شهر تورنتو در سال 2030: چگونه زندگی و کار و تفریح خواهیم کرد؟

با شروع دهه جدید ، سرعت تغییر در تورنتو اصلا کند نشده است.  برنامه هایی در حال پیشروی است که قرار است تا سال 2030 شهر ما را شکلی تازه دهد.

شهر تورنتو در سال 2030: چگونه زندگی و کار و تفریح خواهیم کرد؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: یک عامل عمده آن جمعیت است. تا سال 2031 ، شهر تورنتو تخمین زده شده که فقط به مرکز شهر 500000 نفر اضافه شود. آمار کشور کانادا می گوید جمعیت در منطقه تورنتو بیشتر از میلیون ها نفر رشد خواهد کرد و سریعترین رشد منطقه در انتاریو خواهد بود. نیاز به خانه و اسکان ، جابجایی و به کارگیری افراد جدید در مشاغل از هم اکنون در شکل گیری شهر نقش خود را شروع کرده است.

شهردار John Tory  درباره تورنتوی آینده می گوید: "من فکر می کنم این شهر خیلی متفاوت خواهد بود." "مطمئناً خیلی بزرگتر خواهد شد. این یکی از دلایلی است که ما را وادار کرده است در حمل و نقل و مسکن ارزان قیمت سرمایه گذاری کنیم. "

Gregg Lintern ، مدیر برنامه ریزی شهر تورنتو ، معتقد است تراکم مردم در مرکز شهر نسبت به کل شهر ، در مناطقی که در حال حاضر مسکونی یا حومه شهر محسوب میشوند عادی خواهد بود. زیربنای همه اینها این است که باید سیستم حمل و نقل بهبود یابد.

در سال 2030 ، Eglinton Crosstown ، که اکنون در حال ساخت است ، سالها در خدمت مردم خواهد بود. در صورت عملی شدن وعده اتمام آن تا سال 2027 ، از نظر تئوری ، خط انتاریو نیز باید فعال و فعالتر باشد. در شمال غربی شهر ، Finch West LRT  باید بین کالج Humber و ایستگاه Finch West برقرار باشد. ترانزیت GO ، با سرویس بیشتر و ایستگاه های بیشتر در هر یک از خطوط ریلی منطقه ، کامل تر خواهد شد.

ورود ساکنان جدید به تورنتو به این معنی است که این شهر در سال 2030 احتمالاً با همان موضوع یافتن مکان اسکان مقرون به صرفه دست به گریبان است - علی رغم اینکه 40،000 واحد جدید مسکن ارزان قیمت تا آن زمان جز اهداف این شهر است.

شهر تورنتو در سال 2030: چگونه زندگی و کار و تفریح خواهیم کرد؟

Lintern  می گوید این هدف بلندپروازانه است اما مسئولان این شهر مصمم هستند که این کار را انجام دهند.

او همچنین می گوید: "ما باید 10 سال دیگربه انجام این کار ادامه دهیم و هدف خود را دنبال کنیم." "ما یک برنامه عملیاتی و یک نقشه راه واقعا قوی داریم. که باید به آن برسیم. "

تا آن زمان آسمان تورنتو تغییر کرده است ، با ده ها برنامه برای آسمان خراش هایی که در 2030 ساخته می شوند . برنامه ساخت آنها برای تصویب به مسئولان ارائه شده اند. برخی از ساختمان ها ، مانند The One at Yonge and Bloor ، یا بلندترین برج Pinnacle One Yonge ، هر دو با ارتفاع بیش از 1000 فوت در نظر گرفته شده اند و سلطه برج-CN با 1800 فوت رااز بین میبرند.

Matti Siemiatycki ، مدیر دانشکده های شهر در دانشگاه تورنتو می گوید ، با همه این تغییرات پیش رو ، برخی موارد در شهر وجود دارد که باید ثابت بماند.

"آنچه در مورد تورنتو جالب است این است که اگر ارزشهای این شهر - مانند نگرانی در مورد برابری و محیط زیست - را بتوان به شرکتهایی که در اینجا تشکیل شده اند و سیاست های عمومی که در اینجا شکل گرفته است ، وارد کرد ، یک واقعیت وجود خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که دراین حالت، تورنتو محلی باشد که به الگویی برای چگونگی توسعه شهرهای دیگر تبدیل شود. "

با وجود رکود اقتصادی پیش بینی شده در اقتصاد کانادا تا سال 2030 ، شورای تجارت منطقه تورنتو نه فقط تورنتو ، بلکه این منطقه ، پیشبینی میکند که با نیروهای متخصص در مناطق مختلف رونق می گیرد.

Jan de Silva ، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت می گوید ، در راس آن بخش تکنولوژی قرار خواهد گرفت. به گفته شهر تورنتو ، این بخش در حال حاضر بیش از 8 میلیارد دلار فقط از طریق پرداخت دستمزد به اقتصاد کمک می کند. گزارشی که در سال 2019 توسط BMO Capital Markets منتشر شد ، تخمین می زند که 241،000 شغل در بخش تکنولوژی در منطقه وجود داشته باشد.

de Silva می گوید: "جایگاهی که امروز تورنتو در خصوص نوآوری و تحقیقات نوآورانه در آن قرار دارد کمی عقب است و در واقع از تکنولوژی ها به عنوان راه حل استفاده می کنیم." "تا سال 2030 ، ما شاهد نوآوری های بیشتری در تورنتو خواهیم بود."

Jason Goldlist ، بنیانگذار TechToronto ، می گوید چه در اینجا و چه در خارج از کشور ، فناوری همچنان به تغییر شکل زندگی ما ادامه می دهد.

همچنین می گوید: "نقل قولی از بیل گیتس هست که می گوید ما همیشه تأثیرات این روندها را طی دو سال بیش از حدی که هست ارزیابی می کنیم ، اما تأثیرات آن را طی 10 سال دست کم می گیریم." "من فکر می کنم وقتی به هوش مصنوعی ، اتوماسیون ها، کار از راه دور نگاه می کنیم. طی 10 سال تأثیر بسزایی در زندگی ما خواهند داشت. "

منبع: toronto.citynews.ca
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 440

به "شهر تورنتو در سال 2030: چگونه زندگی و کار و تفریح خواهیم کرد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "شهر تورنتو در سال 2030: چگونه زندگی و کار و تفریح خواهیم کرد؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر تورنتو در سال 2030: چگونه زندگی و کار و تفریح خواهیم کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید