ­هایی برای ازدواج­های سبز و لاکارته، برای همه زوج­ها یک پیشنهاد جذاب به نظر می­رسد.

بعلاوه، این مکان برای شما یک برنامه ریز مراسم ازدواج فراهم نموده تا هرآنچه برای روز مهم زندگیتان نیاز هست اداره کند.

اقامتگاه رویایی پورتو آونتوراس؛ پورتو آونتوراس، مکزیک

ازدواج شما در رویاهای پورتو آونتوراس فقط یک چیز خواهد بود: رویا. اینجا عهد و پیمان­هایی را در مراسمی نفس­گیر در چند قدمی اقیانوس رد و بدل خواهید کرد. اقامتگاه ساحلی سه مجموعه مراسم ازدواج با قیمت­های متفاوت پیشنهاد می­کند، بنابراین با توجه به بودجه خود گزینه­ای پیدا کنید. مجموعه ازدواج رویایی در بهشت کمترین قیمت را دارد، اما شامل موارد اصلی (هماهنگ کننده مراسم ازدواج، اتاقی رایگان برای شب قبل از مراسم ازدواج، دسته گل برای زوج­های آینده، کیک مراسم ازدواج، جام شراب، تخفیف برای آبگرم درمانی، شبهای رایگان برای سالگرد ازدواج در سال­های آینده و موارد دیگر. مجموعه رویاهایی از عشق دارای گزینه های بیشتری مانند کشیش، آرایش مو و میکاپ برای یکی از زوجین و یک ساعت مهمانی خصوصی و سرو شام. در نهایت، مجموعه نهایی مراسم ازدواج تمامی این موارد و حتی موارد بیشتری را ارائه می­دهد.

هیات زیوا پوئرتو والارتا؛پوئرتو والارتا، مکزیک

هیات زیوا پوئرتو والارتا مناظر خیره کننده­ای برای مراسم ازدواج مکزیکی شما فراهم کرده است. درساحل اقیانوس آرام مکزیک می­توانید مراسم ازدواج خود را در اقامتگاهی با رتبه بالا و برند تجاری قابل اعتماد برگزار کنید. مدیر مراسم به شما کمک می­کند تا جزئیات مراسم را قطعی کنید: آیا میخواهید مراسم خود را در ساحل، در آلاچیق ساحلی، در تراس، در پنت هاوس مشرف به اقیانوس یا در یک تالار بزرگ برگزار کنید؟ می­توانید متناسب با سبک و دیدگاهتان هر کدام را خواستید انتخاب کنید. همچنین می­توانید منوی مراسم را سفارش دهید و همه موارد از پیش غذا گرفته تا سرو شام یا سلف سرویس و کیک عروسی را انتخاب کنید.

ویدانتا نوئه وو والارتا؛ نوئه وو والارتا، مکزیک

طی مسافتی کوتاه از پوئرتو والارتا، نوئه وو والارتا قرار دارد و اینجا شما یک اقامتگاه و مکانی شگفت انگیز برای برگزاری مراسم ازدواج خواهید یافت: ویدانتا نوئه وو والارتا. ویدانتا دارای چشم اندازی زیبا از کوه ­های سیرا مادره، اقیانوس آرام و رودخانه دره آمکا می­باشد. همچنین دارای 7 مکان برگزاری مراسم ازدواج است که همگی همانند بهشت هستند. اول، ساحل بزرگ خوشبختی که برای مراسم ازدواج کنار ساحل،  با ظرفیت بیش از 1000 مهمان عالی است. کاخ سانتواریو با ظرفیت بیش از 200 نفر و دارای فواره ها و ایوان های زیبایی است. ساحل گرند لوکس مکانی منحصربفرد برای مراسم ازدواج در ساحل می­باشد، ظرفیت این مکان به 800 نفر برای مراسم و 500 نفر برای پذیرایی محدود می­شود. اسکله گرند لوکس اسکله ای دوست داشتنی در فضای باز است. این اسکله یک باغ در بندر است. در داخل این اسکله، سالن­های ویدانتا و برای مراسم­های بزرگ سالن بزرگ ویدانتا فراهم شده است.

اقامتگاه هاون ریورا کانکون و آبگرم؛ کانکان، مکزیک

اقامتگاه هاون ریورا کانکون اقامتگاهی جامع و کامل فقط برای بزرگسالان در کارائیب مکزیک است، با پیشنهادات زیادی برای برگزاری مراسم ازدواج شما. البته، مناظر دلپسندی از اقیانوس در این مکان خواهید داشت. و اما شما از خدمات شخصی، برنامه ریز در محل، سوئیت اختصاصی عروس و نرخ­های گروهی برای مهمانان مراسم ازدواج­تان لذت خواهید برد. هاون ریورا کانکون در روز تنها میزبان یک مراسم عروسی است، بنابراین طی مراسم تمرکز بر روی شما و همسر آینده تان خواهد بود. Haven in Love گزینه محبوب این مکان است. مجموعه زنگ مراسم ازدواج نواخته می­شود مجموعه­ای است که شما برای یک مراسم ازدواج بی کم و کاست انتخاب خواهید کرد. و مجموعه وصلت منحصر بفردترین مجموعه است که شامل نمایش شام خوش آمدگویی، یک تکنواز و موارد دیگر می­باشد.

One&Only Palmilla؛ لوس کابوس، مکزیک

اقامتگاه مجلل One&Only Palmilla در لوس کابوس، محلی عاشقانه و دنج در شبه جزیره باجا می­باشد. استقبال از عاشقان، مراسم­ خودمانی و جشن­های بزرگ، مکانی فوق العاده برای برگزاری انواع مراسم ازدواج می­باشد. فضای مراسم شامل تالار باهایا، محوطه باهایا، ساحل لاک پشت، ساحل پلیکان، ایوان استخر آگوا، چمنزار جنوبی و یک کلیسای زیبا با ایوان­هایی با دیوارهای سفید می­باشد. این اقامتگاه ویژگی­های خاصی همانند ورود با کالسکه را ارائه می­دهد. اقامتگاه ­هایی برای خودتان و مهمان­هایتان که شامل سوئیت­های کوچک، سوئیت­های تک خوابه و سوئیت­های تک خوابه با استخر و ویلاها وجود دارد. پس از مراسم ازدواج، از گشت و گذار در اطراف لذت ببرید: به زمین گلف بروید، نهنگ­ها را تماشا کنید، به ماهیگیری در اعماق دریا بروید یا در قایق بادبانی  One&Only به استراحت بپردازید.

هتل Xcaret مکزیک؛ پلایا دل کارمن

هتل Xcaret مکزیک در دسامبر 2017 «برای ادای احترام به فرهنگ مایا و کشورمان، صنعتگران، غذا، ثروت جاودان و میراث فرهنگی آن» افتتاح شد. این هتل دارای گواهینامه پنج الماس می­باشد، بنابراین بدون شک تعطیلات و تجربه مراسم ازدواج خوبی خواهید داشت. Xcaret با مفهوم تمام سرگرمی ها در یکجا پیشنهادی همه جانبه و کامل ارائه می­دهد که دسترسی و حمل و نقل نامحدودی برای مهمانان به پارک­ها و رستوران­های خود فراهم کرده است. Xcaret سرشار از فضاهای برگزاری مراسم ازدواج بالاتر از حد متوسط می­باشد. البته، شما گزینه ازدواج در ساحلی با ماسه سفید مشرف به آب­های فیروزه ای را نیز دارید. علاوه براین، کلیسایی کوچک در بالای تپه، معبدی عمومی، سالن رقص لاس کوواس، مناطقی درون جنگل­های بارانی، مکان برگزاری Hacienda Henequenera، رستوران­هایی در فضای باز، شرابخانه زیرزمینی و کلیسای کوچک گوادالپو که داخل یک گوال عمیق یافت می­شود، وجود دارد.

ال سید کوزومل؛ کوزومل، مکزیک

تجربه بهترین ازدواج در ال سید کوزومل فقط یک چیز است - بهترین. همانطور که باید باشد، تجربه­ای شامل هرآنچه که برای ازدواج یک زوج فراهم شود. برای مراسم ازدواج یک دسته گل عروس، گل سینه داماد، دو دسته گل برای ساقدوش­های عروس و دو گل سینه برای ساقدوش­های داماد را شامل می­شود. محل برگزاری مراسم مکانی برای صلح و صفا یا کشیش و برنامه ریز مراسم ازدواج، و همچنین یک بار، چیدمانی پرگل برای میز و یک سبد میوه و یک بطری شامپاین در اتاق نوعروس فراهم نموده است. سایر موارد موردپسند عبارتند از: شام رمانتیک زیر نور شمع در ساحل برای شما و همسرتان و ماساژ کابانای ساحلی برای دو نفر. اگر به دنبال هزینه کمتر هستید، ال سید گزینه های مقرون به صرفه دیگری نیز دارد: تجربه مراسم ازدواج عالی، تجربه مراسم ازدواج عاشقانه و تجربه  یک عهد و پیمان برای آغازی دوباره.  

نست تولوم؛ تولوم، مکزیک

برای تجربه هتلی لوکس و منحصر بفرد که واقعا فراموش نشدنی خواهد بود، به نست تولوم بروید. برای روز جشن می­توانید 12 اتاق و یک ویلا را بطور کامل اجاره کنید. این هتل خود را بصورت «معنویت افسانه ای و ژرف یوتاکان» توصیف می­کند، بنابراین می­توانید اینجا با خود و وابستگی­ها و محیط اطرافتان رابطه برقرار کنید. مراسم ویژه شما مستلزم اجاره سه شبانه روز و یک برنامه ریز مراسم ازدواج می­باشد. محل برگزاری مراسم بی عیب و نقص دارای حداقل 5000 دلار غذا و نوشیدنی و حداکثر ظرفیت 50 نفر برای خدمات پذیرایی مفصل می­باشد. تمام هزینه ­ها روز مهمانی و کارکنان، استفاده انحصاری از خانه، وسایل خانه، اتاق نشیمن و ساحل و آب آشامیدنی اضافی برای مهمانان را شامل می­شود.  

منبع: theknot.com
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 770

به "برترین مکانهای برگزاری مراسم ازدواج در مکزیک" امتیاز دهید

2 کاربر به "برترین مکانهای برگزاری مراسم ازدواج در مکزیک" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکانهای برگزاری مراسم ازدواج در مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید