راهنمای سفر به تورنتو برای یک سفر ارزان

خانه بیش از 5 میلیون نفر در شهر و مناطق اطراف آن تورنتو  قرار دارد و میتوان گفت تورنتو یک شهر متنوع و بسیار فرهنگی است، پر از بار و فروشگاه های مختلف است، و تمام مقاصد گردشگری معمول هر شهر بزرگ مانند آکواریوم، استادیوم های ورزشی، گالری های هنری، و موزه ها در آن یافت میشود.

راهنمای سفر به تورنتو برای یک سفر ارزان

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: به نظر من تورنتو بهترین شهر کانادا است، اگرچه بسیاری از مردم ونکوور با این موضوع مخالف خواهند بود! من آن را با خیابانهای مرسوم، مد، مناطق و هنر خیابانی در ملبورن مقایسه کردم و این نتیجه را گرفتم.

کارهای زیادی در تورنتو برای انجام دادن وجود دارد، این شهر اساساً برای سرگرمی ساخته شده است و تقریباً به طور مداوم رویدادها و جشنواره های جدید در آن برقرار است. این راهنمای سفر به تورنتو شما را برای یک سفر کوتاه یا طولانی آخر هفته آماده می کند.

بهترین زمان برای بازدید از تورنتو

در تورنتو چهار فصل متفاوت را تجربه می کنید و در حالی که این شهر برنامه های متنوعی در تمام فصل ها دارد، بهترین کار این است که در فصل هایی که اوج گردشگری نیست از آن بازدید کنید. بیشتر گردشگران را می بینید که در شهر گردش میکنند و مردم محلی در تابستان (ژوئن-آگوست) از خانه ها بیرون می ریزند.

تابستان ها هوا میتواند به بیش از 30 درجه سانتی گراد برسد در حالی که دمای بهار و پاییز در حدود 5 تا 15 درجه سانتی گراد است. زمستان ها می تواند به طرز قابل ملاحظه ای سرد یا معتدل باشد و دمای آن به 25- درجه سانتی گراد همچنین تورنتو مقدار قابل توجهی با بارش برف روبرو است.

بهترین زمان سفر به تورنتو در فصول بهار (آوریل-می) و پاییز (سپتامبر-نوامبر) است. به تجربه شخصی، من سپتامبر را توصیه می کنم که هوا اغلب گرم است، قیمت ها نسبت به اوج فصل گردشگری کاهش یافته و احتمال باران یا برف کمتر از بهار است.

بودجه لازم برای سفر به تورنتو

تمام قیمت های این متن به دلار کانادا می باشد.

تورنتو متاسفانه شهر ارزانی نیست مانند تمام شهرهای بزرگ که ارزان نیستند. با این حال ارزشش را دارد. با اقامت در خوابگاه ها، آشپزی برای خود و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می توانید با بودجه روزانه 75-100 دلار زندگی کنید.

قیمت خوابگاه ها با 28 دلار شروع می شوند و برخی از آنها صبحانه رایگان ارائه می دهند و Wi-Fi هم دارند. هتل های ارزان قیمت را می توان با هزینه ای در حدود 90 دلار در هر شب پیدا کنید در حالی که هتل های زیبا 400 دلار برای شما هزینه دارند.

غذا در تورنتو گران است اما اگر مدت بیشتری بمانید می توانید مواد غذایی خریداری کنید و بسته به سلیقه خود 50 دلار در هفته یا بیشتر هزینه کنید. صرف یک وعده غذایی در یک رستوران 18 تا 25 دلار هزیه دارد در حالی که در رستوران های خوش قیمت انتظار 30 دلار یا بیشتر را داشته باشید. نوشیدنی های الکلی 8 دلار یا بیشتر هستند اما آبجو 5 دلاری ه ممیتوانید پیدا کنید.

حمل و نقل در تورنتو

رفت و آمد در شهر با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، TTC (کمیسیون حمل و نقل تورنتو) آسان است، بنابراین داشتن ماشین به دلیل ترافیک شدید در شهر و توصیه نمی شود. بسیاری از افراد محلی از TTC شکایت می کنند زیرا اغلب تاخیر دارد اما کار را راه می اندازد. در بیشتر مواقع اگر در مرکز شهر باشید، تورنتو مسیرهای زیادی برای پیاده روی دارد اما چون مرکز شهر نیز می بزرگ است و بسته به جایی که میخواهید بروید، احتمالاً در مسیر خود به سیستم حمل و نقل نیاز پیدا میکنید

رفت و آمد در تورنتو: تورنتو مترو، تراموا و اتوبوس دارد. با مترو یا اتومبیل های خیابانی می توانید به همه جاذبه های اصلی بروید. اگر قصد استفاده زیاد از ترانزیت را دارید، ساده ترین راه برای پرداخت این است که از کارت نامحدود و معتبریک روزه استفاده کنید که تا 5:30 صبح روز بعد قابل استفاده است. هزینه آن 12.50 دلار است. در صورت پرداخت نقدی، برای سوار شدن باید 3.25 دلار پرداخت کنید در حالی که بلیط آن 3 دلار است و باید 3 یا 5 عدد خریداری کنید.

فرودگاه تورنتو به مرکز شهر تورنتو: آسان ترین راه برای رسیدن از فرودگاه بین المللی Toronto Pearson به مرکز شهر، تاکسی است اما همچنین گران ترین انتخاب است. Uber با حداقل 66 دلار در دسترس شما است.

ارزان ترین گزینه استفاده از حمل و نقل عمومی است اما بیش از یک ساعت طول می کشد و چندین بار جابجایی در اتوبوس و مترو لازم است. می توانید مسیرهایی که از ترمینال 1 و 3 به فرودگاه خدمات می دهند را پیدا کنید.

بهترین راه برای رسیدن به مرکز شهر از فرودگاه UP Express است که 25 دقیقه طول می کشد تا ایستگاه Union، مرکز حمل و نقل و نزدیک به بسیاری از هتل های معروف است. قیمت بلیط ها 12.35 دلار به صورت یک طرفه است و می توان آنها را از قبل بصورت آنلاین یا در فرودگاه خریداری کرد.

فرودگاه Billy Bishop Toronto به مرکز شهر: این فرودگاه در یکی از جزایر تورنتو واقع شده است و پروازهای ملی و پروازهای بین المللی از ایالات متحده را انجام می دهد. از فرودگاه به ایستگاه Union حمل و نقل رایگان است. فرودگاه آنقدر به مرکز شهر نزدیک است که گرفتن تاکسی برای شما هزینه زیادی نخواهد داشت Uber نیز قابل استفاده است.

منبع: taylorstracks.com
انتشار: 10 دی 1402 بروزرسانی: 23 دی 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 556

به "راهنمای سفر به تورنتو برای یک سفر ارزان" امتیاز دهید

2 کاربر به "راهنمای سفر به تورنتو برای یک سفر ارزان" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به تورنتو برای یک سفر ارزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید