فعالیت های ماجراجویانه در فضای بسته برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

شهر ادمونتون (Edmonton) از مقاصد گردشگری کانادا به شمار میرود، در این شهر علاوه بر بزرگسالان برای نوجوانان هم تفریحات فراوانی دارد در ادامه از فعالیت های ماجراجویانه در فضای بسته برای نوجوانان در ادمونتون خواهیم گفت.

 
فعالیت های ماجراجویانه در فضای بسته برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: West Edmonton Mall

در West Ed کارهایی را که میتوانید انجام دهید تمام شدنی نیستند! این بزرگترین مرکز خرید و سرگرمی، چیزی فراتر از یک مرکز خرید است. در شهربازی، پیست یخ، پارک آبی، آکواریوم، سالن سینما، مینی گلف و موارد دیگر بگردید.

آدرس: 8882 170 St NW

لیزر تگ ادمونتون

چراغ ها کم نور، جلیقه ها روشن و لیزرها آماده هستند، زمان لیزر تگ است. Laser Quest، بزرگترین مرکز لیزر تگ ادمونتون را دریابید با دوستان خود بروید و ببینید چه کسی در این بازی برتر خواهد شد در آدرنالین غرق شوید.

آدرس: Laser Quest 11271 170 St NW

اتاق فرار

پازل ها را حل کنید، سرنخ ها را کنار هم قرار دهید و سعی کنید فرار کنید! ادمونتون اتاق های فرار زیادی برای رفتن دارد، با مضمون فوق العاده واقع گرایانه که مطمئناً شما را به چالش می کشد. قبل از اینکه زمان تمام شود می توانید معماها را کشف کنید و در را باز کنید و فرار کنید؟

آدرس: Escape City 5916 104 St

بولینگ ادمونتون

با یک جفت کفش بولینگ سراغ این بازی بروید. Edmonton دارای سالن های بولینگ است، مانند Plaza Bowling Co. Plaza’s retro vibe که برای بولینگ پنج پایه. انتخاب خوبی هستند.

آدرس: Plaza Bowling Co. 10418 118 Ave NW

کافه های برد گیم

کافه های دارای بازی روی میزی یا همان برد گیم، در سطح شهر در حال افزایش هستند و به سرعت به مکانی محبوب برای گذراندن روز تبدیل شده اند. بازی های جدید را امتحان کنید یا بازی مورد علاقه خود را بازی کنید - اکثر آنها صدها بازی دارند. کافه محبوب Hexagon Board Game انتخاب عالی است.

آدرس: The Hexagon Board Game Cafe; 10750 Whyte Ave

فعالیت های ماجراجویانه در فضای بسته برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

Rec Room

Rec Room مکان مناسبی برای غذا، بازی و سرگرمی است. بازی هایی مانند بازی های ویدیویی، شبیه ساز اتومبیل و موارد دیگر به شما امکان می دهد تا با دوستان خود وقت بگذرانید و ببینید چه کسی می تواند بالاترین امتیاز را کسب کند.

آدرس: در سطح شهر مکان های مختلفی دارد

جهان علم Telus

علم را در دنیای علم Telus کشف کنید! ممکن است شما قبلاً در یک اردوی مدرسه ای به آنجا رفته باشید، اما برخی از دوستان خود را ببرید و نمایشگاه هایی را که می خواهید بگردید و بررسی کنید. همیشه چیز جدیدی برای کشف وجود دارد.

آدرس: 11211 142 St NW

رویدادهای Cineplex

مطمئناً رفتن به دیدن یک فیلم کاملاً مطلوب است. و به این معنا نیست که ارزش ندارد! و سینماهای سینپلکس رویدادهای ویژه ای دارند که باعث دیدن شدن بیشتر فیلم ها می شوند. سری فیلم های کلاسیک، خانوادگی، سری فیلم های Flashback، انیمیشن و موارد دیگر را در این رویدادها ببینید.

انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 479

به "فعالیت های ماجراجویانه در فضای بسته برای نوجوانان در ادمونتون کانادا" امتیاز دهید

3 کاربر به "فعالیت های ماجراجویانه در فضای بسته برای نوجوانان در ادمونتون کانادا" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های ماجراجویانه در فضای بسته برای نوجوانان در ادمونتون کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید