شرایط تحصیل در مدرسه های شبانه روزی کانادا

بسیاری از والدینی که می خواهند بچه های خود را برای تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان به این کشور بفرستند، مدرسه های شبانه روزی را انتخاب می کنند، چرا که این مدرسه ها محیطی امن و راحت را برای زندگی دانش آموزان فراهم می کنند.

شرایط تحصیل در مدرسه های شبانه روزی کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در مدارس شبانه روزی کانادا کلاس ها کوچک شده اند تا معلم ها بتوانند با تمرکز زیاد روی دانش آموزان کار کنند. زبان تحصیل در مدرسه ها انگلیسی است. یکی از نگرانی های والدین وضعیت خوابگاه ها است. به یاد داشته باشید که با کشوری مدرن و پیشرفته رو به رو هستیم که فکر همه جا را کرده است. علاوه بر این مدارس کانادا خودشان روی این موضوع حساس هستند، در نتیجه نظارت بسیار گسترده ای روی کار خوابگاه ها انجام می شود. می توان گفت جای نگرانی خاصی وجود ندارد.

در گذشته مدارس شبانه روزی تنها برای طبقه مرفه در دسترس بود، اما حالا افراد بسیاری امکان تحصیل در این مدارس را دارند. مدارس شبانه روزی کانادا فقط برای افرادی که از راه دور می آیند نیست؛ دانش آموزان کانادایی هم در این مدارس درس می خوانند، چرا که شرایط و امکانات بسیار مناسبی برای تحصیل وجود دارد.

از انواع مختلف مدارس شبانه روزی در کانادا می توان به مدارس تمام وقت، مدارس نیمه وقت 5 روزه، دبیرستان های شبانه روزی کانادا، مدارس مذهبی، مدرسه های نظامی، مدرسه های پسرانه، دخترانه، مختلط و مدارس پیش دانشگاهی هنر اشاره کرد.

شهریه مدارس شبانه روزی کانادا در جاهای مختلف، متفاوت است. برای مثل شهریه یکی از مدرسه هادر سال تحصیلی 2018 تا 2019 حدود 19 هزار دلار بود که این هزینه شامل شهریه، استقبال فرودگاهی و آزمون تعیین سطح زبان می شد. مبلغی حدود 16 هزار دلار هم برای اسکان و سه وعده غذا در نظر گرفته شده بود.

مدرسه برنتوود در بریتیش کلمبیا، یکی از برترین مدارس شبانه روزی کانادا است. دانش آموزان در این مدرسه می توانند کلاس های خود را در یک محیط جذاب در کنار آب های جزیره ونکوور تجربه کنند. این مدرسه حدود 400 دانش آموز در بخش شبانه روزی دارد. شهریه مدرسه در حدود 73 هزار دلار است. دانش آموزان از 30 ملیت مختلف در مدرسه برنتوود تحصیل می کنند. زبان اصلی تدریس در این مدرسه  انگلیسی است.

انتشار: 29 تیر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 223

به "شرایط تحصیل در مدرسه های شبانه روزی کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "شرایط تحصیل در مدرسه های شبانه روزی کانادا" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تحصیل در مدرسه های شبانه روزی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید