سریعترین رشد جوامع کانادا در پیش است، شهرها شاهد افزایش مهاجرت هستند

ساندرا برایانت که از مشاورین باتجربه خرید ملک در کاناداست، میگوید طی 40 سالی که در Halifax بوده است، هرگز تا سال 2020 این همه خریدار خانه ندیده بود.

سریعترین رشد جوامع کانادا در پیش است، شهرها شاهد افزایش مهاجرت هستند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: او به CTVNews.ca گفت: "این بهترین سال من بود."

تقاضای فزاینده باعث ایجاد مناقصه در شهری شده است که زمانی قیمت پایین و رشد کم در آن عادی بود. اکنون برایانت می گوید که در تعداد فروش رکوردشکنی مشاهده کرده است ، به ویژه در میان جوانان خارج از شهر تورنتو که به دنبال زندگی متفاوت در آتلانتیک کانادا هستند. برایانت گفت: "من مدتها منتظر این موقعیت بودم." "من همیشه می دانستم که این یک مکان باورنکردنی است." بر اساس گزارش آماری جدید کانادا ، Halifax  سال گذشته شاهد رشد دو درصدی جمعیت خود بود و این دومین جامعه با سرعت رشد بالا در کانادا است. Kitchener-Cambridge-Waterloo در انتاریو، هالیفاکس را با دو درصد رشد روبرو کرد. تنها شهری که رشد سریع تری داشت Oshawa ، Ont ، در حومه تورنتو بود که رشد 2.1 درصدی داشت. در همان زمان ، تورنتو و مونترال بین جولای 2019 و ژوئن 2020 یک رکورد شکنی در جمعیت داشتند.طبق آمار کانادا این تغییر دور از شهرها "یک روند مهم است که باید نظارت شود."

در گزارش آمده است :"سلامت شخصی ، توانایی کار از راه دور و هزینه های مسکن از مهمترین عواملی است که در تصمیم بسیاری از کانادایی ها را برای ادامه زندگی (یا دیگر ادامه ندادن) در مراکز بزرگ شهری که بیشتر در معرض بیماری های همه گیر قرار دارند ، نقش دارد."

نویسندگان این گزارش آنچه آژانسهای املاک و مستغلات ماههاست مشاهده می کنند نتایجی را ارائه می دهد: زوج های جوانی که زمانی در داخل شهرها خانه و زندگی داشتند ، به لطف کار در خانه ، این آزادی را دارند که به دنبال املاک در مکان های دیگر هم باشند. این موضوع نرخ بهره پایین خرید خانه راموجب شده است. لورن هاو ، مدیرعامل Zoocasa ، یک آژانس املاک و مستغلات که تجزیه و تحلیل بازار را بر عهده دارد ، گفت که تمایل به داشتن فضای بزرگتر وسوسه ای است کهبیشتر دربین شهرنشینها رواج دارد تا سایر جوامع کوچکتر

هاو در مصاحبه قبلی گفت : "افرادی که قبلا میگفتند ،" من می خواهم این آپارتمان یک خوابه 600،000 دلاری را در مرکز شهر تورنتو خریداری کنم "اکنون می گویند ،" من می توانم از داخل خانه ای در Barrie ، Ancaster ، Guelph  یا London هم کار کنم. "و مردم در لندن نیز همین کار را می کنند و میتوان به Strathroy و Woodstock نقل مکان کرد. "

. در Oshawa ، که در رشد جمعیت کشور نقش دارد ، نمایندگان رقابت خیره کننده ای را مشاهده کرده اند. به گفته کارگزار پل بایرد ، در یک مورد اخیر ، یک خانه داخل شهر که 550 هزار دلار ارزش دارد ، 39 پیشنهاد دریافت کرده است.

در سال گذشته همین روزها، شاید چند پیشنهاد داشته اید زیرچرا که  بازار تازه داشته داغ میشده  است. دو سال پیش در سال 2019 ، شما اگر خوش شانس بودید در هفته اول یک پیشنهاد دریافت میکردید. در آن زمان فروش خانه خیلی بیشتر طول کشید. و سپس ، ناگهان ، تقاضا افزایش یافت ، "او گفت. دلیل این افزایش پیشنهادها ساده است: Baird  گفت: "تقاضای بسیار زیاد است و عرضه کافی نیست"  

 شبیه ترین نمونه مانند تعداد تقاضای امروز ، در سال 2017 بود که سرمایه گذاران برای بدست آوردن املاک در Oshawa شروع به رقابت کردند ، و گاهی اوقات چندین ملک را همزمان خریداری می کردند. این روزها ، مشخصات خریداران بسیار متفاوت است.

وی گفت: "من فکر می کنم بسیاری از افرادی که اکنون می بینیم ، در تلاشند که خانه اول خود را خریداری کنند." طبق آمار کانادا ، جوامعی با بالاترین نرخ رشد جمعیت عبارتند از:

Oshawa (2.1 درصد)

Halifax (2 درصد)

Kitchener-Waterloo-Cambridge (2 درصد)

Kelowna (1.9 درصد)

Calgary (1.9 درصد)

Saskatoon (1.9 درصد)

Moncton (1.8 درصد)

Edmonton (1.8 درصد)

Barrie (1.8درصد)

Belleville (1.6 درصد)

Ottawa-Gatineau (1.6 درصد)

London (1.6 درصد)

Lethbridge (1.5 درصد)

Trois-Rivières (1.5 درصد)

Guelph (1.5 درصد)

Sherbrooke (1.5 درصد)

برای دریافت خدمات ویزای کار کانادا و ویزای توریستی کانادا با ما در تماس باشید.

انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 450

به "سریعترین رشد جوامع کانادا در پیش است، شهرها شاهد افزایش مهاجرت هستند" امتیاز دهید

3 کاربر به "سریعترین رشد جوامع کانادا در پیش است، شهرها شاهد افزایش مهاجرت هستند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریعترین رشد جوامع کانادا در پیش است، شهرها شاهد افزایش مهاجرت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید