رستوران های کبک برای افراد گیاهخوار (vegan)

رژیم های گیاه خواری (vegan) تبدیل به یک فرهنگ غذایی در سراسر جهان شده است. پس خیالتان راحت هر کجای دنیا باشید رستوران های مخصوص برایتان هست. در ادامه با رستوران های کبک که برای افراد گیاهخوار (vegan) مناسب است آشنا خواهیم شد.

رستوران های کبک برای افراد گیاهخوار (vegan)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کیفیت غذاهای رستوران های کبک در سطح جهانی است و افراد با سلیقه ها و ذائقه های گوناگون می توانند غذاهای خوشمزه ای در آن ها میل نمایند. زمانی که صحبت از غذاهای گیاهی به میان می آید، شاید شهر کبک در کانادا حرف چندانی برای گفتن نداشته باشد اما اگر گیاهخوار هستید یا در پی خوردن غذایی سالم و خوشمزه می شد، این مطلب را دنبال کنید تا برترین رستوران های گیاهی و وِگن کبک را به شما معرفی کنیم.

لو سواسانت 5

اگرچه در سال های اخیر رستوران های گیاهی زیادی در شهر کبک تاسیس شده اند، اما از رستوران لو سواسانت 5 (Le Soixante 5) به عنوان برترین رستوران گیاهی و وِگن شهر یاد می گردد. این رستوران در لِویز (Levis) قرار گرفته است که به راحتی با یک قایق از کبک قابل دسترس است. در منوی این رستوران غذاهای متنوعی برای وعده های ناهار، شام و برانچ به چشم می خورد.

رستوران نس

رستوران نِس (Restaurant Ness) غذاهای متنوع گیاهی و وِگن را سرو می نماید که از غلات کامل و مواد غذایی تازه تهیه می شوند. در منوی این رستوران می توانید انواع برگر، سوپ، سالاد، دسر، آب میوه ها و اسموتی های تازه را پیدا کنید. بعلاوه می توانید غذاهای بدون گلوتن هم سفارش دهید.

له گورموندیز لوکا

رستوران لِه گورموندیز لوکا (Les Gourmandises Louca) به عنوان اولین نانوایی و شیرینی فروشیِ وِگن در کبک شناخته می گردد. مقدار ضایعات و دورریزِ این رستوران صفر است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای گرم را به همراه ساندویچ ها، شیرینی ها و کوکی ها سفارش دهید. به علاوه، مغازه کوچکی هم در این رستوران وجود دارد که انواع مواد خوراکیِ ارگانیکِ فله ای، سبزیجاتِ ارگانیک، خواربار و محصولات دیگر را به فروش می رساند.

کی لو کرو

از غذاهای رستوران کی لو کرو (Qui Lu Cru) به عنوان آشپزیِ زنده (Living Cuisine) یاد می گردد. منوی این رستوران بر پایه مواد غذاییِ طبیعی و سالم مانند سبزیجات، میوه ها، مغزها و غیره است. به منظور حفظ ارزش غذاییِ این مواد، غذاها به صورت خام سرو می شوند. تمام غذاهای این رستوران وِگن هستند و انواع آب میوه ها و اسموتی ها در منوی این رستوران به چشم می خورد.

بلندر بار آ جوس

بلِندِر (Blender) یک آب میوه فروشیِ محلی است که در آن می توانید انواع اسموتی ها را پیدا کنید. کاسه های اسموتی و انواع آب میوه های مخصوص که یاری بسیاری به سم زدایی و افزایش سطح انرژی بدن می نمایند، از جمله خوراکی های خوشمزه بلِندِر به شمار می فرایند. در این آب میوه فروشی اسنک های دیگر هم یافت می شوند. بیشتر این اسنک ها گیاهی هستند اما اسنک های وِگن و بدون گلوتن هم در منو به چشم می خورند.

رستوران بشیر

علی رغم اینکه رستوران بَشیر (Bachir) غذاهای گوشتی هم سرو می نماید، می توان این رستوران را در لیست رستوران های خوبِ گیاهی در کبک قرار داد. فلافل های خوشمزه، غذاهای کبابی با نان پیتا به همراه پورشِن های بزرگ غذاهای گیاهی ازجمله دلایل محبوبیت این رستوران در سرو غذاهای گیاهی هستند. افرادی که وِگن هستند و لبنیات مصرف نمی نمایند یا در پی غذاهای گیاهی و بدون گلوتن هستند می توانند با خیالِ راحت به این رستوران بفرایند.

انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 975

به "رستوران های کبک برای افراد گیاهخوار (vegan)" امتیاز دهید

1 کاربر به "رستوران های کبک برای افراد گیاهخوار (vegan)" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های کبک برای افراد گیاهخوار (vegan)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید