آیا مهاجران به کانادا راضی هستند؟

کانادا با وجود تامین رفاه بالا برای شهروندانش با روند صعودی تقاضا برای مهاجرت روبرو است و البته برنامه های مختلفی را برای جذب مهاجرین تهیه دیده است که این شانس را برای افراد مختلف به شکل های متنوعی فراهم میسازد، اما سوال این است که ایا مهاجرین رضایت لازم را دارند؟ ما در ادامه به نگاهی مقایسه‌ای به مقوله مهاجرین از ایران به کانادا پرداخته ایم.

آیا مهاجران به کانادا راضی هستند؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: برای بررسی دقیق میزان رضایت مهاجرت به کانادا سعی کرده‌ایم نگاه مقایسه‌ای داشته باشیم. قیمت خرید و اجاره خانه در کانادا گران است و در مقایسه ایران 21 درصد افزایش نرخ در این زمینه دیده می‌شود بنابراین ایرانیان در کانادا برای اجاره‌خانه باید از بودجه خوبی برخوردار باشند.

تحصیل در کانادا از نظر هزینه بسیار ارزان و مناسب است و در مقایسه با ایران 5 درصد کاهش نرخ برای دانشگاه‌های دولتی در نظر گرفته شده است به این معنی که دولت این کشور کسانی که در دانشگاه‌های دولتی پذیرفته شده‌اند را مورد پوشش مالی وسیعی قرار می‌دهد رضایت در زمینه مهاجرت به کانادا با هدف تحصیل 78 درصد اعلام شده است.

درآمدزایی در کانادا عموماً سیر صعودی دارد و نرخ بیکاری در سال 2020 در این کشور با کاهش 4.1 درصدی همراه است و واضح است که در مقایسه با وضعیت نامناسب کار و درآمدزایی در ایران کانادا یک انتخاب عالی محسوب خواهد شد و از این نظر رضایت بیش از 90 درصد اعلام شده است. در نظر داشته باشید که شما برای کار و درآمدزایی در این کشور باید مهارت داشته باشید افرادی که حرفی برای گفتن ندارند عموماً نمی‌توانند به شغل برسند و مهاجرت به کانادا بدون هدف منجر به بازگشت خواهد شد. شرایط اقامت در کانادا برای افراد مختلف متفاوت است.

در زمینه سرمایه‌گذاری در کانادا رضایت 99 درصد اعلام شده است و سرمایه شما اگر در مسیر صحیحی قرار بگیرد قطعاً بیشتر خواهد شد. افرادی که این کشور را برای زندگی انتخاب کرده‌اند باید بدانند که هزینه حمل و نقل در کانادا کمی گران است و بهتر است که به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی عادت نمایند. در این کشور مقررات بسیار مهم است و افرادی که از مقررات سرپیچی می‌کنند دوره زمانی کوتاهی در کانادا خواهند ماند. اقامت در کانادا و ثبت شرکت در کانادا نیاز به سرمایه خوبی دارد.

انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 123

به "آیا مهاجران به کانادا راضی هستند؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "آیا مهاجران به کانادا راضی هستند؟" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا مهاجران به کانادا راضی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید