پیکره های گیاهی شگفت انگیز در فستیوال باغ آرایی مونترال کانادا

فستیوال ساخت پیکره‌های گیاهی هر ساله از 22 ژوئن تا 29 سپتامبر در باغ گیاه‌شناسی مونترال کانادا برگزار میشود. هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه بالا بردن آگاهی بازدیدکنندگان در مورد اهمیت مراقبت و حفظ سیاره‌مان بود.

پیکره های گیاهی شگفت انگیز در فستیوال باغ آرایی مونترال کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در این فستیوال چشم‌نواز، 50 پیکره توسط هنرمندانی از 20 کشور دنیا ساخته شدند. این فستیوال از سال 2000 تا سال 2019 برگزار می‌شده و هر بار تعداد زیادی از گردشگران تور کانادا از سراسر جهان را جذب خود می‌کرده است. در سال 2006 بیش از یک میلیون نفر تنها در 76 روز از نمایشگاه دیدن کردند.

هنر باغبانی و باغ‌آرایی پیچیده است، چرا که با گیاهان زنده سر و کار دارد. این کار با درخت‌آرایی که هنر شکل دادن درختان و بوته‌ها است تفاوت زیادی دارد. به همین دلیل است که پیکره‌های فستیوال Mosaiculture کانادا این چنین چشم‌نواز و تاثیرگذار به نظر می‌آیند. شرکت‌کنندگان در این فستیوال برای بهترین پیکره با هم رقابت می‌کنند. هیئت داوران و بازدیدکنندگان به کارهای مورد علاقه خود رای داده و با رای‌شان بهترین کار انتخاب می‌شود. توصیه می‌کنیم عکس‌های این فستیوال را جستجو کرده و از دیدن کارهای بی‌نظیر هنرمندان لذت ببرید.

انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 253

به "پیکره های گیاهی شگفت انگیز در فستیوال باغ آرایی مونترال کانادا" امتیاز دهید

3 کاربر به "پیکره های گیاهی شگفت انگیز در فستیوال باغ آرایی مونترال کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکره های گیاهی شگفت انگیز در فستیوال باغ آرایی مونترال کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید