فرانچایز های برتر کانادا و هزینه فرانشیز برندهای کانادایی

اگر به دنبال بهترین فرانچایز های کانادا که در همین کشور تاسیس شده و به بار نشسته اند هستید، به لیست فرانشیز های کانادا که شامل 15 شرکت زیر است نگاهی بیندازید.

فرانچایز های برتر کانادا و هزینه فرانشیز برندهای کانادایی

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: تیم هورتونز (Tim Hortons)

تیم هورتونز یکی از شناخته شده ترین برند­های کانادایی در جهان، و همچنین بزرگترین فرانچایز کاناداست. این برند تجاری در سال 1964 توسط بازیکن هاکی کانادایی تیم هورتون تاسیس شد، دارای بیش از 4800 شعبه در 14 کشور می­باشد. به همین دلیل، این کافی شاپ بسیار بزرگ به یکی از سودآورترین برندهای تجاری در کانادا تبدیل شده است.

این شرکت پیشرو در صنعت، برای علاقه­ مندان فرصت­های عالی فراهم می­کند که در آینده شعبه خود را داشته باشند. حداقل الزامات مالی برای تبدیل شدن به یک شعبه فرانچایز، 500،000 دلار دارایی خالص و 100،000 دلار وجه آزاد می­باشد.

نان کانادا (Canada Bread)

از آنجایی که فرانچایز به صنعت غذا هم رسیده، نان کانادا بزرگترین فعالیت­ نانوایی صنعتی در کشور را اداره می­کند. برند تجاری نان کانادا در سال 1911 تاسیس شد و بیش از 900 شعبه به نام خود دارد. در سال 2014 توسط بزرگترین نانوایی صنعتی گراپو بیمبو خریداری شد که در 32 کشور جهان فعالیت دارد.

برای کسب شعبه فرانچایز از این برند، باید از طریق شعبه فعال کانادایی اقدام کنید، که به بیمبو کانادا شناخته شده است. این فرصت کسب برند به 30،000 دلار وجه نقد آزاد نیاز است. با این حال، بسته به موقعیت مکانی، این نیاز نقدی ممکن است تا 300،000 دلار افزایش یابد.

پیتزا پیتزا (Pizza Pizza)

پیتزا پیتزا از زمان تاسیس در سال 1967 در کانادا پیتزاهای خوشمزه­ای می­پزد. درحال حاضر، این شرکت پرطرفدار پیتزا  بیش از 750 شعبه در سراسر کشور دارد. پیتزا پیتزا بعنوان یکی از بهترین برندهای غذایی در کانادا، فرصت­های تجاری بسیار خوبی برای علاقه­مندان به صنعت پیتزا دارد.

هزینه دریافت فرانشیز پیتزا پیتزا برای افتتاح شعبه جدید از طرف صاحب برند حداقل 100،000 دلار است. این پیش نیاز مالی می­تواند بسته به مکان برند و اینکه آیا این شعبه موجود است یا خیر، افزایش می­یابد. بااین حال، پیتزا پیتزا در صورت نیاز به صاحبان برند که واجد شرایط باشند، کمک­های مالی ارائه می­دهد.

مارلین تراول (Marlin Travel)

شرکت مسافرتی مارلین تراول، اولین بار در سال 1987 تاسیس شد اما در سال 2006 توسط شرکت توزیع و پخش کانادا خریداری شد. ازاین رو، این شرکت یکی از بزرگترین نمایندگی­های فروش سفر در تعطیلات در کشور به شمار می­آید. برای تبدیل شدن به یک شعبه از این برند، 100،000 دلار تا 150،000 دلار سرمایه گذاری اولیه با کارمزد 3000 دلار و 3 درصد از فروش ناخالص نیاز خواهد بود.

مستر لوبه کانادا (Mr. Lube Canada)

بعنوان یکی از برترین برندهای تجاری کانادا که در صنعت خودرو فعالیت می­کند، داشتن برند تجاری مستر لوبه می­تواند تلاشی سودآور باشد. این تجارت کانادایی در سال 1976 تاسیس شد، اکنون بیش از 480 شعبه در سراسر کشور دارد.

برای بدست آوردن مالکیت تجاری این برند خدمات خودرویی، صاحبان برند مستلزم داشتن بیش از 800،000 دلار دارایی نقدی می­باشند. بسیاری از فرصت­های کسب شعبه فرانشیز موجود در سراسر انتاریو و آلبرتا واقع شده است. با این حال، این شرکت تقریبا در تمام استان­های سراسر کشور وجود دارد.

بوستر جویس (Booster Juice)

بوستر جویس از سال 1999 اسموتی­های خوشمزه و سالمی را برای مصرف کنندگان کانادایی خود تهیه می­کند. اگرچه این شرکت یکی از موسسات جوان لیست می­باشد، اما در بیش از 400 شعبه در سراسر کشور رشد کرده است.

تا زمانیکه صاحبان برندهای کانادایی پیش می­روند، این شرکت سرمایه گذاری نسبتا خوبی برای صاحبان برند است. برای افتتاح یک شعبه بوستر جویس، به حداقل 375،000 دلار دارایی خالص و همچنین تعهد 10 ساله مطابق با شرایط قرارداد برند نیاز است.

پیتزا بوستون (Boston Pizza)

اولین شعبه پیتزا بوستون در سال 1964 افتتاح شد و از آن زمان، این برند کانادایی بیش از 390 شعبه در سراسر کشور دایر کرده است. این رستوران و بار پرطرفدار، یک برند غذاخوری شماره یک در این کشور می­باشد.

پیتزا بوستون یکی از پردرآمدترین برندهای تجاری کانادا به شمار می­رود. در حقیقت شعبه ­های آنها بطور متوسط بیش از 8/2 میلیون دلار فروش کلی دارد. همچنین این برند تجاری حق امتیاز فروش نوشیدنی را به شرکای تجاری خود صفر درصد افزایش داده است.

تایر سوخت پلاس کانادایی (Canadian Tire Gas+‎)

سوخت پلاس تحت برند تایر ایتالیایی قرار می­گیرد، اما فرصت­های کسب فرانشیز جداگانه ­ای را از فروشگاه ­های پیشرو و انبار شرکت ارائه می­دهد. این برند صنعت خودرو در سراسر کشور بیش از 290 شعبه دارد.

برند سوخت پلاس نسبت به سایر برندها با سرمایه گذاری اولیه بین 30،000 دلار تا 70،000 دلار فرصت­های خرید کمتری ارائه می­دهد. اما ابتدا، صاحبان برند باید بعنوان بخشی از قرارداد قانونی تایر کانادا، شرکت جداگانه­ای به نام خود تاسیس کنند.

پت والو (Pet Valu)

پت والو یکی از سودآورترین برندهای تجاری در کانادا در زمینه صنعت حیوانات خانگی است. این برند تجاری کانادایی در سال 1976 تاسیس شد و در بیش از 360 شعبه فعالیت دارد و قصد دارد در هر استان شعبه داشته باشد.

شعبه پت والو بین 300،000 دلار تا 600،000 دلار هزینه دارد. به همین دلیل، انتظار می­رود صاحبان واجد شرایط این برند حداقل 400،000 دلار دارایی خالص و 150،000 نقدینگی را قبل از مشارکت در نظر بگیرند.

بلرون کانادا (Belron Canada)

یکی دیگر از برندهای تجاری کانادایی در صنعت خودرو، بلرون کاناداست که در سال 1965 تاسیس شد و برند را با نام تجاری خود در سال 1982 راه اندازی کرد. در حال حاضر، تقریبا 350 شعبه در کانادا و در 30 کشور دیگر وجود دارد که تحت این نام و علامت تجاری بین المللی بلرون فعالیت می­­کنند.

برای تامین بودجه فروشگاه ­های شیشه یدک و همچنین پشتیبانی هزینه ­های برند که بر اساس درآمد شعبه ­ها تامین می­شود، تقریبا 700،000 دلار مورد نیاز است.

غذا به سبک کانتری (Country Style Food)

غذا به سبک کانتری برای اولین بار در سال 1962 در تورنتو، انتاریو افتتاح شد. این شرکت قهوه و دونات عمدتا در انتاریو فعالیت دارد و دارای بیش از 300 شعبه در استان است.

هزینه راه اندازی شعبه این برند 35،000 دلار و سرمایه گذاری نقدی مورد نیاز تقریبا 35 الی 40 درصد از کل هزینه مقدمات افتتاح است که بسته به نوع مکان متفاوت می­باشد. دوره اولیه فرانشیز 10 ساله بوده، و با دو امکان 5 ساله موجود می­باشد. حق امتیاز یک درصد استانداردی از برند تجاری است و 5/4 درصد از فروش ناخالص را به خود اختصاص می­دهد.

اکسپرس تایلندی (Thai Express)

اکسپرس تایلندی یکی از رستوران­های پیشرو در صنعت سرویس سریع رستورانی در جهان و یکی از برترین فرصت­های کسب شعبه فرانشیز در کشور است. این شرکت غذایی با گروه MTY در راستای کمک به نیاز­های برند همکاری می­کند. این شرکت در سال 2000 تاسیس شد و تقریبا 300 شعبه، یکی از سریع الرشدترین برندهای تجاری در کانادا می­باشد.

صاحبان آتی فرانشیز اکسپرس تایلندی می­­توانند شعبه ­های خود را بین واحدهای تجاری و یا مغازه ­های خیابانی انتخاب کنند. در هر دو مورد، شعبه این برند نیازمند 30،000 دلار هزینه، و همچنین قرارداد 10 ساله و حق امتیاز 6 درصدی از فروش ناخالص می­باشد. بطور کلی سرمایه گذاری اولیه بین 385،000 تا  550،000 هزینه خواهد داشت.  

یوژن فروز کانادا (Yogen Früz Canada)

یوژن فروز کانادا اولین بار در سال 1986 تاسیس شد و از آن زمان به تاکنون به یک شرکت بین المللی تبدیل و دارای بیش از 1300 شعبه توزیع شده در 40 کشور می­باشد.

فرصت­های کسب برند یوژن فروز با حق امتیاز غیرقابل برگشت از 25،000 دلار شروع می­شود. از آنجا که، صاحبان آتی برند بایستی دارای 150،000 الی 500،000 دلار سرمایه نقدی باشند. صاحبان برند 6 درصد از فروش ناخالص شعبه به همراه هزینه بازاریابی ملی که شامل 3 درصد از فروش ناخالص می­باشد را دریافت می­کنند.

­هاروی (Harvey’s)

هاروی در سال 1959 افتتاح شد و در حال حاضر دارای بیش از 270 شعبه در سراسر کانادا می­باشد و به یکی از برترین رستوران­های همبرگر این کشور تبدیل شده است. این موضوع باعث شده تا یکی از پرطرفدارترین و بهترین برندها در کانادا باشد. با این وجود، روند خرید کردن از سایر برندهایی که در صنعت غذایی فعالیت دارند سریعتر است.

اگر به افتتاح شعبه­ای از هاروی علاقه مند هستید، باید مبلغ نقد 350،000 الی 500،000 دلار داشته باشید. در نهایت، دارندگان برند تجاری هاروی به دنبال صاحبان بالقوه برند با دارایی خالص 1 تا 5/1 میلیون دلار هستند.

فروشگاه گوشت M&M

فروشگاه گوشت M&M فرصت کسب فرانشیز  را از سواحل غربی تا سواحل شرقی با شعبه ­هایی در هر استان ارائه می­دهد. این تولید کننده گوشت پرطرفدار در سال 1980 تاسیس شد و تاکنون دارای بیش از 285 شعبه به نام خود می­باشد. نامزدهای بالقوه این برند بسته به سطح قیمت خود می­توانند سرمایه گذاری در یک فروشگاه جدید یا تمدید یک فروشگاه را انتخاب کنند.

برای افتتاح شعبه ­ای جدید، 350،000 الی 450،000 دلار بابت هزینه ­های ساخت و حداقل 50 درصد از کل بودجه آزاد نیاز است. بسته به عملکرد شعبه می­توانید سرمایه ای بین 100،000 تا 500،000 دلار را برای تمدید فعالیت شعبه اختصاص دهید و باید حداقل 50 درصد از کل بودجه آزاد را در اختیار داشته باشید.

منبع: quickbooks.intuit.com
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 769

به "فرانچایز های برتر کانادا و هزینه فرانشیز برندهای کانادایی" امتیاز دهید

2 کاربر به "فرانچایز های برتر کانادا و هزینه فرانشیز برندهای کانادایی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانچایز های برتر کانادا و هزینه فرانشیز برندهای کانادایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید