آشنایی با رستوران های وارادرو کوبا

اگر در سفرتان به کوبا از شهر وارادرو دیدن میکنید حتما از رستوران هایی که معرفی کرده ایم غذاهای خوشمزه این شهر را امتحان کنید.

آشنایی با رستوران های وارادرو کوبا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: از آن جایی که بیشتر هتل ها در کوبا خودشان رستوران هم دارند، مسافران معمولاً در همان هتلشان غذا را صرف می نمایند. اما اگر در شهر وارادرو بودید و هوس کردید غذایی متفاوت میل کنید و انتخاب های بیشتری داشته باشید، به مرکز این شهر بروید که چند مورد از برترین رستوران ها، آن جا واقع شده اند. پارک جوزون (Josone Park) یا جوسون، جزو مناطقی است که رستوران های رمانتیک و شیک و مراکز خرید بزرگی را دربرمی گیرد که غذاهای رستوران های داخل آن ها نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند. بیشتر رستوران های وارادرو دستور پخت مخصوص به خودشان را دارند و از مواد تازه برای تهیه آن ها استفاده می نمایند. بنابراین شاید پیدا کردن فست فود و غذای فرآوری شده کمی سخت باشد. در مجموع، نقطه ی مشترک همه رستوران های این شهر، صمیمیت و مهمان نوازی کارکنان آن ها است. اگر هوس غذاهای محلی کوبایی، ایتالیایی یا چینی کردید، بهتر است رستوران های زیر را در نظر داشته باشید.

1. انتیکدادس

رستوران انتیکدادس (Antiguedades) در نزدیکی پارک جوزون واقع شده و اگر فرایند خدمات و کیفیت غذایش به همین شکل ادامه پیدا کند، به زودی به یکی از رستوران های معروف وارادرو و مورد علاقه مردم تبدیل می گردد. انتیکدادس به معنی عتیقه جات، کاملاٌ برازنده نام این رستوران است؛ زیرا برای دکور آن از عتیقه های زیبایی استفاده نموده اند که شما را به زمان های گذشته می برند. این رستوران، یک تراس بزرگ هم دارد که مناسب شامی رمانتیک و آرام می باشد.

2. د کیو

رستوران د کِیو (The Cave) درون یک غار قرار گرفته و به همین علت است که نام کِیو به معنی غار را برای آن انتخاب نموده اند. کیو یکی از برترین رستوران های شهر وارادرو به شمار میرود که می توانید یک شام رمانتیک را در محیط خاص و خودمانی اش نوش جان کنید. معمولاً گروه نوازندگان آن نیز برای بازدیدنمایندگان آهنگ می نوازند و باعث بیشتر شدن ویژگی های مثبت این رستوران می شوند. صرف غذا در رستوران کیو، مطمئناً تجربه ای نو و متفاوت را برایتان رقم خواهد زد.

3. ال بودیگان کریولو

در رستوران ال بودیگان کریولو (El Bodegon Criollo) می توانید غذاهای محلی خوشمزه ای از جمله ماهی و سایر غذاهای دریایی را امتحان کنید. سقف کاهگلی و پوشالی این رستوران، دوستداران صرف غذا در فضای آزاد را به سمت خودش جذب می نماید. محیط محبت آمیز و خدمات عالی، دو ویژگی اصلی این رستوران به شمار می رود.

4. لا بارباکوا

اگر در وارادرو هوس استیک کردید، سری به رستوران لا بارباکوا (La Barbacoa) بزنید که برای دکور آن از لوازم مربوط به اسب و سر گوزن استفاده شده است. استیک و خرچنگ این رستوران، به طرز شگفت آوری مقرون به صرفه بوده و کیفیت خوبی دارد.

5. لا کامپانا

رستوران لا کامپانا (La Campana) در محلی دنج و با صفا واقع شده و اطرافش را باغ های سرسبز و تماشایی فرا گرفته اند. این رستوران، دکوری زیبا و یک تراس خوش چشم انداز دارد و می توانید غذاهای خوشمزه، انواع سالاد، دسرهای سنتی و نوشیدنی های کوبایی آن را امتحان کنید. لا کامپانا، کارکنان مهمان نوازی دارد که تمام تلاششان را برای جلب رضایت مشتریان به کار می برند و در مقدار غذاها خساست به خرج نمی دهند.

6. پیتزا نوا

برای خوردن غذاهای معروف ایتالیایی، سری به رستوران پیتزا نوا (Pizza Nova) بزنید که در مرکز خرید پلازا امریکاس واقع شده است. این رستوران، مشرف به اقیانوس می باشد و مقدار غذاهای آن زیاد است و با قیمتی معقول ارائه می شوند. کارکنان این رستوران، خیلی سریع به تمام امور رسیدگی می نمایند و در مجموع پیتزا نوا، رستورانی ساده و صمیمی برای دور هم جمع شدن با عزیزانتان به شمار میرود.

7. سالسا سوارز

منوی رستوران سالسا سوارز (Restaurante Salsa Suárez) بسیار متنوع است و از قهوه های مدل ایتالیایی و غذاهای سنتی کوبا گرفته تا سوشی، کسادیلا و ریزوتو را دربرمی گیرد. بعلاوه این رستوران، حیاط خلوتی با صفا دارد و خدماتی در سطح بسیار خوب به مشتریان ارائه می دهد.

8. لا ویکاریا

در رستوران لا ویکاریا (La Vicaría) می توانید مجموعه ای از غذاهای معروف محلی را سفارش دهید. این رستوران در کنار ساحل قرار گرفته و کابین های کوچکی دارد که بازدیدنمایندگان می توانند علاوه بر صرف غذایی خوش طعم، از هوای مطبوع بعد از ظهر نیز استفاده نمایند. بیشتر مردم، لا ویکاریا را معمولاً برای خوردن برانچ انتخاب می نمایند.

9. لاس امریکاس

رستوران لاس امریکاس (Las Americas) در باشگاه گلف وارادرو (Varadero Golf Club) قرار گرفته و یکی از برترین رستوران های این شهر به شمار می رود. لاس امریکاس در زیرزمین این عمارت واقع شده و محیطی بسیار دنج و صمیمی دارد و برای دکور آن از عتیقه جات قرن 20 میلادی استفاده نموده اند که زمانی به یکی از ساکنان شهر وارادرو تعلق داشت. منوی این رستوران، بیشتر شامل غذاهای فرانسوی می گردد، اما می توانید بین غذاهای معروف بین المللی آن نیز انتخاب داشته باشید.

10. لای لای

رستوران لای لای (Lai Lai)، عمارتی 2 طبقه است که اگر در پی غذاهای چینی هستید، می تواند گزینه خوبی برایتان باشد. در میان غذاهای چینی منوی آن، معمولاً سوپ ونتون (Wonton) هواداران بیشتری دارد.

منبع: lonelyplanet.com / bestday.com
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1039

به "آشنایی با رستوران های وارادرو کوبا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با رستوران های وارادرو کوبا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رستوران های وارادرو کوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید