هزینه های سفر به اتاوا (هتل ها، رستورانها، غذاها و حمل و نقل)

اتاوا یکی از جذاب ترین شهرهای کانادا است. وقتی ویزای توریستی 5 ساله کانادا خود را دریافت کردید، حتما برای سفر به این شهر زیبا برنامه ریزی کنید. در ادامه می خواهیم برخی از برترین جاذبه های این شهر را به شما معرفی کنیم تا در سفرتان از آنها دیدن کنید.

هزینه های سفر به اتاوا (هتل ها، رستورانها، غذاها و حمل و نقل)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اتاوا، پایتخت کشور کانادا و چهارمین شهر پر جمعیت این کشور است. این شهر زیبا با ساختمان ها و موزه های منحصربفرد پر شده و یکی از مقصدهای بی چون و چرا برای گردشگران دارای ویزای مولتی کانادا است. اتاوا در امتداد رودخانه ای به همین نام گسترده شده است.

اتاوا آب و هوایی مرطوب و 4 فصل متمایز دارد. تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های سرد از ویژگی های جالب توجه این شهر هستند. بهترین زمان سفر به اتاوا و لذت بردن از جاذبه های دیدنی آن بعد از گرفتن ویزای توریستی کانادا، ماه های آگوست و سپتامبر هستند.

ساختمان های دولتی اتاوا با معماری شگفت انگیزشان حال و هوای این شهر را حسابی تغییر داده اند. شهر به خاطر کانال ریدو به دو بخش تقسیم می شود. قسمت شمالی کانال به شهر پایینی و قسمت جنوبی کانال به شهر بالایی معروف هستند.

ساختمان پارلمان با نمای سنگی و سبک معماری گوتیک ویکتوریایی، بر فراز یک تپه 50 متری رو به رودخانه اتاوا قرار گرفته است. این ساختمان سه بخش دارد، شامل بخش غربی، شرقی و مرکزی. مسافران تور کانادا می توانند بخش مرکزی ساختمان را بگردند و در جلسات پرسش و پاسخ در زمان برگزاری جلسات دولتی شرکت کنند.

تابستان ها پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا، در محوطه سرسبز جلوی ساختمان پارلمان گشت زنی می کند. این پلیس ها با جلیقه های سرخ رنگ، کلاه های لبه دار، شلوارهای سوارکاری و پوتین های بلند بسیار جذاب هستند. تغییر شیفت گارد نظامی همراه با تشریفات نظامی و فلوت، همیشه مسافران تور کانادا را به خود جذب می کند. برای یافتن مکانی مناسب برای تماشای مراسم، یک ربع زودتر در محل حاضر باشید. بازدید از تپه پارلمان از محبوب ترین کارها برای کسانی است که به تازگی ویزای توریستی کانادا خود را دریافت کرده اند.

هتل های پیشنهادی در شهر اتاوا کانادا

هتل Hilton Lac-Leamy

هتل 4 ستاره در شهر اتاوا کانادا که چیزی از هتل های پنج ستاره این شهر کم ندارد. با توجه به امکاناتی که دارد اقامتی فوق العاده را برایتان فراهم می آورد. از جمله امکانات هتل Hilton Lac Leamy پارکینگ، اتاق مخصوص حیوانات خانگی، رستوران، استخر، سالن کنفرانس، وای فای و سیستم تهویه برای تمام اتاق ها می باشد.

وب سایت: www.hilton.com

آدرس: کانادا - اتاوا 3 Boulevard du Casino، Gatineau، QC J8Y 6W3، Canada

هتل The Westin

دیگر هتل 4 ستاره ای که در شهر اتاوا کانادا می توانید در آن اقامت داشته باشید وستین است. این هتل فوق العاده دارای امکاناتی نظیر استخر و باشگاه، سیستم وای فای، تهویه برای تمام اتاق ها و رستوران و اتاق کار می باشد.

وب سایت: www.thewestinottawa.com

آدرس: کانادا - اتاوا 50 Rideau St، Ottawa، ON K1N 9J7، Canada

هتل Delta Hotels by Marriott

هتل های 4 ستاره شهر اتاوا می توانند به راحتی تمامی امکاناتی که شما در سفر به آنا نیاز دارید را فراهم آورند برای همین دیگر هتل 4 ستاره ایی که می خواهیم معرفی کنیم Delta Hotels by Marriott است. امکانات این هتل هم شامل استخر، باشگاه، رستوران، اتاق خشک شویی و اتاق کسب و کار می باشد.

شماره تلفن: 0018446310595

آدرس: کانادا - اتاوا 330 Queen St، Ottawa، ON K1R 7Y5، Canada

عذاها و رستورانها در اتاوا

غذاهای کانادایی آنچنان در جهان مشهور نیستند، اما چند مورد از غذاهای سنتی این کشور حتما ارزش تست کردن را دارند این غذاها عبارتند از:

باناک (Bannock) باناک یکی از نان های فوری است که با آرد غلات درست می شود و تنوع زیادی دارد. این نان که در کانادا زیاد استفاده می شود معمولا با عسل و مربا خورده می شود.

پوتاین (Poutine) در واقع سیب زمینی سرخ نموده به همراه ورقه های خرد شده پنیر است که روی آن سس عصاره گوشت ریخته می شود و طعمی بسیار دلچسب پیدا می نماید.

تورتیری (Toutiere) پای گوشت است که در شهر کبک در جشن هایی مثل کریسمس یا تعطیلات مختلف درست می شود. در حالی که پای گوشت های معمولی ترکیبی از گوشت و انواع مختلفی از سبزیجات است اما در تورتیری روی گوشت را شیرینی روغنی می پوشاند.

رستوران های پیشنهادی در اتاوا

رستوران NeXT

گران قیمت ترین رستوران شهر اتاوا در کانادا رستوران نکست می باشد. فضای داخلی این رستوران بسیار تمیز و منوی غذایی آن شامل انواع غذاهای آسیایی، آمریکایی و کانادایی می باشد.

شماره تلفن: 0016138368002

وب سایت: nextfood.ca

آدرس: کانادا - اتاوا 6400 Hazeldean Rd، Stittsville، ON K2S 1S4، Canada

رستوران La Bottega

رستوران های ایتالیایی در همه جای جهان هواداران خودشان را دارند، در شهر اتاوا کانادا هم رستوران ایتالیایی LA Bottega از محبوب ترین رستوران های این شهر به تعداد می رود.

شماره تلفن: 0016137897575

آدرس: کانادا - اتاوا 60 George St، Ottawa، ON K1N 8W5، Canada

رستوران Cumberland Pizza

رستورانی برای خوردن پیتزاهای متنوع با قیمت های بسیار مناسب در اتاوا است.

شماره تلفن: 0016137899999

وب سایت: restozone.ca

آدرس: کانادا - اتاوا 152 Nelson St، Ottawa، ON K1N 7R5، Canada

هزینه خورد و خوراک در اتاوا کانادا

در شهر اتاوا، کانادا به منظور تهیه غذا در یک رستوران خوب و رو به بالا هم باید 18 دلار کانادا پرداخت کنید، بعلاوه اگر بخواهید یک غذای دو نفره در یکی از رستوران های میانه اتاوا کانادا میل کنید، باید مبلغ 60 دلار کانادا هزینه نمایید. مک دونالد مقرون به صرفه ترین ساندویچی است که در کشورهای خارجی می توانید میل کنید قیمت هر ساندویچ 9 دلار کانادا است. قیمت یک بطری آب معدنی 2 دلار کانادا بوده و اگر اهل خوردن قهوه هستید به ازای هر لیوان قهوه باید مبلغی معادل 3.7 دلار کانادا پرداخت بنمایید.

هزینه حمل و نقل در اتاوا

هزینه تهیه بلیط اتوبوس و مترو: هزینه ی بلیت تک سفره ی در اتاوا کانادا، 3.40 دلار کانادا است، اگر می خواهید مدت زیادی در این شهر بمانید و از جاذبه های تماشای و مراکز خرید این تماشا کنید پیشنهاد ما این است که با پرداخت 113.75 دلار کانادا یک بلیط یک ماهه تهیه کنید.

هزینه تاکسی: قیمت تاکسی، اگر بخواهید با تاکسی به سفرهای درون شهری خود بروید برای آغاز تاکسی باید مبلغ 3 دلار کانادا پرداخت کنید به ازای هر یک کیلومتر 1.8 دلار کانادا به مبلغ نهایی شما اضافه می شود. اگر شما تاکسی را برای مدتی منتظر نگه دارید به ازای هر یک ساعت مبلغی معادل 21 دلار کانادا باید پرداخت کنید. اما پیشنهاد ما این است که حتی الامکان از اتوبوس و مترو در این شهر استفاده نمایید.

هزینه بنزین: اگر ماشین اجاره کردید در این کشور تا به مقاصد گردشگری بروید باید بدانید که قیمت بنزین در کشور کانادا به ازای هر لیتر 1 دلار کانادا است.

انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 276

به "هزینه های سفر به اتاوا (هتل ها، رستورانها، غذاها و حمل و نقل)" امتیاز دهید

2 کاربر به "هزینه های سفر به اتاوا (هتل ها، رستورانها، غذاها و حمل و نقل)" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به اتاوا (هتل ها، رستورانها، غذاها و حمل و نقل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید