قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید

قلعه زیبا و دلهره آور بولدت (Boldt) در هزار جزایر واقع شده است، در امتداد مرزهای کانادا و ایالات متحده در رودخانه سنت لارنس، در خروجی دریاچه انتاریو و در جزیره قلب واقع است. مانند 1864 جزیره  دیگر (چه مسکونی و چه خالی از سکنه)، داستان چگونگی بوجود آمدن این قلعه غم انگیز و عجیب است.

 
قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: به رودخانه سنت لارنس (در دهانه دریاچه انتاریو) بروید هنگام سفر با قایق در هزار جزیره، می توانید زیبایی طبیعی خیره کننده جزایر اطراف را مشاهده کنید. در مرز بین المللی، این 1864 جزیره با کانادا و ایالات متحده مشترک است و فضایی خیره کننده برای خانه های تابستانی و یک قلعه آمریکایی فراهم می کند.

جورج سی.بولدت، هتلدار و صاحب Waldorf Astoria در نیویورک. در سال 1900 بدون هیچ گونه هزینه ای شروع به ساختن آن کرد. متأسفانه، در سال 1904، مرگ ناگهانی همسر محبوبش لوئیز، او را دلشکسته کرد و قادر به ادامه کار نبود. پس از مرگ او، دستور داد که همه کارها متوقف شود و او هرگز به جزیره برنگشت.

بولدت برای ساخت قلعه ای کاملاً الهام گرفته از راین لند تصمیمش را گرفته بود. قلعه 120 اتاقه در جزیره قرار دارد در حالی که Powerhouse، Alster Tower، Arch و Dove Coté اطرافش هستند. بهترین نقطه دید برای دیدن همه ساختمان ها سفر دریایی است که بین جزایر کوچک و بزرگ در برخی از مناطق مسکونی هستند.

قلعه

در سال 1977 Thousand Island Bridge Authority با زحمت و دشواری مرمت آن را آغاز کرد. بودجه قلعه Boldt از منابع مختلفی تأمین شده است. این پروسه هنوز در حال انجام است.

می توانید از سه طبقه قلعه Boldt دیدن کنید. در طبقه اول یک آشپزخانه، شربت خانه باتلر، یک اتاق ناهار خوری مجلل (با مبلمان اهدایی از خانواده Boldt) وجود دارد، یک اتاق بیلیارد هم هست.

آشپزخانه از طریق محصولات موجود در جزیره Wellesley (که رستوران های باشگاه و هتل وی را در نیویورک تأمین می کند) به خوبی پر شده بود.

در دو طبقه بعدی از اتاق های خصوصی جورج، لوئیز و کلور بازدید خواهید کرد. اتاق های میهمان که در طبقه دوم نیز قرار داشتند هنوز مرمت نشده اند.

Yacht House

بازدید از Yacht House را از دست ندهید. جورج سی. بولدت قایق سوار و مشتاق بود و قایق های مسابقه ای را در دریاچه انتاریو دوست داشت. در داخل چند قایق او را به همراه دیگر کشتی ها مشاهده خواهید کرد

Clover Boldt، دختر جورج و لوئیز، یک مسابقه دهنده با قایق بود. می توانید یکی از قایق های برنده او، PDQ (بسیار سریع است) را که در Yacht House به نمایش گذاشته شده است، ببینید.

نیروگاه و برج ساعت

جورج سی.بولت فردی نوآور و خلاق بود. نیروگاه برق را با کمک دو موتور بخار تأمین کرد. همچنین آب را به قلعه بولدت منتقل می کرد. بولت یکی از مهندسان خود را از والدورف آستوریا برای کمک به توسعه خدمات این جزیره کاملاً جدید در قرن بیستم وارد کرد.

در بالای برج می توانید برج ساعت و صدای زنگ را ببینید که زمانی مجموعه ای از صدای زنگ های Wannamaker را در خود جای داده بود. آنها دیگر زنگ نمی زنند زیرا آتش سوزی در سال 1939 هم صدای دزدگیرها و هم ساعت را از بین برد.

هنگامی که مرمت نیروگاه در سال 1990 انجام شد، TIBA یک پل سنگی جدید برای دسترسی به ساختمان بنا کرد.

Peristyle Archway

در ادامه مسیر به سمت رودخانه، طاق گرانیتی باشکوهی به نام Peristyle Archway خواهید دید. یک پل بلند در داخل طاق به بازدید کننده ها خوشامد میگوید. سبک های perist (یا ستون ها) هرگز ساخته نشدند.

این طاق نمایی بر روی یک حفره استوار است که از این حاشیه جزیره در برابر جریان شدید رودخانه سنت لارنس محافظت می کند.

برج Alster

اولین ساختمان تکمیل شده برج Alster بود. طرح این برج دفاعی مشابه برج های رودخانه Alster در آلمان است. جورج و لوئیز که به عنوان خانه بازی برای کودکان و همچنین میهمان خانه آن را در نظر گرفته بودند، با پیشرفت کار در ساختمان اصلی بین سالهای 1900 - 1904، با دو فرزندشان (جورج جونیور و کلاور) در برج ماندند.

"Shell Room" که برای پذیرایی از میهمانان ساخته شده بود، برای رقص استفاده می شد و به دلیل شکل سقف به این نام نامگذاری شد. در زیرزمین یک سالن بولینگ قرار دارد و نقشه های طبقه های بالا شامل اتاق بیلیارد، کتابخانه، اتاق خواب، کافه، آشپزخانه بود.

Dove Cote و Courtyard

بسیاری از گردشگران برای دیدن Yacht House و قلعه Boldt بازگشتند و حتی برخی در اینجا ازدواج می کنند. قلعه بولدت برای عروسی در دسترس است اما پذیرایی در جاهای دیگر هزار جزیره خواهد بود. این مکان فوق العاده برای یک عروسی تابستانی مناسب است.

مراسم در Dove-Cote برگزار میشود و به زوجین اجازه می دهد از ورودی بزرگ قلعه وارد شوند. این قسمت از محوطه که courtyard نامیده می شود، از سه جهت به رودخانه سنت لارنس نیز مشرف است.

آنچه باید قبل از رفتن بدانید:

قلعه Boldt که در جزیره Heart واقع شده است، فقط از طریق آب قابل دسترسی است. برای بازدید از جزیره باید یک تور قایق سواری یا یک کشتی آبی خصوصی داشته باشید. قلعه Boldt توسط اداره پل هزار جزیره (TIBA) اداره می شود. باید بلیط را از قبل بخرید. سه گزینه برای انتخاب وجود دارد: قلعه Boldt، Yacht House یا هر دو. من بازدید از هر دو را پیشنهاد می کنم.

منبع: downshiftingpro.com
انتشار: 12 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 605

به "قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید" امتیاز دهید

2 کاربر به "قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه بولدت (Boldt) کجاست؟ آنچه در هزار جزیره باید دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید