آشنایی با رستوران های مکزیکوسیتی

مکزیکوسیتی شهری زیبا با فرهنگی که در تمام کوچه هایش جاری است، این شهر زیبا پر از رستوران هایی است که از شما با غذاهای محلی و بین المللی پذیرایی میکند.

آشنایی با رستوران های مکزیکوسیتی

به گزارش مجری سفرهای گردشگری:  از گوشه های پنهان و هیجان انگیز تا منظره ها نفس گیر و شام خوردن زیر ستاره ها، انتظار شما را می کشند. در این مقاله کوشش کردیم تا لیستی از برترین رستوران هایی که می توانند تجربه ای بیش از یک شام ساده را به شما هدیه نمایند، گردآوری کنیم تا بتوانید لحظاتی به یاد ماندنی و رمانتیک را از سفرتان به یادگار بگذارید.

1. رزتا

چیدمان رمانتیک و مجذوب کننده رزتا (Rosetta) در یک عمارت صد ساله،می تواند به تنهایی دلیلی برای حضور این رستوران در لیست ما باشد؛ اما منوی عالی آن هم، عشاق و دوستان صمیمی را به همان میزان به سمت خود می کشاند. سر آشپز النا ریگاداس (Elena Reygadas) مواد اولیه مکزیکی را با دستور پخت های سنتی ایتالیایی ترکیب نموده و افق نوی از آشپزی را به روی مهمانان می گشاید. فضای داخلی رستوران از اتاق های کوچک تر تشکیل شده که هر کدام فضایی راحت و خصوصی را برای مهمانان فراهم می نمایند. محیط بیرون هم پاسیویی سر پوشیده است که با گل های رنگارنگ و گیاهانی که روی دیوار کشیده شده اند هر کسی را مسحور می نماید. رزتا بسیار سریع پر می گردد؛ پس اگر برای شبی خاص و ویژه برنامه دارید، باید از قبل میزتان را رزرو کنید.

2. سارتوریا

کلمه سارتوریا (Sartoria) به ایتالیایی به معنی جایی است که در آن چیزها با دست و هنرمندانه درست می شوند. این رستوران کوچک و نو تنها اندکی از میدان ریو دو ژانیرو فاصله دارد که می توانید بعد از شام زیر نور مهتاب قدم بزنید. در سارتوریا غذاهای اصیل ایتالیایی با پاستاهای تازه و مواد اولیه ی فصلی در اختیار خواهید داشت. سر آشپز مارکو کربنی (Marco Carboni) در اروپا سفرهای بسیاری نموده و سابقه همکاری با بعضی از برترین آشپزهای قاره های مختلف را در رزومه خود دارد. می توانید از مهارت های او در منوی غذاهای کلاسیک ایتالیاییِ سارتوریا لذت ببرید.

3. هوست

برای یک شب زیبا زیر نور ستاره ها با همراهی غذایی دلچسب، باید حتماً به هوسِت (Huset) سر بزنید و از باربکیوهای حیاطِ پشتی رمانتیکش لذت ببرید. سالن غذاخوری اصلی در پاسیو واقع شده است که شن های زیر پا و نور بالای سرتان، محیطی افسونگر را می سازند. منوی رستوران فصلی بوده و مرتباً تغییر می نماید. البته کباب های زغالی و دودی به تنهایی با تمام غذاهای دیگر رقابت می نمایند. در منو، غذاهای کبابی و سوخاری زیادی را خواهید دید. منوی برانچ آخر هفته ها هم جزو گزینه های عالی هوست هستند.

4. میرالتو

غذاهای مکزیکی و بین المللی میرالتو (Miralto) با پوشش رسمی و بی نقص پیش خدمت هایش، حال و هوای قدیمی نیویورک را دارد؛ اما چیزی که باعث شده نام این رستوران را در بین فضاهای رمانتیک بیاوریم، نمای 360 درجه باورنکردنی اش از مکزیکوسیتی است که از سالن غذاخوری تمام شیشه ای آن در طبقه 45 برج لاتینو آمریکانا (Latinoamericana) در اختیار مهمانان می گذارد. این برج یکی از معروف ترین ساختمان های شهر محسوب می گردد. شاید در مواقعی سرویس دهی کمی نماید باشد؛ اما موقعیت عالی این رستوران برای ریلکس کردن، ارزشش را دارد.

5. بلینی

بلینی (Bellini) یکی دیگر از آن رستوران های خیره نماینده با منظره های از بالای شهر است؛ اما داستان همین جا به سرانجام نمی رسد. این رستوران به عنوان بزرگ ترین رستوران گردان جهان در گینس به ثبت رسیده و در طبقه 45 از مرکز تجارت جهانی مکزیکوسیتی واقع شده است. مهمانان می توانند بدون اینکه از جای خود بلند شوند، تمام شهر را ببینند؛ زیرا رستوران هر 45 دقیقه یک دور کامل می زند. در منوی بلینی، غذاهای مختلف بین المللی را می بینید که برای هر کسی چیزی دارند.

6. آزول هیستوریکو

ریکاردو مونیوز زوریتا (Ricardo Muñoz Zurita) یکی از معروف ترین سرآشپزهای مکزیک، مدیریت رستوران آزول هیستوریکو (Azul Histórico) را به عهده دارد. اگر می خواهید غذاهای اصیل مکزیکی را در محیطی رمانتیک و مجذوب کننده امتحان کنید، این رستوران برایتان ایده آل خواهد بود. ریشه های یوکاتانی سر آشپز کاملاً روی منو تأثیر گذاشته است؛ اما می توانید از سایر قسمت های معروف مکزیک نیز تأثیراتی را حس کنید. تمام غذاها به صورت سنتی و با دقت و وسواس خاص تهیه می شوند. رستوران آزول هیستوریکو با درختانی زیبا در حیاط و نور لطیف لامپ های روی میزها، محیطی دوست داشتنی را برایتان می سازد.

7. آورو 77

رستوران آوْرو 77 (Havre 77) در یک عمارت قدیمی در محله رو به رشد کلونیا خوارز (Colonia Juarez) قرار داشته و سر آشپز آن کوشش نموده تا در مکزیکو، رستورانی به سبک فرانسوی را اداره کند. همان طور که از سایر پروژه های وی بر می آید، منوی او ترکیباتی بی همتا را منعکس می نماید. البته میزان زیادی غذای دریایی هم در بین غذاها به چشم می خورند. یک بار در ماه، یک منوی فیکس مخصوص سرآشپز ارائه می گردد که می تواند یک شب عالی و رمانتیک را بسازد. شاید بتوان گفت برترین میزها در کنار پنجره های بلند و درهایی با شیشه رنگی قرار دارند که برترین منظره ها خیابانی را به شما هدیه می نمایند.

8. گریل J&G

یکی از رمانتیک ترین منظره ها مکزیکوسیتی دیدنی خیابان رفورما (Reforma) و طراحی پاریسی و آب نماهای شگفت انگیز آن است. گریل J&G به شما این موقعیت را می دهد که بتوانید تمام این موارد را دیدن کنید. این رستوران در هتل مرتفع سن رهیس (St. Regis) قرار داشته و با منویی بین المللی و تأکید بر روی غذاهای دریایی، شب فوق العاده ای را برایتان می سازد. در ظاهر این رستوران عناصر بومی زیادی مانند کاکتوس های نوپال، پنیر کوتیا و انواع سس های معروف را می بینید. گریل J&G در یکی از لوکس ترین هتل های بزرگ شهر قرار داشته و قطعاً می تواند شبی خاص را برایتان بسازد.

9. دیتریش روما

رستوران دیتریش (Dietrich) که از بازیگر و خواننده معروف مارلن دیتریش (Marlene Dietrich) الهام گرفته شده است، محیطی گرم و سه قسمت مختلف برای مهمانان دارد: بار پشتی، رستوران و یک سالن خصوصی برای گروه ها و رویدادهای خاص. این رستوران در واقع یک کلوب خصوصی محسوب می گردد؛ پس باید حتماً از قبل میزتان را رزرو کنید. نوشیدنی های زیاد و هیجان انگیزی در منو وجود دارند که باید حتماً بعضی از آن ها را امتحان کرد و البته غذاهای مکزیکی و بین المللی سر آشپز پدرو مارتین هم لذت بخش هستند.

10. او پیه دو کوشون

رستوران او پیه دو کوشون (Au Pied de Cochon) داخل هتل پرسیدانت اینترکونتیننتال (Presidente InterContinental) واقع شده است و دکور داخلی آن استانداردی بین المللی را منعکس می نماید. این رستوران به صورت شبانه روزی باز بوده و منوی صبحانه، ناهار و شام دارد که در آن غذاهای مکزیکی و بین المللی لذیذی را پیدا می کنید. غذاهای فرانسوی هم جایگاه خاصی در منو دارند. انتخاب کردن از بین غذاهای منو کاری بسیار سخت و وسوسه انگیز خواهد بود.

انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 923

به "آشنایی با رستوران های مکزیکوسیتی" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با رستوران های مکزیکوسیتی" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رستوران های مکزیکوسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید