چرا باید زندگی در اتاوا را تجربه کرد

پس از خواندن این مقاله احتمالا تصمیمتان برای زندگی در اتاوا قطعی خواهد شد.

چرا باید زندگی در اتاوا را تجربه کرد

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اتاوا شهری با آینده درخشان است. اتاوا شهری با فرهنگ و زادگاه جاستین ترودو (نخست وزیر کانادا) است که بهترین شعب رستوران‌های زنجیره‌ای بیورتیلز در آن قرار دارد. در طی سال‌های اخیر اتاوا به امن‌ترین شهر کانادا شهرت پیدا کرده است و همین امر در کنار بسیاری دلایل دیگر می‌تواند دلیل اقامت کوتاه مدت یا بلند مدت در این شهر باشد.

ساختمان زیبای پارلمان نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. علاوه براین تابستان‌های اتاوا واقعا گرم است و زمستان‌ها هوا بسیار خوب است. افراد بسیاری قصد نقل مکان به اتاوا را دارند اما کمی در این خصوص تردید دارند. اگر زمستان‌های سرد اتاوا تنها دلیل عدم نقل مکان به اینجا است باید بگویم که کاملا در اشتباهید. در ادامه احتمالا با دلایل کافی برای اقامت حداقل یک ساله در اتاوا آشنا خواهید شد.

شهری فوق‌العاده حرفه‌ای شهر اتاوا با وجود اینکه محل استقرار دولت و سیاست و شهری واقعا حرفه‌ای است اما در عین حال واقعا شهری جالب و سرگرم‌کننده است. با وجود اینکه اتاوا بر خلاف سایر شهرها فاقد بیلبوردهای بزرگ تبلیغاتی است اما در زمینه تجارت و کسب و کار بسیار شهر موفقی است.

شهر اتاوا به لحاظ مساحت کوچک است اما در واقع شهر بزرگی است. در اتاوا شانس ملاقات با افراد زیادی را دارید اما در عین حال در صورت تمایل می‌توانید فاصله خود با سایر افراد را هم حفظ کنید. اتاوا مکان فوق‌العاده‌ای برای ملاقات و آشنایی با افراد است زیرا اغلب افراد بسیار دوستانه و خونگرم هستند و اصلا احساس تنهایی نخواهید کرد به ویژه در OC که همیشه شلوغ است.

اهمیت  تحصیلات

چه برای تحصیل در یکی از مدارس به اتاوا نقل مکان کرده باشید و چه قصد ادامه تحصیل پس از دوران مدرسه را دارید، این شهر مکان خوبی برای زندگی است. فرصت‌های شغلی زیادی در این شهر موجود است و افراد زیادی برای کار به این شهر نقل مکان می‌کنند.

زندگی شبانه در اتاوا در عین وجود گزینه‌های اندک، بسیار سرگرم‌کننده است.

اگر از آن دسته از افراد برونگرایی هستید که اغلب برای تصمیم‌گیری در انتخاب کافه یا محلی برای خوشگذرانی‌های شبانه دچار مشکل می‌شود، اتاوا بهترین مکان برای زندگی است. زندگی و خوشگذرانی‌های شبانه در اتاوا وجود دارد اما گزینه‌های چندان زیادی وجود ندارد چون همه می‌دانند دقیقا دوست دارند وقتشان را چگونه بگذرانند.

فرهنگ فوق‌العاده

در اتاوا با توجه به قومیت‌های مختلف و خاصی که در آن زندگی می‌کنند فستیوال و جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌شود و همگی فراموش ناشدنی هستند. تابستان‌های اتاوا خیلی خوش می‌گذرد و هر سال این جشنواره‌ها بهتر و محبوب‌تر می‌شوند. علاوه بر این رستوران‌های مختلفی در اتاوا وجود دارد که با رفتن به هر یک گویا به شهر یا کشور دیگری مسافرت کردید، غذاهایی از قومیت‌ها و شهرها و حتی کشورهای مختلف مثل غذاهای چینی که در رستوران‌های محله چینی‌ها سرو می‌‌شود یا غذای رستوران‌های محله ایتالیای کوچک.

تنوع قومی و ملی

در اتاوا حتی با رفتن از اورلئان به بارهون متوجه تغییرات مهم و بزرگی خواهید شد. افرادی که در قسمت‌های مختلف شهر زندگی می‌کنند با یکدیگر تفاوت دارند و هر کسی از محله خود رضایت خاصی دارد و آن را همچون خانه می‌داند. گاهی ممکن است تطبیق با همچین شرایطی مشکل به نظر برسد اما اگر به اتاوا نقل مکان کنید کاملا با ان کنار آمده و شرایط را درک خواهید کرد.

اتاوا محل تولد و گذران دوره کودکی بسیاری از افراد مشهور بوده است

متیو پری، ساندرا اوه و تام کروز از جمله افراد مشهور اهل اتاوا بودند و این شهر را خانه خود می‌دانند. با وجود اینکه این افراد مشهور و موفق دیگر در اتاوا زندگی نمی‌کنند اما همینکه دوران کودکی خود را اینجا گذراندند خیلی باحال است.

تنوع موسیقیایی در اتاوا

جشنواره‌های موسیقی با انواع سبک‌ها از جمله جشنواره بلوفست، سینی فولک، اسکیپید و جشنواره جاز در اتاوا برگزار می‌شود. لیست گروه‌های موسیقی شرکت‌کننده در جشنواره موسیقی بلوفست معمولا اهمیت زیادی دارد و راه بسیار خوبی برای شناخت هنرمندان جدید است.

رستوران‌های خارق‌العاده

همه جا در اتاوا از مرکز شهر گرفته تا فضاهای دور افتاده شهری رستوران‌ها و غذاهای خوب واقعا حرف ندارند. تقریبا برای هر موقعیت و سلیقه خاصی در اتاوا رستوران‌های مختلفی وجود دارد. انواع غذاهای ایتالیایی، مکزیکی، آسیایی، ویتنامی و غیره را می‌توانید در اتاوا پیدا کنید.

دارا بودن بزرگترین سیستم و شبکه اتوبوسرانی جهان

شاید اتاوا شهر کوچکی باشد اما دارای یکی از بزرگترین شبکه اتوبوسرانی جهان است. شبکه اتوبوسرانی اتاوا هر روز هفته، بصورت بیست و چهار ساعت در حال کار و خدمت رسانی به سراسر شهر است و بدین ترتیب کمک شایانی به صرفه‌جویی در مصرف سوخت و هزینه بیمه اتومبیل می‌کند.

زمانیکه از زندگی شهری خسته شدید به راحتی می‌توانید به طبیعت پناه ببرید

ممکن است مرکز شهر اتاوا شبیه به یک جنگل لتونی به نظر برسد اما اصلا با طبیعت فاصله چندانی ندارد. در کمتر از یک ساعت می‌توانید به پارک گاتینو برسید که در تمام طول سال زیبای است. مسیر پیاده‌روی، آبشار، خانه‌های متروکه و بدون سکنه و هر آنچه برای آرامش نیاز دارید در اینجا وجود دارد. اگر از هیاهوی زندگی شهری اتاوا خسته شدید به راحتی و با صرف هزینه بسیار اندک می‌توانید به دل طبیعت پناه ببرید.

انتشار: 16 دی 1402 بروزرسانی: 22 دی 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 426

به "چرا باید زندگی در اتاوا را تجربه کرد" امتیاز دهید

4 کاربر به "چرا باید زندگی در اتاوا را تجربه کرد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید زندگی در اتاوا را تجربه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید