آشنایی با فروشگاه ها و سوپرمارکت های ونکوور

شاید یکی از دغدغه های تازه واردین به شهر ونکوور کانادا، یافتن سوپرمارکت ها و فروشگاه هایی برای تهیه مایحتاج میباشد، در ادامه لیستی از بهترین ها را تهیه کرده ایم.

آشنایی با فروشگاه ها و سوپرمارکت های ونکوور

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: ونکوور یکی از شهرهای خلاق در تهیه غذا و خوردنی های جورواجور است؛ پس شما با لیستی بلندبالا از فروشگاهها روبرو هستید.

توجه کنید که همه این سوپرمارکت ها که در ادامه به آن ها پرداخته خواهد شد، صرفاً یک پیشنهاد هستند و ما به هیچ وجه قصد رتبه بندی آن ها را نداشتیم. بسیاری از سوپرمارکت های ونکوور از خدمات اضافه ای مثل کافی شاپ، داروخانه یا گل فروشی هم بهره مند شده اند و این قضیه خیلی به نفع شما خواهد بود.

سوپرمارکت Granville Island در ونکوور

به یکی از محبوب ترین و پرجنب وجوش ترین مکان های ونکوور برای خرید انواع مواد غذایی خوش آمدید! تازه ترین مواد غذایی، گوشت های تازه، مواد غذایی دریایی و هرچیزی که فکرش را بکنید در اینجا قابل تهیه است.

این سوپرمارکت به علت تازه بودن مواد غذایی اش به پاتوق سرآشپزهای معروف و خبره ونکوور تبدیل شده است. بهتر است شما همه خریدهایتان را در طول هفته انجام بدهید و فکر خرید آخر هفته را کلاً از سرتان بیرون کنید. این سوپرمارکت در روزهای آخر هفته میزبان صدها علاقه مند و جهانگرد است که احتمالاً امکان خرید آزادانه را برای شما کمی سخت می نماید.

اینجا از یک پارکینگ عمومی و امن هم بهره مند شده است و شما می توانید به راحتی با دوچرخه بیایید و خریدتان را انجام بدهید. راستی اگر از ناحیه Yaletown ونکوور به این سوپرمارکت می آیید، می توانید سوار تاکسی های آبی (Water Taxi) بشوید. اینجا همه روزه از 9 صبح تا 7 غروب باز است و می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص مکان و امکانات آن به سایت این سوپرمارکتسری بزنید.

فروشگاه های زنجیره ای Safeway در ونکوور

مهم ترین مزیت این فروشگاه زنجیره ای، شعبه های متعدد آن در سرتاسر ونکوور است. این مجموعه فروشگاه ها همواره مورد علاقه من بوده اند؛ چرا؟ به علت این که من می توانم همین جا روی کاناپه دراز بکشم، با مراجعه به سایت اختصاصی این سوپرمارکت سفارش آنلاین ثبت کنم و خریدهایم را سه سوت بعد دم در منزل تحویل بگیرم؛ تازه شعبه های این فروشگاه زنجیره ای آن قدر زیاد است که در هرجای ونکوور می توان به آن ها مراجعه کرد.

شما با مراجعه به شعبه های Safeway می توانید علاوه بر خرید از بخش های عمومی، از داروخانه، استارباکس و کافی شاپ آن هم بهره ببرید. راستی شما می توانید خودتان را به یکی از اعضای Safeway Club تبدیل و کارت تخفیف مخصوص آن ها را دریافت کنید؛ این طوری امکان بهره مندی از یک تخفیف تپل برای فهرست خریدهایتان وجود خواهد داشت.

فروشگاه مواد غذایی Save on Foods

این سوپرمارکت به جز یک استارباکس، از امکانات گسترده Safeway چیزی کم ندارد. بهتر است که برای خرید اقلام موردنظرتان از این فروشگاه، یک کارت تخفیف مخصوص تهیه کنید، چون احتمالاً هزینه پرداختی صورت حساب در اینجا کمی گران خواهد بود.

یک مقایسه با Safeway: هزینه پرداختی صورت حساب شما در فروشگاه Safeway با استفاده از کارت مخصوص تخفیف، بسیار کم تر از هزینه صورت حساب شما (با کارت تخفیف مخصوص) در Save on Foods خواهد بود. اما ویژگی مهم کارت تخفیف Save on Foods امکان استفاده از بخش More Rewards است که باعث امتیازهای مورد توجهی در رابطه با سفر یا استفاده از لوازم الکترونیکی خواهد شد.

سوپرمارکت IGA

این سوپرمارکت هم همه امکانات موجود در Safeway را به جز یک داروخانه به شما ارائه خواهد داد. با همه این اوصاف به نظر من باکیفیت ترین اقلام غذایی موجود در ونکوور را می توان از شعب همین سوپرمارکت تهیه کرد. شعب این سوپرمارکت را می توان در این نواحی ونکوور پیدا کرد:

Downtown, Kitsilano, Richmond, North Vancouver, West Vancouver , Coquitlam.

فروشگاه Nesters Market در ونکوور

این فروشگاه یکی از برترین منابع تهیه ساندویچ، سالاد و مواد غذایی این چنینی است. قیمت اقلام غذایی در این فروشگاه نسبت به باقی فروشگاه ها ارزان تر است و می توان با یک صورت حساب جمع وجور و ارزان از آن جا خرید کرد. البته مقدار تولیدات و موجودی این فروشگاه نسبتاً کم است و این احتمالاً تنها نقطه ضعف این فروشگاه محصوب می گردد.

سوپرمارکت H-Mart

این سوپرمارکت، محبوب ترین مکان برای مردم ناحیه Koreatown ونکوور است. این فروشگاه زنجیره ای علاوه بر ارائه مواد غذایی باکیفیت، غذاهای محبوب آسیایی را هم عرضه می نماید. این سوپرمارکت محبوب که مواد غذایی آسیایی درجه یک و تازه هم می فروشد، دقیقاً در نبش خیابان های Robson و Seymour در قلب شهر ونکوور قرار گرفته است.

سوپرمارکت T&T

اگر در پی تهیه غذا یا مواد غذایی چینی هستید، این سوپرمارکت می تواند برترین مکان در ونکوور باشد. این فروشگاه همه اقلام مورد نظر شما را تامین خواهد نمود و قیمت نسبتاً خوبی هم برخوردار است. علاوه بر قسمت غذاهای دریایی زنده، یک بخش مخصوص هم به نانوایی مخصوص چینی اختصاص داده شده است تا همه چیز رنگ و بوی آسیایی داشته باشد.

سوپرمارکت No Frills

این فروشگاه یکی از ارزان ترین مواد غذایی ونکوور را ارائه می دهد. سیاست های ویژه این فروشگاه بر مبنای برندهای ارزان قیمت بنا نهاده شده است و یکی از اصلی ترین مغازه های خواروبارفروشی در سرتاسر ونکوور به شمار می رود.

سوپرمارکت Whole Foods در ونکوور

اینجا مشهورترین مکان برای تهیه مواد غذایی ارگانیک و سالم است. البته حواستان باشد که قیمت محصولات این فروشگاه کمی بالاتر از جاهای دیگر است؛ علتش هم همین مواد ارگانیک و سالم و البته باکیفیت است که هرجایی پیدا نمی شوند.

این مجموعه از چندین بخش مجزا مثل یک نانوایی مجهز، غذاهای تازه و یک بخش مخصوص تهیه لوازم خانگی هم تشکیل شده است. این مکان احتمالاً بهشت افرادی است که به برندها و مواد غذایی فانتزی علاقه بسیاری دارند.

فروشگاه Choices

این فروشگاه دقیقاً ساختاری شبیه به Whole Foods دارد؛ البته در مقیاس بسیار کوچک تر. تنها مزیت این سوپرمارکت نسبت به فروشگاه Whole Foods در این است که شما می توانید در نانوایی آن، نان های بدون گلوتن سفارش بدهید.

فروشگاه زنجیره ای Urban Fare

با مراجعه به این فروشگاه می توانید همه اقلام خاص مورد احتیاجتان را تهیه کنید؛ البته این ممکن است کمی گران حساب گردد، اما ارزشش را دارد. گوشت های تر و تازه، پنیرهای محلی و وارداتی و نان هایی که به صورت سنتی پخته می شوند، از جمله مواد غذایی محبوب در این فروشگاه هستند. راستی، اگر شما از مشتریان پروپاقرص فروشگاه Save on Foods هستید، می توانید با در دست داشتن کارت تخفیف این فروشگاه، از مزایا و تخفیف های Urbane Fare هم بهره مند شوید. صاحب هردوی این فروشگاه ها یک نفر است و به همین علت امکان استفاده از خدمات مشترک بین آن ها به وجود آمده است.

پیشنهاد می کنم که در بخش غذاخوری فروشگاه Urban Fare انواع غذاهای خوشمزه را امتحان کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. شعب این فروشگاه زنجیره ای را در این منطقه ها ونکوور می توان پیدا کرد:

Yaletown, Coal Harbour, False Creek & Alberni Street

سوپرمارکت Costco

با پرداخت هزینه ای بسیار کم، حق عضویت فروشگاه Costco را به دست بیاورید تا از همه اقلام بی نظیر آن و تخفیفات قابل توجهش بهره مند شوید. انبار بزرگ این فروشگاه در سرتاسر ونکوور مثال زدنی است و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توان در آن پیدا کرد.

این فروشگاه، مواد غذایی، لوازم آرایشی بهداشتی، گوشت، مواد پروتئینی و غله را به صورت عمده و با قیمتی بسیار ارزان عرضه می نماید تا حق عضویت شما ارزش بالایی داشته باشد. اقلام موجود در این فروشگاه آن قدر متنوع و وسوسه انگیز هستند که احتمالاً به بیش از 2 سبد برای خریدهایتان احتیاج خواهید داشت.

فروشگاه بزرگ Real Candian Superstore در ونکوور

بسیاری از مردم ونکوور این فروشگاه را با نام کوتاه شده SuperStore می شناسند. این فروشگاه هم یک مکان بزرگ و متنوع شبیه به فروشگاه Costco است؛ تنها تفاوت این فروشگاه با Costco در این است که شما برای خرید اقلام مورد احتیاجتان احتیاج به حق عضویت نخواهید داشت. قیمت اقلام گوناگون در این فروشگاه آن قدر ارزان است که به جای سبد به چند ماشین برای حمل خریدهایتان احتیاج خواهید داشت! شعب متعدد این فروشگاه زنجیره ای را در این منطقه ها ونکوور پیدا کنید:

North Vancouver (Seymour Blvd), Grandview Highway, Metropolis at Metrotown & SE Marine Drive

سوپرمارکت Walmart

این سوپرمارکت هم یکی دیگر از مکان های بزرگ ونکوور است که شما می توانید اقلام مورد احتیاجتان را از آن تهیه کنید. بخش ویژه این فروشگاه بزرگ در کنار مواد غذایی باکیفیت، شامل اقلامی مثل لوازم خانگی، انواع لوازم برقی تخصصی و لباس هم می گردد.

انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1113

به "آشنایی با فروشگاه ها و سوپرمارکت های ونکوور" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با فروشگاه ها و سوپرمارکت های ونکوور" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با فروشگاه ها و سوپرمارکت های ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید