راهنمای سفر به کانادا: نکات صرفه جویی در هزینه

با توجه به وسعت کشور کانادا، روش­های زیادی برای صرفه جویی در هزینه وجود دارد اما هزینه از ناحیه­ای به ناحیه دیگر متفاوت است (چندین بار این را گفته ام). نکات کلی زیر می­توانند برایتان مفید باشند اما برای نکات دقیق­تر به راهنماهای شهری مراجعه کنید.

راهنمای سفر به کانادا: نکات صرفه جویی در هزینه

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: از بخش­های کوپنی دیدن کنید. اگر از قبل مقصد خود را می­شناسید، برای صرافی محلی و پس انداز به مکان­هایی مانند لیوینگ سوشال و گروپون بروید. همیشه لیست خوبی از بهترین رستوران­ها و جاذبه­ ها وجود خواهد داشت.

کاوچ سرف: کانادا بهترین مقصد برای یک سفر کم هزینه نیست، اما می­توانید به کمک کاوچ سرفینگ هزینه­های خود را کاهش بدهید. میزبان­های شهرهای کوچک خیلی زیاد نیستند اما در شهرهای اصلی می­توانید به راحتی یک میزبان پیدا کنید. در تابستان حتماً از قبل جا رزرو کنید چون تابستان فصل اوج بازدید است.

فستیوال­های فضای باز تابستانه: کانادایی­ها تمام زمستان در خانه می­مانند، به همین دلیل دوست دارند طی تابستان کوتاهشان فستیوال­های فراوانی برگزار کنند و از فصل گرم لذت ببرند. بسیاری از این فستیوال­ها مانند هریتج دیز (ادمونتون)، کیتز دی (ونکوور) و کاریبانا (تورنتو) رایگان هستند. به هر شهری که می­روید، وقایع آینده را به صورت آنلاین چک کنید.

فعالیت­های فضای باز: کانادا کشور وسیعی است که جمعیت نسبتاً کمی دارد، به همین دلیل پتانسیل فضای باز در این مکان بسیار بالاست. می­توانید در زمستان یک جفت اسکی کرایه کنید، از سراشیبی­های رایگان و فراوان لذت ببرید (در مقابل تپه­های اسکی بالابردار گرانقیمت)، در تابستان دوچرخه سواری کنید، به گردش بروید و سوار کایاک یا کانو شوید. هزینه بیشتر تجهیزات کرایه­ای کمتر از 80 دلار کانادا در روز است، بنابراین برای گردش در مناطق دیگر هزینه بیشتری نخواهید پرداخت.

می­توانید سوار مگااتوبوس شوید که در اونتاریو و کبک رفت و آمد می­کند (و به امریکا نیز متصل می­شود). اگر از قبل بلیط رزرو کنید هزینه بسیار پایین (1 دلار) خواهید پرداخت. این راه به صرفه­ترین روش آمد و شد بین تورنتو و اونتاریو (یا به امریکا) می­باشد.

اگر می­خواهید بین شهرها یا استان­ها رفت و آمد کنید، از خدمات حمل و نقل مشترک استفاده نمایید. همچنین می­توانید دنبال افرادی بگردید که اتومبیل خود را با دیگران مشترک می­شوند. کریگزلیست، کاوچ سرفینگ، کانگاراید و فیسبوک صفحاتی برای حمل و نقل مشترک دارند که اکثر کلانشهرها را پشتیبانی می­کنند. اگر بتوانید کسی را پیدا کنید که با شما هم مسیر باشد، می­توانید باهم همراه شوید و هزینه سوخت را اشتراکی حساب کنید.

غذای خیابانی بخورید: در همه کلانشهرهای کانادا دستفروش­های فراوانی در خیابان­ها هستند که هات داگ و سوسیس (و هات داگ سبزیجات!) می­فروشند. قیمت این غذاها خیلی پایین و در حد 5/2 دلار کانادا (8/1 دلار امریکا) می­باشد. غذا از این ارزان­تر نمی­توانید پیدا کنید!

تور پیاده روی رایگان بروید: اکثر کلانشهرها تور پیاده روی رایگان دارند. این تورها فرصتی عالی فراهم می­کنند تا در شهر گردش کنید و درباره هر نقطه شهر و تاریخچه آن یاد بگیرید و حسی نسبت به آنها پیدا کنید. اکثر تورها چندساعته هستند و نیازی به رزرو ندارند.

از مخازن محلی سوخت بخرید: اگر در کانادا رانندگی می­کنید، به دنبال مخازن محلی بگردید چون این محل­ها سوخت را با ارزان­ترین قیمت عرضه می­کنند. هرچه مالیات پایین­تر باشد، قیمت سوخت نسبت به جاهای دیگر بسیار ارزان­تر خواهد بود. به علاوه محل­هایی عالی برای توقف وجود دارد که در آنها می­توانید فرهنگ جذاب مردم بومی کانادا را ببینید و لذت ببرید.

انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 463

به "راهنمای سفر به کانادا: نکات صرفه جویی در هزینه" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای سفر به کانادا: نکات صرفه جویی در هزینه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به کانادا: نکات صرفه جویی در هزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید