روسیه: تحریم های کانادا را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت

سفارت روسیه در کانادا، اعمال تحریم های جدید ضدروسی را اقدامی غیرقانونی و کوشش بی فایده برای انکار واقعیت اتفاق افتاده در شبه جزیره کریمه نامیده و نسبت به پاسخ مناسب مسکو و افزایش فهرست ممنوعیت ورود اتباع کانادایی به خاک روسیه هشدار داد.

روسیه: تحریم های کانادا را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: به نقل از خبرگزاری اینترفکس، سفارت روسیه در اوتاوا گفت، تصمیم دولت کانادا برای اعمال بسته تحریم های جدید ضدروسی بدون پاسخ نخواهد ماند.

در بیانیه منتشره از سوی سفارت روسیه آمده است: دور جدیدی از مجازات های غیرقانونی کانادا علیه روسیه، در واقع تلاشی بی فایده برای انکار این واقعیت بدیهی است که شبه جزیره کریمه یک بار و برای همواره و بر اساس اراده و خواست مردم آن که در یک همه پرسی بیان شده و در راستای حق معین سرنوشت ملت ها در چارچوب منشور سازمان ملل، به خاک فدراسیون روسیه پیوسته است. طبق معمول، پاسخ منطقی و مناسب به تحریم های کانادا داده خواهد شد و این به معنای گسترش فهرست شهروندان کانادایی است که از ورود به خاک روسیه منع می شوند.

سفارت روسیه در عین حال تأکید کرد که در نتیجه چنین اقداماتی از طرف مقامات اوتاوا، روابط روسیه و کانادا حتی بیشتر از گذشته تیره شده است و طرف کانادایی بطور کامل مسئولیت این شرایط را برعهده دارد.

روز چهارشنبه، وزارت امور خارجه کانادا از اعمال تحریم های جدید ضد روسی در رابطه با انتخابات برگزار شده در منطقه کریمه در سال 2019 اطلاع داد و در فهرست سیاه خود شش نفر از مقامات محلی این جمهوری را گنجاند. بدین ترتیب، در فهرست تحریم های کانادا در رابطه با کریمه، در حال حاضر 202 شهروند فدراسیون روسیه و اوکراین حضور دارند.

دولت ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز روز گذشته اقدامات مشابهی را در زمینه تشدید تحریم ها علیه روسیه انجام دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 35

به "روسیه: تحریم های کانادا را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: تحریم های کانادا را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید