کدام ناحیه در انتاریو کانادا اجاره بهای کمتری دارد؟

کانادا این روزها با وجود شیوع بیماری کرونا حباب قیمتی جالب توجهی را در بخش مسکن تجربه میکند، این افزایش قیمت مسکن منجر به افزایش اجاره بها نیز شده است که ممکن است افراد زیادی را دچار مشکل کند، اما در این میان مناطقی در استان انتاریو هستند که همچنان اجاره بهای  ارزانتری نسبت به باقی نواحی دارند.

کدام ناحیه در انتاریو کانادا اجاره بهای کمتری دارد؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: وبسایت Rental.ca منطقه های از انتاریو را به شهروندانی معرفی نموده که قصد دارند از GTA نقل مکان کنند، بعلاوه از پرداخت اجاره بالاتر از 2000 دلار در ماه خسته شده اند.

براساس این گزارش، مقرون به صرفه ترین منطقه ها برای اجاره تا ماه مه 2021 لندن، همیلتون، کینگستون، کیچنر و نپین بوده اند.

میانگین اجاره خانه تک خوابه در لندن که فقط 2 ساعت تا تورنتو فاصله دارد، در حال حاضر 1239 دلار است. میانگین اجاره خانه های دو خوابه هم در این شهر 1613 دلار است.

اجاره بهای یک واحد تک خوابه در همیلتون و کینگستون با اختلاف اندک به ترتیب 1440 دلار و 1445 دلار است.

در حال حاضر تورنتو با مبلغ اجاره 2455 دلار برای یک واحد تک خوابه گران ترین منطقه در انتاریو شناخته می گردد.

کینگستون (Kingston)

کینگستون شهری در استان انتاریو است که در میانگین راه تورنتو-مونترال واقع شده است و با کمتر از 2 ساعت رانندگی می توان به اتاوا هم سفر کرد. این شهر کمتر از 200 هزار نفر جمعیت دارد و بیشترین معروفیت خود را از ساختمان دانشگاه کویینز و ندامتگاه کینگستون دارد. کینگستون شهری دارای هویت تاریخی مستقل و معماری غنی و زیبا است و بجز تمام این موارد، به علت کم بودن آمار جرم و جنایت در آن، می تواند محیط امن و راحتی برای زندگی به حساب بیاید.

به گفته سایت ReMax که یکی از عظیم ترین سایت های خرید و فروش املاک در کانادا به تعداد می رود، میانگین قیمت خانه در کینگستون در سال 2020 تنها 482.083 دلار بود و این عدد در مقایسه با میانگین 985.085 دلار قیمت خانه در تورنتو، یک گزینه مناسب تر محسوب می گردد و باعث می گردد سفری چند ساعته به سوی شرق، ارزشش را داشته باشد.

وینزر (Windsor)

وینزر شهری در بخش جنوبی استان انتاریو است که به نوعی مرز کانادا و آمریکا هم به تعداد می رود. در واقع رودخانه معروف دیترویت (Detroit) به اسم مرز جداکننده آمریکا و کانادا در این شهر واقع شده است و گذرگاه مرزی وینزر را به پرترددترین گذرگاه تجاری کانادا و آمریکا تبدیل نموده است. ناگفته پیدا است که همین موضوع (تردد زیاد آمریکایی ها و فعالیت های تجاری بین دو کشور)، باعث شده شهر وینزر از نظر دسترسی به استان های مختلف، در موقعیت بسیار خوبی قرار داشته باشد و زیرساخت های حمل و نقل آن بسیار کارآمد طراحی گردد.

وینزر از نظر وسعت، کمی وسیع تر از کینگستون است و رونق بالای صنعت اتومبیل سازی و قیمت پایین خانه از دلایل معروفیت آن است. میانگین قیمت خانه در این شهر در سال 2020 تنها 406.861 دلار بوده و تازه این در حالی است که این عدد در سال مذکور نسبت به سال پیشین، رشد چشمگیری داشته است. از نظر کارشناسان ریمکس، زمانی که بودجه شما به خرید هیچ خانه ای در تورنتو یا ونکوور نمی رسد، آن وقت است که برای خرید خانه در کانادا می توانید روی وینزر حساب کنید. به عبارت دیگر شرایط خانه در این شهر، مانند بهشتی برای مسکن اولی های کانادایی محسوب می گردد.

سادبری (Sudbury)

شهر سادبری، شهری واقع در شمال استان انتاریو است که از تورنتو، حدود 4 ساعت و نیم رانندگی برای رسیدن به آن موقع ضروری است. این شهر در ابتدا شهرکی بود که برای استخراج معدن ساخته شد و سپس با گذر زمان، رشد و توسعه یافت. جمعیت این شهر در حال حاضر حدود 160 هزار نفر است و میانگین قیمت خانه در آن در سال 2020 تنها 311.940 دلار بوده است.

خلیج ثاندر (Thunder Bay)

اگر هنوز قیمت های نامبرده با بودجه شما همخوانی ندارد اما همچنان می خواهید که در استان انتاریو زندگی کنید، در آن صورت ناچارید 11 و نیم ساعت رانندگی از سادبری به سوی شمال غربی را به جان بخرید و شهر ثاندر را بیابید. این شهر با جمعیت 120 هزار نفری خود، خلیجی زیبا و عظیم در استان انتاریو محسوب می گردد که در مجاورت دریاچه زیبای سوپریور (Superior) واقع شده و علاوه بر دریاچه، چشم اندازهایی بی نظیر و مسیرهای پیاده روی زیبا و متعدد هم بر معروفیت آن افزوده اند.

قیمت خانه در خلیج ثاندر حتی از سادبری هم بسیار پایین تر است. در واقع این خلیج دارای پایین ترین میانگین قیمت خانه در کل استان انتاریو است و میانگین قیمت خانه در آن تنها 248.462 دلار است. برای درک بهتر ارزانی این شهر، کافی است بدانید که با یک سوم این قیمت تنها قادر خواهید بود یک واحد پارکینگ (تنها یک محل پارک) مناسب در تورنتو بخرید. یک خانه با قیمت میانگین در خلیج ثاندر (از نظر مقایسه متراژ و امکانات ساختمانی) در تورنتو حداقل 1.5 میلیون دلار قیمت خواهد داشت.

بعلاوه با مرور صفحه خدمات تازه واردین به کانادا بیشتر سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 632

به "کدام ناحیه در انتاریو کانادا اجاره بهای کمتری دارد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "کدام ناحیه در انتاریو کانادا اجاره بهای کمتری دارد؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام ناحیه در انتاریو کانادا اجاره بهای کمتری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید