مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری: روشهای ارزش گذاری یک تجارت در کانادا

به عنوان یک صاحب بیزینس، می توانید دلایل زیادی داشته باشید که بخواهید بدانید شرکت شما چه ارزشی دارد. ممکن است بخواهید بیزینس خود را بفروشید یا به کارمندان سهام پیشنهاد دهید. ممکن است علاقه مند به شراکت باشید. ممکن است برای برنامه ریزی مالیاتی یا مسدود کردن املاک به این ارزش بیزینس خود نیاز داشته باشید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری: روشهای ارزش گذاری یک تجارت در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: تعیین ارزش یک شرکت یک فرایند پیچیده ای است. بخشی ازآن علم است، بخشی از آن هنر.مسئله پیچیده این است که بسیاری از کارآفرینان نسبت به ارزش کسب و کارشان بیش از حد خوش بین هستند.

ما BDC، بانک کارآفرینان کانادایی هستیم.

در BDC، ما صاحبان بیزینس ها را می شناسیم. بیش از 75 سال با آنها کار کرده ایم. ما چالش های آنها را می دانیم و نیازهای آنها را درک می کنیم. و می خواهیم آنها رشد کنند و موفق شوند.

از نظر مالی و مشاوره از مشاغل کوچک و متوسط در همه صنایع و در هر مرحله از رشد، پشتیبانی می کنیم. ما بانک توسعه تجارت کانادا هستیم. ما BDC هستیم.

در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید هنگام تعیین ارزش شرکت خود بدانید.

انتظارات متفاوت می تواند باعث تعارض شود

برای صاحبان مشاغل معمول است که ارزش متفاوتی نسبت به خریداران بالقوه، شرکای مالی یا ارزیابی کنندگان مالیات در ذهن داشته باشند. این می تواند به اختلافات منجر شود، مذاکرات را از مسیر خارج کند یا بر برنامه ها تأثیر بگذارد.

حتی اگر شرکت را به یکی از اعضای خانواده خود می دهید، ممکن است برای کاهش اختلافات، برنامه ریزی املاک و بهینه سازی معاملات مالیاتی، به ارزیابی شخص ثالث نیاز داشته باشید.

به دلیل پیچیدگی و مشارکت، استخدام یک ارزیاب بیزینس مستقل برای درک عینی و واقع بینانه و ارزیابی شرکت شما یا تعیین منطقی بودن پیشنهاد خریدار، مفید است.

این روند همچنین می تواند به شما کمک کند نقاط ضعف شرکت خود را شناسایی کنید، راه هایی برای افزایش ارزش آن پیدا کنید و اقدامات لازم را برای به حداقل رساندن بدهی مالیاتی خود قبل از فروش انجام دهید.

انواع روش های ارزیابی در دسترس شما است

چندین روش ارزیابی معمولاً استفاده می شود. ارزیابی همچنین می تواند با سطوح مختلفی در جزئیات انجام شود. هر یک با هزینه و سطح اطمینان متفاوتی ارائه می شود که نتیجه آن ارزش شرکت شما را به طور دقیق منعکس می کند.

مناسب ترین ترکیب نسبت به هدف ارزیابی و خصوصیات شرکت، از جمله سودآوری، چشم انداز آینده و دارایی بستگی دارد.

روش های ارزیابی می توانند نتایج مختلفی را نشان دهد

سه روش اصلی برای تعیین ارزش یک شرکت معمولا استفاده می شود. یک ارزیاب ممکن است بسته به اطلاعات موجود و نوع تجارت و معامله از یک یا چند روش استفاده کند. هر روش ممکن است در نهایت مقدار متفاوتی را نشان دهد. بالاترین این مقادیر معمولاً نشان دهنده ارزش منصفانه بازار تجارت است.

روشهای مبتنی بر درآمد

این رویکردها معمولاً برای مشاغلی که بازده معقولی دارند و ارزش آنها از دارایی آنها بیشتر است، استفاده می شود. یک ارزیاب با بررسی سود پیش بینی شده یا گردش وجه و نتایج گذشته، ارزش شرکت را تعیین می کند. روشهای مختلف مبتنی بر درآمد بسته به اینکه آیا انتظار می رود درآمد در سالهای آینده پایدار باشد یا خیر، استفاده می شود.

روش های مبتنی بر بازار

این رویکردها با استفاده از چندین ارزیابی، که ممکن است براساس EBITDA (درآمد قبل از بهره، مالیات، استهلاک)، درآمد یا سایر معیارها باشد، ارزش را محاسبه می کنند. روش خاص مورد استفاده و نوع آن نسبت به عوامل مختلفی از جمله صنعت و اندازه شرکت، شرایط بازار و خرید یا فروش بیزینس ها متفاوت است.

روش های مبتنی بر دارایی

رویکردهای مبتنی بر دارایی معمولاً برای بیزینس هایی مورد استفاده قرار می گیرند که ارزش آنها بیشتر مربوط به دارایی است نه مربوط به عملیات - برای مثال در بخش املاک و مستغلات. این رویکردها همچنین هنگامی اعمال می شوند که بخش بازرگانی بازدهی ضعیف داشته باشد.

دارایی ها ممکن است جذاب باشند

بیزینس شما ممکن است در زمینه قطعات از ارزش بیشتری برخوردار باشد نسبت به کل بیزینس. به عنوان مثال، یک خریدار ممکن است بخواهد فرآیند بیزینس شما را بخرد، اما دارایی های املاک و مستغلات شما را خریداری نکند. یک تمرین ارزیابی می تواند روش هایی را برای جذابیت بیشتر شرکت شما برای خریداران احتمالی، مشخص کند - به عنوان مثال، با قرار دادن دارایی های املاک و مستغلات در یک شرکت هولدینگ که می تواند جداگانه فروخته شود.

ارزش گذاری فقط یک راهنما است

 به خاطر داشته باشید که نتیجه ی یک ارزش گذار فقط یک راهنما برای نحوه برخورد در مذاکرات فروش است. قیمت نهایی اغلب متفاوت است و تحت تأثیر بسیاری از عوامل قرار می گیرد - به عنوان مثال اشتیاق شما برای فروش، منافع استراتژیک خریدار یا همکاری های مورد انتظار، وضعیت مالی موجود، دقت کافی و ظرفیت شرکت برای انتقال به مالکیت جدید. به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است مایل به پرداخت حق بیمه برای تجارت شما باشد چرا که انتخاب درستی باشد.

جهت دریافت خدامت ویزای توریستی کانادا و ویزای تجاری کانادا با ما در تماس باشید.

انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 449

به "مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری: روشهای ارزش گذاری یک تجارت در کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری: روشهای ارزش گذاری یک تجارت در کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری: روشهای ارزش گذاری یک تجارت در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید