شهرهای برتر در آمریکا از نگاه مخاطبین

اینجا  تجربیات سفری را که خوانندگان ما بیش از همه دوست دارند، از هتل‌ها و خطوط هوایی گرفته تا کشتی‌های کروز، جزایر و چمدان‌ها را ثبت می‌کنیم. امسال، مخاطبین ما سفرهای دورتر و عمیق‌تری داشته اند؛ به دنبال اقامتگاه‌های دورافتاده بودند؛ با کشتی‌های کوچک‌تر و صمیمی‌تر حرکت کردند؛ و مقاصدی را که سال‌ها منتظر بازدید از آن‌ها بودند، در اولویت قرار دادید. حداقل این چیزی است که 526،518 نفر از آنها در نظرسنجی سالانه خوانندگان ما به ما گفتند. حالا می‌توانید از نتایج برای تصمیم‌گیری در مورد مقصد بعدی خود استفاده کنید- این‌ها بهترین شهرهای آمریکا هستند، همان‌طور که توسط مخاطبین ما انتخاب شده‌اند.

شهرهای برتر در آمریکا از نگاه مخاطبین

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: چیزهای خوب در بسته‌های کوچک آمده‌اند و هیچ‌جا این موضوع محسوس‌تر از این 10 شهر پویا و مورد علاقه مخاطبین نیست. اگر به دنبال صحنه‌های هنری مدرن، رستوران‌های نوآورانه یا معماری‌های جذاب هستید، مطمئناً می‌توانید جدیدترین ایده ها را در ادامه مقاله بیابید.

10. سدونا (Sedona)

سدونا خیره کننده برای مسافری که به دنبال طبیعت بکر و عکس های بی نظیر است، ضروری است. در طول روز، مناظر فوق العاده ای از سنگ های قرمز منحصربفرد، جنگل های کاج و دره ها را کاوش کنید یا برای بازدید از گالری های هنری به شهر بروید. در شب های صاف، آسمان پر از ستاره های محسور کننده را تماشا کنید و در کلبه های خشتی در Enchantment Resort، یک مزرعه خصوصی سابق که به یک استراحتگاه لوکس و اسپا تبدیل شده است، اقامت کنید. به عنوان یک امتیاز اضافی، Sedona حدود دو ساعت رانندگی از Grand Canyon فاصله دارد - آیا کسی برای یک سفر روزانه به شگفت انگیزترین شگفتی طبیعی کشور آماده است؟

Sedona یک شهر کوچک در شمال آریزونا است که به دلیل مناظر طبیعی خیره کننده، از جمله سنگ های قرمز منحصربفرد، جنگل های کاج و دره ها شناخته شده است. Sedona همچنین به عنوان یک مقصد محبوب برای دوستداران هنر و رفاه شناخته می شود.

در روز، می توانید در مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری متعدد Sedona کاوش کنید، از مناظر لذت ببرید، یا به گالری های هنری و بوتیک های شهر سر بزنید. در شب، می توانید از آسمان پر از ستاره های Sedona لذت ببرید یا یکی از بسیاری از رستوران های عالی شهر را امتحان کنید.

Sedona یک مقصد عالی برای تعطیلات زوج ها، خانواده ها و دوستان است. این شهر چیزی برای همه ارائه می دهد، از فعالیت های در فضای باز گرفته تا هنر و فرهنگ.

9. آناپولیس (Annapolis)

در شهر زیبای آناپولیس، همه یک ملوان هستند. این شهر جذاب با خیابان های آجری و سازه هایی که قدمت آنها به قرن ها می رسد - و البته آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده - شناخته شده است. حتی اگر یک تازه کار با لباس سفید نیستید، همچنان می توانید از موزه و گالری مدل‌سازی عالی آکادمی بازدید کنید یا به سادگی در محوطه Beaux Arts آن قدم بزنید. با توجه به موقعیت آن در خلیج Chesapeake، جای تعجب نیست که آناپولیس سرزمینی عجایب برای دوستداران غذاهای دریایی نیز باشد. بازدید از رستوران غذاهای دریایی O'Learys برای کیک های خرچنگ بخش ضروری از هر بازدید است.

8. پنساکولا (Pensacola)

فلوریدا مطمئناً کمبودی در داشتن سواحل زیبا ندارد، اما کمتر جایی مانند Pensacola شن های سفید درخشان و آب های آبی کارائیب را خواهید یافت. برای بهترین (و کم جمعیت ترین) سواحل، به جزایر مانع نزدیک بروید: ساحل پنساکولا در جزیره سانتاروزا اغلب به عنوان تاج جواهر Gulf Islands National Seashore ذکر می شود، با آب های پر از دلفین و ماسه ای آنقدر نرم که گمان می کنید روی پودر بچه راه می روید.  یک بعدازظهر را صرف بازدید از موزه Chappie James کنید، این مکان یادبود Daniel Chappie James Jr را گرامی می‌دارد، یک خلبان Tuskegee بود که اولین آمریکایی آفریقایی‌تبار شد که به درجه چهار ستاره ژنرالی در هر شاخه‌ای از نظامیان دست یافت.

7. سنت اوگوستین (St. Augustine)

عاشقان تاریخ اغلب برای تحسین ساختمان های قدیمی و درختان باستانی به ساوانا و چارلستون می روند، اما این شهرها قابل مقایسه با سنت آگوستین نیستند. این شهر تحت تأثیر فرهنگ اسپانیایی در سال 1565 تأسیس شد، و با معماری استعماری و خیابان‌های آجری قدیمی خود می‌درخشد. 

گردشگران می توانند از Castillo de San Marcos، کالج فلگلر، موزه Lightner و موزه تاریخ سنت آگوستین بازدید کنند. همچنین می توانید در خیابان سنت جورج، خیابان اصلی سنت آگوستین، خرید کنید یا در یکی از رستوران های متعدد شهر غذا بخورید.

6. آسپن (Aspen)

این شهر دارای برخی از بهترین پیست‌های اسکی در ایالات متحده و همچنین استراحتگاه‌های مجلل متعددی است. هتل Little Nell یکی از انتخاب‌های محبوب برای اقامت در آسپن است، زیرا دسترسی مستقیمی به پیست‌های اسکی دارد. هتل The St. Regis Aspen Resort نیز گزینه دیگری برای اقامت است که تنها چند دقیقه پیاده‌روی از پای کوه آسپن فاصله دارد.

اگر به دنبال فعالیت‌های بعد از اسکی هستید، رستوران Meat and Cheese بهترین مکان برای امتحان کردن غذای charcuterie (سینی گوشت و پنیر) در شهر است. رستوران Matsuhisa Aspen نیز انتخاب خوبی برای صرف شام است، جایی که سرآشپز Nobu Matsuhisa غذاهای ژاپنی و پرویی را با هم ترکیب می‌کند.

آسپن نه تنها در زمستان، بلکه در تابستان نیز مقصد گردشگری محبوبی است. در فصل تابستان، می‌توانید در مسیر Grottos در شرق شهر پیاده‌روی کنید یا از مجموعه هنر معاصر چرخشی در موزه هنر Aspen بازدید کنید.

5. ساوانا (Savannah, Georgia)

ساوانا، شهر بندری در ایالت جورجیا، با خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده، خانه‌های تاریخی و درختان بلوط زنده پوشیده از خزه اسپانیایی، یکی از زیباترین شهرهای ایالات متحده است. برای بازدید از ساوانا، می‌توانید با پیاده‌روی در امتداد منطقه تاریخی آن شروع کنید، جایی که می‌توانید کالسکه‌های اسب را ببینید و از معماری زیبای خانه‌ها لذت ببرید. سپس، می‌توانید به پارک Forsyth، پارکی به مساحت 30 هکتار در مرکز شهر بروید و در سایه درختان بلوط استراحت کنید.

برای اقامت در ساوانا، می‌توانید هتل Gastonian را انتخاب کنید، یک تختخواب و صبحانه تاریخی که فقط دو بلوک از پارک Forsyth فاصله دارد. برای صرف غذا، می‌توانید به رستوران The Grey بروید، رستورانی که در ترمینال اتوبوس Greyhound سابق تأسیس شده است و غذاهای کلاسیک جنوب را سرو می‌کند.

4. گرینویل، کارولینای جنوبی

گرینویل، شهری در ایالت کارولینای جنوبی، در آستانه شهرت است. این شهر بهشت ​​عاشقان غذا با منظره هایی از مزرعه های پر رونق است، از جمله رستوران هایی مانند Jianna برای غذاهای ایتالیایی و صدف های تازه.

علاوه بر فضاهای شهری پویا، Greenville همچنین دارای منابع طبیعی فراوانی است، از جمله پارک Falls Park به مساحت 32 هکتار که از وسط شهر می گذرد و مسیر دوچرخه سواری Swamp Rabbit که اکنون 22 مایل طول دارد و همچنان در حال رشد است.

3. الکساندریا (Alexandria, Virginia)

الکساندریا، شهری در ایالت ویرجینیا، در آن سوی رودخانه پوتوماک از واشنگتن دی سی قرار دارد. این شهر جذاب و تاریخی سالهاست که مورد توجه ساکنان واشنگتن دی سی قرار گرفته است، اما اکنون بقیه دنیا نیز به آن علاقه مند شده اند.

اکثر مردم پس از قدم گذاشتن در Old Town، محله تاریخی الکساندریا، به فکر نقل مکان به آنجا می افتند. این محله دارای پیاده روهای آجری قرمز و خانه های شهری کاملاً محافظت شده از قرن های 18 و 19 است.

هنگامی که به الکساندریا سفر می کنید، خیابان King Street را که مملو از بوتیک ها، رستوران ها و مغازه های تخصصی است، ببینید. سپس به سمت اسکله بروید، جایی که می توانید قایق های شناور روی آب را قبل از بازدید از Torpedo Factory Art Center، مجموعه‌ای از گالری‌ها و استودیوهای هنرمندان، تماشا کنید.

روز خود را در Gadsby's Tavern، جایی که برخی از پدران مؤسس ایالات متحده در آنجا می نوشیدند، به پایان برسانید. بازیگران با لباس های استعماری را نادیده بگیرید.

2. سانتافه

سانتافه، پایتخت ایالت نیومکزیکو، شهری تاریخی است که به عنوان پایتخت سیاسی و خلاقیت این ایالت شناخته می شود. با قدم زدن در خیابان های سانتافه که در دو طرف آن ها خانه های آجری قرار گرفته اند، می توانید ببینید که چرا هنرمندانی مانند جورجیا اوکیف از این شهر الهام گرفته اند. (خوانندگان مجله Traveler نیز به سانتافه علاقه زیادی دارند و این شهر مدت هاست در لیست بهترین مقاصد گردشگری این مجله قرار داشته است.)

سانتافه دارای مؤسسات هنری متعدد، بیش از 250 گالری (به ویژه SITE Santa Fe، یک مرکز هنری معاصر نوظهور در Railyard) و کلیساهایی با معماری استعماری اسپانیایی است که علاقه مندان به فرهنگ را جذب می کند. اگر به دنبال تجربه خارق العاده هستید، گالری  Meow Wolf یک تجربه هنری ارزشمند با بیش از 70 غرفه است.

1. چارلستون (Charleston, South Carolina)

چارلستون، کارولینای جنوبی، شهری کوچک است، اما چیزهای زیادی برای عرضه دارد: تاریخ، فرهنگ، غذا، و جذابیت. جای تعجب نیست که این شهر مکرراً در صدر فهرست بهترین شهرهای کوچک در ایالات متحده قرار می‌گیرد.

این شهر هر ساله میزبان جشنواره های غذا و فرهنگ مختلفی است. Charleston همچنین شهری بسیار زیباست، با خانه های مجلل، خیابان های سنگفرش شده، چشم اندازهای ساحلی و پنجره های پر از گل. اگر به Charleston سفر کردید، حتماً در یکی از تراس های متعدد در فضای باز بنشینید و از یک نوشیدنی و مقداری صدف تازه لذت ببرید. ما رستوران Ordinary را به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع: cntraveler.com
انتشار: 30 مهر 1402 بروزرسانی: 30 مهر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1265

به "شهرهای برتر در آمریکا از نگاه مخاطبین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای برتر در آمریکا از نگاه مخاطبین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید