آشنایی با روش سرمایه گذاری در کبک برای مهاجرت به کانادا

این روزها کانادا با شرایط ویژه ای که از نظر کیفیت زندگی، فناوری و موقعیت شغلی و سرمایه گذاری که دارد برای کسانی که به دنبال کسب رفاه و آرامش برای خود و خانواده شان هستند بسیار مورد علاقه و نوجه هستند و بسیاری برنامه های مختلف مهاجرتی را به این کشور دنیال میکنند، یکی از بهترین شیوه های، سرمایه گذاری در کبک نام دارد که در ادامه بیشتر در مورد آن برایتان خواهیم گفت.

آشنایی با روش سرمایه گذاری در کبک برای مهاجرت به کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک ویژه مدیران، سرمایه گذاران و صاحبان مشاغلی است که سرعت و راحتی روش برایشان الویت دارد. در این روش در این روش متقاضی احتیاج به دانستن و مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسه ندارد و قادر خواهد بود در هر نقطه کانادا زندگی نماید. در روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک، که سریع ترین روش مهاجرت به کانادا نیز می باشد، متقاضی متعهد می گردد مبلغ 220 هزار دلار کانادا را در اختیار دولت کانادا قرار دهد و در عوض هیچ گونه تعهدی پس از ورود به کانادا نخواهد داشت و خود و تمامی افراد خانواده قادر به کسب اقامت دائم و بدون هیچ گونه تعهد و شرط کانادا می باشند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

بر اساس گزارش های بین المللی، کانادا یکی از محبوب ترین کشورها با بیشترین اعتبار در جهان است و این کشور امن و مدرن، کیفیت بالای زندگی در جامعه ای با اقوام مختلف و با هزینه زندگی مقرون به صرفه به مهاجران عرضه می نماید. متقاضیان مهاجرت به کبک که در این برنامه پذیرفته می شوند، ویزای اقامت دائم کانادا را بدون قید و شرط دریافت می نمایند ومی توانند بلافاصله آغاز به زندگی، کار و انجام کسب وکار در هر نقطه از کشور کانادا نمایند. فرزندان مهاجرین جدید برنامه سرمایه گذاری نیز می توانند فورا در کانادا آغاز به تحصیل نموده و به عنوان دارنده اقامت کانادا (در مقایسه با دانش آموزان و دانشجویان خارجی) برای تحصیل در مدارس و دانشگاه های محلی اقدام نمایند.

برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان کبک متقاضیانی را تأییدصلاحیت می نماید که دارای حداقل 2 سال تجربه مدیریت تجاری تمام وقت در 5 سال اخیر باشند. این تجربه مدیریتی باید شامل امور مدیریت، برنامه ریزی و کنترل منابع انسانی و مالی در یک شرکت یا سازمان باشد، مانند کسب و کارهای تجاری، کسب و کارهای حرفه ای(به شرطی که این کسب و کار خصوصی یا شراکتی دارای حداقل 2 کارمند تمام وقت بوده باشد)، کشاورزی (مدیریت مزرعه)، دپارتمان یا آژانس های دولتی خارجی، سازمان های بینالمللی یا مدیریت صنعتی. مقامات سازمانهای مهاجرتی کانادا فقط تجربه مدریتی رامی پذیرند که به صورت قانونی انجام گردیده باشد و متقاضی دارای مجوز کار برای انجام آن بوده باشد. تجربه کاری بدون مجوز، واجد شرایط برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک نیست.

شرایط درخواست برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک بسیار جامع تر از برنامه های اخذ تابعیت جزایر کارائیب است و مدارک لازم برای برنامه می تواند به راحتی باعث سردرگمی افراد بی تجربه گردد. یکی از دشوارترین موارد پرونده های سرمایه گذاری کبک ارائه تاریخچه مفصلی است که نشان دهد دارایی های مالی متقاضیان به صورت قانونی کسب گردیده است. یک وکیل مهاجرتی متبحر با سابقه طولانی در آماده سازی پرونده های سرمایه گذاری کانادا به درستی میزان بالای جزئیاتی را که پرونده ها لازم دارند تا در این برنامه پذیرفته شوند، درک می نماید.

دریافت اقامت کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری کبک سال 2017 کار آسانی نیست و ممکن است پرونده های ناقص بدون درخواست ارائه مدارک اضافی یا اطلاعات رد شوند.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

  • حداقل دارایی متقاضی و همسر (شامل املاک، حساب ها و بیزنس) بیشتر از 1.6 میلیون دلار کانادا باشد
  • دارا بودن حداقل 2 سال سابقه بیزنسی به عنوان صاحب بیزنس، مدیر رده بالای بیزنس یا پروانه مطب پزشکی فعال در 5 سال اخیر
  • سپرده گذاری غیرقابل برگشت 220 هزار دلار کانادا در یکی از بانکهای مورد تایید استان کبک

مزیت های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

  • متقاضی در صورت عدم تمایل به اقامت در کبک، به دلیل داشتن اقامت دائم می تواند به سایر استانها نقل مکان کند
  • دریافت اقامت دائم کانادا بدون تعهد و شرط سرمایه گذاری و ایجاد شغل و بیزینس در کانادا
  • عدم احتیاج به مدرک تحصیلی و یا داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 41

به "آشنایی با روش سرمایه گذاری در کبک برای مهاجرت به کانادا" امتیاز دهید

3 کاربر به "آشنایی با روش سرمایه گذاری در کبک برای مهاجرت به کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با روش سرمایه گذاری در کبک برای مهاجرت به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید