5 تا از بهترین ماجراجویی ها در انتاریو کانادا

کانادا گسترده است و انتاریو قسمت بزرگی از آن را اشغال می کند. اما برای ماجراجویی، مخصوصاً در جنوب انتاریو، جایی که می توانید از ماجراجویی خود لذت ببرید، لازم نیست که یک سفر عظیم و سخت را تجربه کنید. شما می توانید در جنگل های بی پایان پیاده روی کنید و در دریاچه های بی شماری گردش کنید (انتاریو در Iroquois به معنای "آبهای پر زرق و برق" است)، اما همچنین می توانید بناهای و سازه ها را ببینید.

5 تا از بهترین ماجراجویی ها در انتاریو کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: تورنتو: ماجراجوییهای شهری

شلوغ ترین کلانشهر کانادا هیجانات زیادی را به شما ارائه می دهد. برج CN را ببینید که بلندترین ساختمان تورنتو است: اگر جرات دارید قدمی بزنید در فضای باز، 356 متر بالاتر از سطح زمین.

از این ارتفاعات نیز می توانید ببینید که چرا تورنتو اینقدر مناسب گردش های شهری است. این کلانشهر در امتداد ساحل شمالی دریاچه انتاریو است، آبی فریبنده ای که میتوانید در کنار آن قدم بزنید یا دوچرخه سواری کنید یا با قایق در آن بگردید. یک کایاک یا قایق اجاره کنید تا درست در زیر خط آسمان برود یا در میان کانال های ساکت و تالاب ها در جزایر تورنتو که عمدتا فاقد وسیله نقلیه هستند، استفاده کنید.

نیاگارا : مجموعه آبشار

آبشارهای نیاگارا به معرفی نیاز ندارد ، اگرچه هنگامی که به قدرتمندترین آبشار آمریکای شمالی می رسید، متوجه خواهید شد که چقدر فوق العاده است.

انتخاب کلاسیک، سفر دریایی به منطقه، از طریق پیشرفته ترین کاتاماران است. با قایقرانی در طلوع آفتاب در میان غبارهای صبح زود یا شب هنگام، هیجان خاصی دارد.

هر چند لازم نیست سوار قایق شوید. با یک آسانسور میتوانید پایین بروید تا به پشت آبشار برسید و از آن دیدن کنید. یا آن را از بالا، یا از کابین خلبانی یک هلیکوپتر مشاهده کنید و یا اینکه روی MistRider Zipline، چشم اندازی وسیع را تماشا کنید.

سفر به شمال نیاگارا بر روی دریاچه، یک شهر جذاب ویکتوریایی را از دست ندهید که در آن نه تنها بوتیک ها و گالری ها بلکه نیمه پایین رودخانه نیاگارا را می بینید که دارای آب سفید است. از روی قایق جت Whirlpool با سرعت 80 کیلومتر در ساعت به داخل آب شیرجه بزنید. اینجا خیس شدن اجتناب ناپذیر است. این منطقه ، تقریباً همان عرض جغرافیایی مشابه شمال ایتالیا ، با داشتن بیش از 85 تاکستان، که در بسیاری از آنها تورهای مختلف ارائه میشود، یکی از بهترین مناطق تولید نوشیدنی کانادا است.

کوهستان آبی

اگر می خواستید یک ماجراجویی سخت در انتاریو داشته باشید، می توانید مسیر Bruce Trail را طی کنید، یک پیاده روی 890 کیلومتری در امتداد Niagara Escarpment. اما برای تجربه ای راحتتر، Blue Mountain، بلندترین نقطه انتاریو را انتخاب کنید.

.در زمستان، دامنه های سرازیری، پارک ها، استخرهای گرم و اسکی های ورزشی وجود دارد. در تابستان می توانید پیاده روی، دوچرخه سواری، ماهیگیری، کوهنوردی و قایق سواری کنید. می توانید از میان غارهای حکاکی شده در یخچال طبیعی بگذرید، یا در ساحل Wasaga به طول 14 کیلومتر، طولانی ترین ساحل آب شیرین در جهان شنا کنید. همچنین می توانید سوار بر زیپ لاین شوید که شما و دوستانتان این امکان را می دهد ماجراجویی تا ارتفاع 20 متری، 50 کیلومتر در ساعت را تجربه کنید.

دریاچه های Muskoka

بیش از 1500 دریاچه صاف و حاشیه جنگل، منطقه Muskoka را احاطه کرده است. این جا، یک نقطه درخشان و آرامش بخش روح است. جای تعجب نیست که بسیاری از ساکنان شهر هوس داشتن یک کلبه در اینجا می کنند. با این حال، یکی از استراحتگاه های دوست داشتنی کنار دریاچه Muskoka نیز هست و فضایی برای تعداد زیادی از مسافران فراهم می کند.

در بسیاری از هتل ها نرخ اجاره قایق رانی، کایاک و تخته پارو در قیمت های خود لحاظ شده است، توانید در امتداد ساحل حرکت کنید و مراقب افراد خوک دریایی و گرگ ها باشید. یا رودخانه پر پیچ و خم Muskoka را به سمت South Falls برای شنا در استخرها بروید. در پاییز می توانید در میان رنگ های افسانه ای پاییز پیاده روی کنید، در حالی که در زمستان می توانید اسکیت ها و کفش های مناسب را برای پیاده روی در جنگل های افسانه ای به پا کنید.

پارک استانی Algonquin

پارک استانی Algonquin صحرای کانادایی است ، وسعت دریاچه ها و پشته های ناهموار غرق در درختان افرا، راش و توس، کاج زیاد است. با این حال به شهر نزدیک است، حدود سه ساعت با ماشین از تورنتو فاصله دارد. با رانندگی در امتداد بزرگراه 60، جاده اصلی پارک، فرصت های خوبی برای گردش وجود دارد. با این حال، تنها راه گردش در فضای داخلی با قایق رانی یا پیاده روی است.

بیش از 2100 کیلومتر مسیر برای قایق سواری وجود دارد. میتوانید در روز گردش کنید، شام ماهی خود را بگیرید و کمپ بزنید. به همین ترتیب، قایقرانان تازه کار می توانند به سفرهای روزانه کوتاه تر بروند تا در امتداد نهرها، ورودی ها و ساحل های دریاچه شناور شوند و برای یافتن گوزن بگردند. در این جنگل ها نیز گرگ وجود دارد ، آنها دست نیافتنی هستند، اما اگر به یک " Public Wolf Howl " بپیوندید، میتوانید به پارکبانان از وجود این موجود اطلاع دهید

بسیاری از مسیرهای پیاده روی آسان نیز وجود دارد. به عنوان مثال، مسیر 3 کیلومتری Big Pines Trail را دنبال کنید تا از بقایای اردوگاه در سال 1880 بازدید کنید، برای تماشای پرندگان از پیاده روی Spruce Bog Boardwalk استفاده کنید یا برای دیدن برخی از باشکوه ترین مناظر Algonquin از مسیر Lookout Track 2km بالا بروید.

انتشار: 8 آذر 1402 بروزرسانی: 23 آذر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 586

به "5 تا از بهترین ماجراجویی ها در انتاریو کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "5 تا از بهترین ماجراجویی ها در انتاریو کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تا از بهترین ماجراجویی ها در انتاریو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید