راهنمای خرید سوغاتی در تورنتو

برای خرید سوغاتی در تورنتو گزینه های فراوانی در پیش رو دارید اما اگر به دنبال یک یادگاری خاص هستید از این فروشگاه ها دیدن نمایید.

راهنمای خرید سوغاتی در تورنتو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: آرتس

فروشگاه آرتس (Arts Market) سه شعبه در سطح شهر دارد: یکی از این شعبه ها در محله لزلی ویل (Leslieville)، دیگری در خیابان کالج و سومی در خیابان ریوِر ساید (Riverside) قرار گرفته است. هدف این فروشگاه، به وجود آوردن مکانی ثابت با کرایه مناسب برای کارآفرینان هنری است تا بتوانند در آن کالاهای خود را بفروش برسانند. این مکان در سال 2011 بازگشایی شد و در حال حاضر، هزاران کالای دست ساز را عرضه می نماید و بعلاوه حدود 175 هنرمند بومی، طراح و مبتکر را گرد هم آورده است. فروشگاه آرتس را حقیقتاً می توان اولین فروشگاه صنایع دستی دانست که در تمام مدت سال دایر است. در این محل می توانید سوغاتی های متنوع از سفال های زیبا گرفته تا زیورآلات، عکس، کارت های هدیه و هدایای منحصر به فرد تهیه کنید.

دیستیل

دیستیل (Distill)، از سال 2003 مجموعه گسترده ای از طرح های کانادایی را عرضه می نماید که شامل سفال، شیشه، زیورآلات، صنایع چوبی و فلزی، نقاشی و منسوجات می گردد. بنا بر توصیفی که این فروشگاه ارائه می دهد، دیستیل طرح شیک و برگزیده روز و اشیاء تزیینی منزل که بازتاب دهنده بافت مدرن و فرهنگ بصری باشند را عرضه می نماید. دیستیل در منطقه مشهور دیستیلری واقع شده است و شما با خیال راحت می توانید، ساعت ها وقت صرف تماشای اجناس بی نظیری کنید که دیستیل به نمایش می گذارد.

بلو بنانا

فروشگاه بلو بِنانا (Blue Banana Market) در محله کنزینگتون مارکت قرار گرفته است و ساختمان سه طبقه ای را در برمی گیرد که در آن انواع و اقسام کالاهای خلاقانه و فانتزی یافت می گردد. در اینجا می توانید صنایع دستی محلی، قهوه، چای، لیوان، آهنربا، پوشاک، اشیاء فانتزی ویژه مناسبت های خاص، سوغاتی و خیلی چیزهای دیگر را با برند های مطرح از صنعتگران بنام تورنتو و آنتاریو تهیه کنید.

لیبر آو لاو

فروشگاه لِیبر آو لاو (Labour of Love) در محله کبیِج تاون (Cabbagetown) گنجینه ای از هدایا و صنایع دستی با ارزش ارائه می دهد که شامل زیورآلات، اجناس کاغذی و تزیینات منزل با تم و طرح کانادا می گردد. لیبر آو لاو باور دارد که انواع و اقسام کالاهای موردنیاز شما را بنا به تیپ شخصیتی، گروه سنی و بودجه ای که دارید، فراهم می نماید. در این فروشگاه هدایایی مثل تی شرت آستین کوتاه با تم و زمینه شهر تورنتو و زیرلیوانی هایی با نقشه شهر را پیدا خواهید کرد.

اسکات

فروشگاه اسکات (Scout) در محله پر جنب وجوش رونسز والز (Roncesvalles) در قسمت غربی مرکز شهر قرار گرفته است. اسکات، بوتیکی دنج و راحت است که به خرید هدایای دست ساز و محلی اختصاص یافته است. اجناس و محصولات این فروشگاه شامل بالش های دست دوز، محصولات طبیعی حمام و بدن، زیورآلات چوبی منبت کاری شده، جاکلیدی و بسیاری چیزهای دیگر می گردد. اسکات در سال 2011 افتتاح شد و در سال 2016 فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرد.

لایکلی جنرال

لایکلی جنرال (Likely General) به سبک قدیمی فروشگاه ها درگذشته طراحی شده است که هر نوع کالایی در آن پیدا می گردد. در این فروشگاه، می توانید به جست وجوی وسایل ابتکار آمیز، لباس، اشیا گل دار، کالاهای پارچه ای و کاغذی و بعلاوه داروهای گیاهی بپردازید. لایکلی جنرال، گالری کوچکی هم در پشت فروشگاه دارد که میزبان برگزاری کارگاه ها، رویدادها و نمایشگاه های فرق دارد.

بازار صنعتگران واتر فرانت

اگر می خواهید برای تهیه صنایع دستی و هدایا در فضای باز به گشت وگذار بپردازید، می توانید به پارک اچ تو اُو (H2O) سری بزنید؛ جایی که هرساله، در روزهای یکشنبه از ماه مه تا اکتبر، بازار صنعتگران واتر فرانت (Waterfront Artisan Market) دایر می گردد. این بازار، برگزیده ای از کارهای 75 صنعتگر، استادکار، آشپز و نانوای محلی مجرب و تازه کار را ارائه می دهد.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1025

به "راهنمای خرید سوغاتی در تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای خرید سوغاتی در تورنتو" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید سوغاتی در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید