راهنمای جامع برای سفر به کانادا

کانادا کشوری بزرگ و زیبا با مردمی دوست داشتنی است. این کشور دارای مناظر متنوعی از یخچال های طبیعی تا سواحل صخره ای است. کانادا اغلب به دلیل نزدیکی به ایالات متحده نادیده گرفته می شود، اما این کشور مقصدی عالی برای سفرهای جاده ای، کمپینگ و سایر فعالیت های فضای باز است.

راهنمای جامع برای سفر به کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در ادامه با این راهنما همراه ما باشید:

5 تا از بهترین جاذبه ها و فعالیت ها در کانادا

1- تور تورنتو

تورنتو اغلب به عنوان متنوع ترین شهر جهان از نظر فرهنگی شناخته می شود، زیرا بیش از نیمی از جمعیت شهر متولد خارج از کشور هستند. این شهر یک شهر هنری، هیپ و فوق العاده است. بازار کینگستون را برای غذاهای خوب و مغازه های جالب از دست ندهید و غذاهای خوشمزه زیادی نیز در منطقه چینی بزرگ شهر یافت می شود. اگر می خواهید توریست بازی کنید، برای بهترین چشم انداز از شهر به بالای برج CN بروید. برای کمی شنا در تابستان، به دریاچه های اطراف شهر بروید جایی که می توانید کایاک سواری، موج سواری بادبانی و موارد دیگر را انجام دهید. و اگر با بچه ها سفر می کنید، پارک تفریحی Wonderland را در نزدیکی شهر از دست ندهید.

2- کاوش در جاسپر و میدان یخ کلمبیا

جاده Icefields Parkway بنف و جاسپر را در غرب کانادا به هم متصل می کند و یکی از زیباترین جاده های رانندگی در کشور است. در امتداد مسیر در میدان یخ کلمبیا، یک میدان یخ عظیم که به هشت یخچال تغذیه می شود، توقف کنید. می توانید به یخچال آتاباسکا که 10000 سال قدمت دارد سفر کنید و حتی از آب یخچالی کریستال شفاف بنوشید. اگر از ارتفاع نمی ترسید، به سمت Skywalk با کف شیشه ای روی صخره بروید تا یک منظره پانوراما از کل منطقه داشته باشید.

3- سفر جاده‌ای به ماریتایمز

نیوفاندلند، جزیره پرنس ادوارد، نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک سواحل شرقی کانادا را تشکیل می دهند. اگر می خواهید روزهای خود را به پیاده روی، استراحت در کنار دریا و تماشای نهنگ بگذرانید، این مکان برای شما مناسب است.

نوا اسکوشیا گاهی اوقات به عنوان زیباترین استان با تپه های ناهموار منتهی به صخره های ساحلی سبز سرسبز در بالای سواحل پر کف در نظر گرفته می شود. روستاهای ماهیگیری کوچک رنگارنگی مانند لوننبورگ وجود دارند که یک میراث جهانی یونسکو محسوب می شود و یکی از زیباترین مکان های کارت‌پستالی در کانادا به شمار می رود. این مکان دارای غذاهای دریایی تازه خوشمزه و افراد محلی مهمان‌نواز است. مطمئن شوید که چند روزی را برای یک سفر جاده ای در کابوت‌تریل 298 کیلومتری اطراف Cape Breton اختصاص دهید و در پارک ملی Highlands که می توانید در آن پیاده روی، اردو بزنید یا ماهیگیری کنید، بگذرانید. سواحل شرقی خیره کننده هستند و نسبت به سایر مناطق کشور گردشگران بسیار کمی را می بینند.

4- سر زدن به مونترال

مونترال نگاهی به بخش فرانسوی کشور ارائه می دهد. شهر قدیمی مونترال با فرهنگ و ترکیبی از معماری قدیمی و جدید در خیابان‌های سنگفرش‌شده به سبک اروپایی، کلیسای جامع نوتردام، موزه‌ها و کروزهای رودخانه‌ای رونق گرفته است. طرف دیگر مونترال بسیار مدرن است با یک شهر و مرکز خرید زیرزمینی، کلوپ‌های جاز فانکی و غذاهای شگفت‌انگیز که این شهر را شیک‌ترین و رمانتیک‌ترین شهر کشور می‌کند. همچنین ارزان تر از اکثر شهرهای بزرگ دیگر در کانادا است. فراموش نکنید که هنگام بازدید، پوتین و شیرینی‌های خوشمزه را امتحان کنید!

5- خوشگذرانی در ونکوور

ونکوور یکی از شهرهای مورد علاقه مسافرین در جهان است. برایتان جالب خواهد بود که چگونه می توانید یک دقیقه در یک شهر کلان شهری پر رونق باشید و سپس بیست دقیقه بعد در کوه ها پیاده روی کنید. از بازار و نوشیدنی های محلی لذت ببرید و اجرایی را در جزیره گرانویل تماشا کنید یا یک دوچرخه کرایه کنید و برای یک روز در پارک استنلی اتراق کنید و طبیعت را تماشا کنید. اگر می‌خواهید منظره‌ای دیدنی داشته باشید، به سمت کوه‌ها بروید تا روی پل معلق عظیم رودخانه کاپیلانو در 70 متری (230 فوتی) بالاتر از رودخانه قدم بزنید. فراموش نکنید که این یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید برای تماشای نهنگ نیز بروید (اورک‌های زیادی در امتداد ساحل غربی وجود دارند). این شهر همچنین یک مرکز رستوران های درجه یک است (به خصوص برای غذاهای آسیایی).

چیزهای دیگری برای دیدن و انجام در کانادا

جشنواره Calgary Stampede

در ماه جولای، بیش از 1 میلیون نفر برای شرکت در این جشنواره چند روزه که شامل مسابقات اسب سواری و کارناوال است به کلگری می روند و همه می توانند یک گاوچران باشند. این جشنواره بسیار سرگرم کننده است و با افراد زیادی از سراسر جهان آشنا می شوید. این یکی از مهم ترین رویدادهای کانادا است، بنابراین زودتر بلیط رزرو کنید، قیمت ها افزایش می یابد و اقامتگاه ها به سرعت پر می شوند. همچنین، اگر می خواهید با دیگران هماهنگ باشید، چکمه و کلاه کابوی بپوشید.

اسکی و اسنوبورد

کوه های کانادا در زمستان امکانات عالی برای اسکی و اسنوبورد را ارائه می دهند. Banff یک شهر کوهستانی محبوب است که به خاطر پیست های عالی اش شناخته شده است. در زمستان بسیار شلوغ است زیرا هم محلی ها و هم بازدیدکنندگان به پیست ها می روند، اما به همین دلیل محبوب است. در حالی که Banff محبوب ترین مکان برای رفتن است، ده ها مقصد اسکی عالی دیگر در این کشور وجود دارد. Sunshine Village، Whistler Blackcomb، Lake Louise، Kicking Horse و Mont Tremblant تنها چند مورد از آنها هستند (آنها از بریتیش کلمبیا تا کبک امتداد دارند، بنابراین انتخاب های زیادی دارید).

از جزیره ونکوور بازدید کنید

چند روز از ونکوور فاصله بگیرید تا از جزیره ونکوور که در نزدیکی شهر است دیدن کنید. غذاهای دریایی خوشمزه بخورید، پیاده روی کنید، نهنگ ها را ببینید (نهنگ های زیادی در نزدیکی اینجا زندگی می کنند)، خرید کنید و در ساحل استراحت کنید.  از آنجایی که به ونکوور بسیار نزدیک است، در تابستان یک مکان تفریحی محبوب برای مردم محلی است. ویکتوریا، پایتخت بریتیش کلمبیا، در این جزیره واقع شده است. ویکتوریا یک شهر کوچک آرام اما زیباست که ارزش چند روز کاوش را دارد. از اینجا همچنین می‌توانید از مکان‌هایی مانند Tofino بازدید کنید، و از موج سواری لذت ببرید.. اگر می‌خواهید یک مسیر پیاده‌روی باورنکردنی اما چالش‌برانگیز را طی کنید، West Coast Trail به دلیل سواحل ناهموار و مسیرهای جنگل بارانی، نردبان‌های دست‌ساز در میان درختان و حیات وحش کمیاب مشهور است.

در جنگل بارانی پیاده روی کنید

برای دیدن جنگل‌های بارانی معتدل در جزیره ونکوور، در پارک ملی Pacific Rim پیاده‌روی کنید. این یکی از محبوب‌ترین پارک‌ها در کانادا است که محل زندگی درختان سرو، کاج و حیات وحش متنوعی از جمله گوزن، گرگ، خرس و شیر کوهستانی است. منطقه Long Beach یکی از قابل دسترس ترین مکان ها برای پیاده روی است، اما تپه های شنی پشت ساحل Wickaninnish در مسیر South Beach Trail نیز ارزش پیاده روی را دارند.

به کلگری بروید

کلگری اغلب توسط مسافران نادیده گرفته می شود، زیرا در ساحل نیست، اما در واقع فعالیت های رایگان و کم هزینه زیادی را ارائه می دهد. در یکی از پارک های متعدد آن پیک نیک کنید، اسکیت بروید، بازی هاکی را تماشا کنید یا به بالای قله های اطراف بروید. پیاده‌روی، قایق‌سواری، اسکی، رفتینگ و کمپینگ فوق‌العاده‌ای در اینجا وجود دارد و می‌توانید به راحتی یک دوچرخه کرایه کنید و شهر را از طریق مسیرهای دوچرخه‌سواری متعدد آن کشف کنید. اگرچه مدت‌هاست به عنوان یک شهر نفتی شناخته می‌شود، اما یکی از پر جنب و جوش ترین شهرهای کانادا است.

از گالری های تورنتو دیدن کنید

تورنتو برخی از بهترین موزه ها و گالری های هنری کشور را دارد، پس یک یا دو روز را صرف بازدید از جاذبه های هنری شهر کنید. موزه سلطنتی انتاریو (ROM) و گالری هنری انتاریو (AGO) دو موزه هنری مشهور هستند، اما گالری های کوچکتر و تخصصی نیز وجود دارد، مانند موزه نساجی کانادا و موزه هنر معاصر. گالری ها اغلب در روزهای خاصی از هفته تخفیف ارائه می دهند، بنابراین قبل از رفتن برای صرفه جویی در هزینه ها بررسی کنید.

سفر جاده‌ای

بهترین راه برای کشف این کشور پهناور، سفر با ماشین یا ماشین کاروان است. این روش ایده آلی برای دیدن شهرهای کوچک، کوه های باشکوه، مناظر روستایی شگفت انگیز و بسیاری از مکان های خارج از مسیر است. اگر زمان زیادی دارید، این بهترین و ارزان ترین گزینه برای دیدن کشور است. بزرگراه Trans-Canada از ساحل به ساحل امتداد دارد، که برنامه ریزی سفر جاده ای را نسبتاً آسان می کند. فقط به خاطر داشته باشید که آب و هوا می تواند غیرقابل پیش بینی باشد (به خصوص در زمستان). البته، شما باید مراقب حیات وحش باشید و برای رانندگی طولانی بدون توقفگاه یا پمپ بنزین آماده باشید. با این حال، ارزشش را دارد، مناظر و چشم اندازهای دیدنی از این دنیا خارج هستند! شما به راحتی می توانید هفته ها یا ماه ها را در حال گشت و گذار در کشور بگذرانید و هنوز هم به سختی سطح آن را خراش دهید. برای بهترین قیمت اجاره خودرو، از Kayak: http://Kayak.com استفاده کنید.

گشتی در پایتخت کشور

اوتاوا شهری است که به راحتی می توان آن را پیاده گشت. این شهر با موزه ها، گالری های هنری و مغازه های فراوان، شهر جذابی است که ارزش بازدید دارد. می توانید از ساختمان پارلمان (ساختمان های تاریخی که دولت کانادا در آن فعالیت می کند) بازدید کنید یا از رودخانه اتاوا عبور کنید و از کبک دیدن کنید (موزه بزرگ تمدن درست در آن طرف پل قرار دارد). موزه جنگ کانادا و گالری ملی کانادا دو موزه ای هستند که در اوتاوا باید از آنها بازدید کنید. همچنین، بازار ByWard را از دست ندهید.

سفر به شهر کبک

شهر قدیمی کبک دارای پیاده‌روهای سنگ‌فرش، معماری قرن هفدهم که به خوبی حفظ شده است و تنها قلعه آمریکای شمالی، سیتادل است. محله تاریخی Quartier Petit Champlain خیره کننده است و با مغازه های کوچک پنیر، رستوران های فرانسوی، کرپ فروشی ها و بوتیک ها به شما احساس فرانسوی واقعی می دهد. به ویژه در ماه دسامبر جادویی است زیرا کاملاً با چراغ های چشمک زن، سایبان های پوشیده از برف و ردیف درختان کریسمس زیبا تزئین شده است. در هوای گرم، به راحتی می توانید رد زمان را از دست بدهید و در خیابان ها قدم بزنید و گل های همه جا و کرکره ها و ویترین های رنگی را تحسین کنید. فراموش نکنید که از شراب های یخ محلی نمونه برداری کنید، برای نوشیدن نوشیدنی به Grande Allée بروید و خیابان های زیر Château Frontenac خیره کننده را کاوش کنید.

خارج از مسیر در نوا اسکوشیا

اهالی محلی ادعا می کنند که نوا اسکوشیا خانه دوستانه ترین افراد کانادا است. آنها ممکن است درست بگویند. این، به همراه بیش از 100 ساحل، فانوس های دریایی زیبا، قایقرانی عالی، غذاهای دریایی (این منطقه از کانادا منطقه اصلی ماهیگیری است) و خط ساحلی نوا اسکوشیا را به مکانی شگفت انگیز برای بازدید در کانادا تبدیل می کند. علاوه بر این، این استان گردشگران زیادی را به خود نمی بیند، بنابراین بسیار خلوت تر و دست نخورده تر از سایر مناطق است. این مکان برای سفرهای جاده ای و کمپینگ عالی است.

هزینه های سفر به کانادا

اقامت

هزینه اقامت در کانادا بسته به شهری که در آن می‌مانید متفاوت است. به طور متوسط، برای یک شب اقامت در اتاق خوابگاه هاستل 35 تا 45 دلار کانادا می‌پردازید. برای یک اتاق در هتل بودجه‌ای باید حداقل 90 تا 120 دلار کانادا بپردازید. قیمت‌ها در شهرهای بزرگ‌تر (به ویژه ونکوور، تورنتو و اتاوا) به طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

Airbnb در سراسر کانادا در دسترس است و از نظر قیمت و راحتی با هتل‌های بودجه‌ای رقابت می‌کند. برای یک اتاق خصوصی به طور متوسط 60 تا 90 دلار کانادا در هر شب و برای کل خانه/آپارتمان حدود 100 دلار کانادا در هر شب انتظار داشته باشید. به خاطر داشته باشید که بسیاری از شهرهای کوچک‌تر گزینه‌های زیادی ندارند. با این حال، معمولاً هتل‌ها یا متل‌های محلی وجود دارند که به طور کلی بسیار ارزان هستند. همچنین قیمت‌های Airbnb در صورت رزرو نکردن از قبل ممکن است دو برابر (یا سه برابر) شود، بنابراین زودتر رزرو کنید.

اگر کمپینگ مورد علاقه شماست، گزینه‌های زیادی در سراسر کانادا خواهید داشت. قیمت‌ها بسته به منطقه متفاوت است، اما برای یک زمین پایه برای دو نفر انتظار داشته باشید بین 25 تا 35 دلار کانادا در هر شب بپردازید. بسیاری از کمپ‌گاه‌های ملی و استانی بزرگ در اوایل تابستان رزرو می‌شوند، بنابراین حتماً در فصل اوج (ژوئن-آگوست) از قبل رزرو کنید.

غذا

به طور کلی، غذا در کانادا ترکیبی از غذاهای فرهنگ‌های دیگر است که به دلیل تاریخ مهاجرت متنوع این کشور است. در سواحل، غذاهای دریایی حرف اول را می‌زنند، در حالی که در علفزارها رژیم غذایی بیشتر گوشت و سیب‌زمینی است. حتماً برخی از غذاهای معروف کانادا مانند پوتین (سیب‌زمینی سرخ کرده با سس و پنیر)، دمای بلور (خمیر سرخ شده با شربت افرا)، بیکن کانادایی و چیپس کچاپ خوشمزه را امتحان کنید.

به طور کلی، غذا می‌تواند ارزان باشد، به شرطی که خودتان آشپزی کنید، غذای خیابانی بخورید و در رستوران‌های فست فود ارزان قیمت غذا بخورید. ساندویچ‌فروشی‌های ارزان و فست‌فود بهترین گزینه برای شما هستند و معمولاً هزینه هر وعده غذایی کمتر از 13 دلار کانادا است.

پیتزا 15 تا 20 دلار کانادا و غذای آسیایی معمولاً 10 تا 15 دلار کانادا برای یک غذای اصلی هزینه دارد.

یک وعده غذایی در یک رستوران معمولی 20 تا 35 دلار کانادا برای یک غذای اصلی و یک نوشیدنی هزینه دارد. غذاخوری معمولی فانتزی دو برابر این مقدار هزینه دارد.

قیمت یک لیوان آبجو حدود 7 دلار کانادا و یک لیوان لاته/کاپوچینو حدود 4.60 دلار کانادا است. آب بطری 2 دلار کانادا قیمت دارد.

اگر خودتان غذا بپزید، انتظار داشته باشید برای مواد غذایی 50 تا 75 دلار کانادا در هفته بپردازید. این مقدار برای شما مواد اولیه اساسی مانند برنج، ماکارونی، سبزیجات و مقداری گوشت یا ماهی را فراهم می کند.

چگونه در کانادا رفت و آمد کنیم؟

بهترین راه برای رفت و آمد در کانادا بستگی به بودجه و زمان شما دارد.

حمل و نقل عمومی

حمل و نقل عمومی در شهرهای کانادا بسیار خوب است. تورنتو و مونترال تنها شهرهای کانادا با سیستم مترو هستند، اما حتی کوچکترین شهرهای کانادا نیز دارای مسیرهای اتوبوسرانی گسترده ای هستند. هزینه یک بلیط یک طرفه معمولاً حدود 3.25 دلار کانادا است.

شهرهای بزرگتر دارای گذرنامه هایی هستند که برای گردشگران طراحی شده اند تا بتوانند از سیستم مترو نهایت استفاده را ببرند. به عنوان مثال، تورنتو دارای یک گذرنامه روزانه برای سفر نامحدود به قیمت 13.50 دلار کانادا است.

اتوبوس

در کانادا هیچ سیستم اتوبوس سراسری وجود ندارد. در عوض، اپراتورهای منطقه ای در هر مکان متفاوت هستند. Megabus ارزان‌ترین گزینه برای سفر بین شهرهای انتاریو و کبک است. کرایه‌ها می‌توانند در صورت رزرو زودهنگام تا 1 دلار کانادا پایین باشند. Red Arrow در درجه اول یک خط اتوبوس آلبرتا است. در ساحل شرقی، Maritime Bus شرکت اصلی اتوبوس است (به جز در نیوفاندلند که DRL Group است).

هزینه سفر از تورنتو به اتاوا با Flixbus حدود 30 تا 50 دلار کانادا و از اتاوا به مونترال حدود 35 تا 50 دلار کانادا است. یک سفر طولانی‌تر - مانند 13 ساعت رانندگی از کلگری به ونکوور - حدود 125 تا 165 دلار کانادا هزینه دارد.

قطار

یک سرویس قطار (VIA Rail) وجود دارد که از ساحل به ساحل حرکت می کند و بسیار زیبا است، اگرچه ارزان نیست. بسیاری از مسیرهای قطار در حال حاضر به دلیل COVID-19 معلق هستند یا با ظرفیت محدودی کار می کنند، به این معنی که سفرها حتی بیشتر طول می کشد. بیش از 24 ساعت طول می کشد تا از هالیفاکس به اتاوا بروید، که هزینه آن حدود 150-170 دلار کانادا است. از سوی دیگر، مسیرهای کوتاه‌تر مانند مونترال و شهر کبک (سفر 3.5 ساعته) مقرون به صرفه‌تر هستند و از 36 دلار کانادا شروع می‌شوند.

هواپیما

اگرچه کانادا فقط دو شرکت هواپیمایی بزرگ (WestJet و Air Canada) دارد، اما پرواز می تواند گزینه خوبی برای سفر بین شهرهای بزرگ در مدت زمان کوتاه باشد. با این حال، قیمت پروازها می تواند بالا باشد. پروازهای رفت و برگشت از تورنتو به ونکوور معمولاً با رزرو زودهنگام از حدود 200 دلار کانادا شروع می شوند، اما به راحتی می توانند سه برابر این قیمت هزینه داشته باشند. پرواز رفت و برگشت از اتاوا به کلگری حدود 270 دلار کانادا است، اما باز هم این زمانی است که از قبل رزرو شود. انتظار داشته باشید که اگر از قبل رزرو نکنید، حداقل دو برابر این قیمت را بپردازید.

اجاره خودرو

اگر بین استان‌ها می‌روید یا مدتی در کانادا می‌مانید، اجاره خودرو را با قیمت 35 تا 50 دلار کانادا در روز در نظر بگیرید. این یکی از بهترین و راحت‌ترین راه‌ها برای رفت و آمد در کشور است - به خصوص اگر می‌خواهید از شهرها خارج شوید و به مناطق وحشی کانادا بروید (به‌طور ایده‌آل اگر کسی را برای تقسیم هزینه‌ها نیز دارید).

اشتراک‌گذاری خودرو

اگر بین شهرها یا استان‌ها سفر می‌کنید، مراقب افرادی باشید که وسیله نقلیه خود را به اشتراک می‌گذارند. برای پیدا کردن سواری، این وب‌سایت‌ها را بررسی کنید:

  • Craigslist
  • Couchsurfing
  • Kangaride

هیچ‌هایک

هیچ هایک در کانادا خیلی رایج نیست، اما ایمن و قانونی است. برای دوره‌های طولانی بدون برداشتن آماده باشید، مخصوصاً اگر در مناطق روستایی‌تر سفر می‌کنید. Hitchwiki.org یک منبع عالی برای کسب اطلاعات بیشتر است.

چه زمانی به کانادا بریم؟

کانادا کشور بزرگی است و آب و هوا و دما از ساحلی به ساحل دیگر بسیار متفاوت است. کانادا دارای فصول بسیار مشخصی است و زمستان در برخی از مکان ها می تواند سخت و طولانی باشد. برای مثال، زمستان ها در مناطق شمالی زودتر شروع و دیرتر تمام می شود و مکان هایی مانند نیوفاندلند و لابرادور می توانند تا اواخر ماه مه برف را تجربه کنند.

از سوی دیگر، زمستان در کوه‌های راکی کانادا حماسی است و مردم از سراسر جهان برای رفتن به دامنه‌های اطراف Whistler، Banff و Revelstoke به بریتیش کلمبیا و آلبرتا می‌آیند. با این حال، خودتان را برای دمای سرد آماده کنید. در برخی مکان ها، مانند دشت ها، هوا می تواند تا -40 درجه سانتیگراد (-40 درجه فارنهایت) سرد شود. به طور خلاصه، فقط در صورتی از کانادا در زمستان دیدن کنید که قصد انجام ورزش های زمستانی را دارید.

تابستان در کانادا زیبا است، اما همچنین شلوغ ترین زمان سال است. ژوئن تا پایان سپتامبر فصل اصلی گردشگری است، با قیمت های متورم و جمعیت زیاد. از سوی دیگر، دما در این مدت بسیار دلپذیر است، اغلب در اواسط دهه 20 درجه سانتیگراد (70s درجه فارنهایت). جشنواره‌های موسیقی فراوان هستند و زمان خوبی برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و کاوش در دریاچه‌های بزرگ است.

فصل شانه (شانه تابستان و شانه زمستان) نیز زمان فوق‌العاده‌ای برای بازدید از کانادا است، اگرچه بهار (مارس تا ژوئن) می تواند بسیار بارانی باشد. پاییز (سپتامبر تا اکتبر) بسیار توصیه می شود، زیرا دما هنوز به اندازه کافی گرم است و برگ های پاییزی واقعاً جذاب هستند. کبک و استان های آتلانتیک ارزش یک سفر پاییزی را دارند.

چگونه در کانادا ایمن بمانیم؟

کانادا مکان امنی برای کوله پشتی و سفر است، حتی اگر به تنهایی سفر می کنید و حتی به عنوان یک مسافر زن تنها. حملات خشونت آمیز نادر است و تمایل به محدود شدن به مناطق خاصی دارد (به طور کلی جایی که مواد مخدر و خشونت باندها مشکل ساز است). ممکن است با جرایم خرده پا مانند سرقت در اطراف نقاط دیدنی محبوب توریستی مواجه شوید، اگرچه این امر چندان رایج نیست. با این وجود، همیشه مراقب وسایل خود باشید، به خصوص در هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، فقط برای اینکه ایمن باشید.

مسافران زن تنها باید در اینجا احساس امنیت کنند، با این حال، احتیاط های استاندارد اعمال می شود (هرگز نوشیدنی خود را در بار بدون مراقبت رها نکنید، هرگز به تنهایی مست به خانه نروید، و غیره).

اگر در زمستان به کانادا سفر می کنید، لباس گرم بپوشید. در اینجا هوا آنقدر سرد می شود که مردم به معنای واقعی کلمه یخ می زنند، بنابراین احتیاط کنید و همیشه پیش بینی هوا را بررسی کنید.

اگر برای پیاده روی می روید، همیشه از قبل آب و هوا را بررسی کنید و مطمئن شوید که آب کافی دارید. کرم ضد آفتاب و کلاه هم بیاورید. در اینجا می تواند شرجی باشد!

قانونی‌سازی حشیش در کانادا قوانین و محدودیت‌های زیادی دارد. CBC یک طرح عالی از همه چیزهایی که در صورت فکر کردن به مصرف حشیش در کانادا باید بدانید دارد.

کلاهبرداری در اینجا نادر است، اما آمادگی همیشه ضرری ندارد. اگر نگران کلاهبرداری هستید، در مورد کلاهبرداری های رایج مسافرتی که باید در اینجا اجتناب کنید بخوانید.

منبع: nomadicmatt.com
انتشار: 30 مهر 1402 بروزرسانی: 30 مهر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1266

به "راهنمای جامع برای سفر به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای جامع برای سفر به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید