آشنایی با رستوران های اتاوا

اگر به دنبال تجربه‌ای لذت‌بخش از غذا در اتاوا هستید، به لیست رستوران‌های برتر ما مراجعه کنید. این لیست شامل رستوران‌هایی از انواع مختلف است تا بتوانید با هر سلیقه‌ای غذای مورد علاقه‌تان را پیدا کنید.

آشنایی با رستوران های اتاوا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در این لیست با بهترین رستوران های اتاوا آشنا خواهیم شد.

فایروز: غذاهای خاورمیانه‌ای با طعمی بهشتی

رستوران فایروز (Fairouz) یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های گیاهی در اتاوا است. این رستوران با غذاهای خوشمزه و متنوع خود، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. در فایروز می‌توانید از انواع غذاهای خاورمیانه‌ای مانند کباب، فلافل، حمص و غیره لذت ببرید.

تاورن آن د هیل: غذاهای خوشمزه با قیمتی مناسب

رستوران تاورن آن د هیل (Tavern on the Hill)  یکی از رستوران‌های مقرون‌به‌صرفه اتاوا است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه مانند هات داگ، تاکو، پیتزا و غیره را با قیمتی مناسب میل کنید. اگر به دنبال یک رستوران با فضایی دنج و خانوادگی هستید، تاورن آن د هیل گزینه مناسبی برای شماست.

زویز لانژ: عصرانه‌ای دلچسب در کنار یک فنجان چای

رستوران زوییز لانژ مکانی دنج و آرام برای صرف عصرانه است. در این رستوران می‌توانید انواع عصرانه‌های خوشمزه مانند پنکیک، وافل، مافین و غیره را همراه با یک فنجان چای یا قهوه میل کنید. رستوران زوییز لانژ (Zoes Lounge) در خیابان ریدو (Rideau) قرار گرفته است.

سه ژاپن آ سوییشا: تجربه‌ای لذت‌بخش از غذاهای ژاپنی

رستوران سه ژاپن آ سوییشا یکی از بهترین رستوران‌های ژاپنی در اتاوا است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ژاپنی مانند سوشی، سالاد، نودل و غیره را میل کنید. یکی از ویژگی‌های خاص این رستوران، سرو سوشی بر روی نوار نقاله است که تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای شما رقم خواهد زد. رستوران سه ژاپن آ سوییشا (Cest Japon à Suisha) در خیابان اسلاتر (Slater) واقع شده است.

فریزر کافه

فرِیزِر کافه (Fraser Café) یکی از کافه های معروف اتاوا است که غذاهای بین المللی و خوشمزه ای برای شما سرو می نماید. این کافه در خیابان اسپرینگ فیلد (Springfield) قرار گرفته است. فریزر کافه یکی از برترین کافه های شهر برای خوردن برانچ به شمار می رود.

رستوران ریویرا

رستوران ریویِرا (Riviera) در ساختمانی قرار گرفته است که در گذشته محل قرارگیری یک بانک بود. این رستوران نه تنها فضای داخلی بسیار زیبایی دارد، بلکه غذاهای خوشمزه کانادایی هم برای مشتریان سرو می نماید. رستوران ریویرا جزو 100 رستوران برتر کانادا به شمار می رود. این رستوران را می توانید در خیابان اسپارکس (Sparks) پیدا کنید.

رستوران تالی

رستوران هندیِ تالی (Thali) در اتاوا به وسیله سرآشپز جو توتونگال (Joe Thottungal) اداره می گردد. این رستوران به علت سرو غذاهای بی نظیر هندی معروفیت زیادی دارد. اگر به غذاهای هندی علاقه دارید سری به رستوران تالی در خیابان اوکانِر (Oconnor) بزنید.

رستوران آتلیر

رستوران آتِلیِر (Atelier) در اتاوا، به عنوان یکی از برترین رستوران های کانادا شناخته می گردد. در این رستوران می توانید یک شام 12 کورسِ فوق العاده میل کنید. رستوران آتِلیِر در خیابان روچستر (Rochester) واقع شده است.

جکسون کافه

جکسون کافه (Jackson Café) در خیابان دالی (Daly) در داخل یک گالری هنری واقع شده است. این کافه محل مناسبی برای صرف برانچ، میان وعده و اسنک و نوشیدنی است.

رستوران نکست

رستوران نِکست (Next) در خیابان هیزلدین (Hazeldean) قرار گرفته است. در این رستوران می توانید غذاهای بین المللی را با قیمتی مناسب میل کنید. سرآشپز بلَکی غذاهای خوشمزه رستوران را به شکلی کاملا حرفه ای برای مشتریان آماده می نماید. اگر احساس گرسنگی کردید حتما سری به این رستوران بزنید و یک برانچ خوشمزه میل کنید.

رستوران آرت ایز این

آرت ایز این (Art Is In) درواقع یک کافه نانوایی یا کافه بِیکِری در اتاوا است. این کافه در خیابان سیتی سنتر (City Center) واقع شده و می توانید انواع پیتزاهای پنیری و نان و کیک را با قیمتی مقرون به صرفه در آن میل کنید.

رستوران ولزبون

اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، سری به رستوران وِلزبون (Whalesbone) بزنید. این رستوران دارای شعبه های مختلفی در اتاوا است و غذاهای آن قیمت مناسبی دارند.

رستوران بکتا

رستوران بِکتا (Beckta) در خیابان الجین (Elgin) قرار گرفته است. در این رستوران غذاهای کانادایی را می توانید امتحان کنید. این رستوران زیبا مکانی ایده آل برای صرف یک شام رمانتیک است.

رستوران سانسوتی رامن

در رستوران سانسوتِی رامِن (Sansotei Ramen) می توانید رامن های خوشمزه ای میل کنید. صف طولانی مقابل این رستوران اصلا بی علت نیست. غذای رستوران سانسوتی رامن بسیار خوشمزه و مقرون به صرفه است. این رستوران را می توانید در خیابان بانک (Bank) پیدا کنید.

منبع: narcity.com
انتشار: 13 مهر 1402 بروزرسانی: 15 مهر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 964

به "آشنایی با رستوران های اتاوا" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با رستوران های اتاوا" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رستوران های اتاوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید