فرهنگ چای در تورنتو کانادا

شاید برایتان جالب باشد که نوشیدن چای در تورنتو برای مردم بسیار مهم و با پیشینه است.

فرهنگ چای در تورنتو کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: علاقمندی مردم کانادا به چای جای تعجب ندارد چرا که سال هاست فواید نوشیدن چای برای سلامتی کشف شده است. برای کانادایی ها فراتر از تأثیرات مثبت آنتی اکسیدان های موجود در آن، نوشیدن یک فنجان چای خوب اهمیت بسیاری دارد. خوشبختانه در تورنتو صدها مکان برای خرید و نوشیدن چای وجود دارد که در این مطلب شما را برای یافتن آن ها هدایت می کنیم.

خود را مهمان چای عصرانه کنید

چای عصرانه یک سنت انگلیسی است که قرن ها قدمت دارد. این سنت در قدیم مخصوص ثروتمندان بود. البته این موجب نمی گردد که خود را از لذت خوردن ساندویچ های انگشتی و نوشیدن چای عصرانه محروم کنید. در تورنتو مکان های مختلفی برای صرف چای عصرانه برای همه وجود دارد. مثلاً می توانید به شانگری لا (Shangri-la) یا گتسبی افترنون تی (Gatsby Afternoon Tea) واقع در لانژ ریتز کارلتونز دی ای کیو (Ritz Carltons DEQ) بروید. اگر به شیرینی جات هم علاقمند هستید موروکو چاکلت (MoRoCo Chocolat) در یورک ویل (Yorkville) یا بار کتابخانه فِیرمونت رویال یورک (Fairmont Royal York) را انتخاب کنید. اگر در پی تجربه ای اصیل باشید پیشنهاد می کنیم گردشی در محله تاریخی اولد میل (Historic Old Mill) داشته باشید و چای عصرانه خود را در هتل اومنی کینگ ادوارد (OMNI King Edward Hotel)، تی بودز (t-buds) یا ویندزور آرمز (Windsor Arms) نوش جان کنید. زمان سرو عصرانه در مکان های مختلف تفاوت دارد و یادتان باشد حتماً از قبل جا رزرو کنید چون چای عصرانه یک برنامه اجتماعی پرطرفدار در تورنتو به شمار می آید.

سرمست از برگ های چای شوید

اگرچه چای کیسه ای بیشترین انتخاب را در بین مصرف نمایندگان چای دارد اما چای برگی تنوع عطر و طعم گسترده تری برای شما فراهم می نماید. فروشگاه های مستقل زیادی در کنار خرده فروشان زنجیره ای چای در شهر یافت می شوند. تنوع چای در شهر شما را بیش از پیش مشتاق سفر به تورنتو می نماید. چای سبز جاسمین دراگون تیِرز (Jasmine Dragon Tears) را حتماً از مون بیم (Moonbeam) در بازار کنزینگتون (Kensington Market) بخرید. اگر در مرکز شهر قصد خرید چای داشته باشید متخصصان چای در هاوس آو تی (House of Tea) و تائو تی لیف (Tao Tea Leaf) به شما یاری خواهند کرد تا برترین چای باب طبع خود را انتخاب کنید. تی لیش (Tealish) در کوئین وست (Queen West) برترین چای ها اسانس دار شهر را عرضه می نماید اما اگر در کوئین ایست (Queen East) هستید به سراغ پیپینز تی کامپنی (Pippins Tea Company) بروید تا مخلوط های میوه ای مشهور آن را امتحان کنید. خرید لوازم سرو چای مثل صافی و سینی را نباید فراموش کنید تا بساط چای شما تکمیل گردد.

افتخار بومی

تورنتو زادگاه چندین برند چای منحصربه فرد است. خوشبختانه عاشقان چای می توانند چه به صورت آنلاین و چه به وسیله خرید حضوری به این محصولات دسترسی داشته باشند. تی سوملیر جنیفر کامینز (Tea Sommelier Jennifer Commins) از محصولات بومی برای تهیه پلاک تیِ (Pluck Tea) مشهور خود استفاده می نماید. چای های او را می توان در مک ایوان (McEwan) و ایندیگو (Indigo) یافت. چای اسلوان (Sloane) یک شرکت فراوری چای اعلی است که هدا پاریپوش (Hoda Paripoush)، متخصص و دانش آموخته چای، آن را اداره می نماید. فراوریات آن ترکیبی از برترین چای های موجود را شامل می گردد که در چندین نقطه از شهر می توان خریداری کرد.

یک فنجان چای بگیرید

چای محبوب ترین نوشیدنی دنیاست و جای تعجب نیست که تقریباً در هر جایی می توانید یک فنجان چای گیر بیاورید. فروشگاه های تجاری زنجیره ای چای مانند دیویدز تی (DAVIDsTEA) و تی وانا (Teavana) برای چشیدن طعم های مجلسی و مفرح خوب هستند. شعبات هر دو را می توانید در بسیاری از محله های شهر بیابید. علاوه بر کافه های پرشمار می توانید مکان های مختلف دیگری را هم برای نشستن و چای نوشیدن با دوستان مشاهده کنید. کافی شاپ های زنجیره ای تورنتو مانند بالزاکس (Balzacs) و جیمیز کافی (Jimmys Coffee) در محیط گرم و صمیمی خود هم چای و هم قهوه سرو می نمایند که برای دورهمی محبت آمیز مناسب است. همه خرده فروشان چای فله ای برای هواداران پروپاقرص جالب خواهند بود. به علاوه محبوبیت رو به افزایش چای لاته را به وضوح در شهر می توان دید. در محله کینگ ایست (King East) چای لاته های خوبی را خواهید یافت. لاندن فاگ (London Fog) در نئو کافه بار (Neo Coffee Bar) یا چای لاته اودین (ODIN) را حتماً امتحان کنید.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 978

به "فرهنگ چای در تورنتو کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگ چای در تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید