دیدنی های شهر مونترال که در تور کانادا نباید از قلم بیاندازید

خب اگر چمدان ها را بسته اید و آماده گردش در شهر مونترال هستید به لیست گذرای جاذبه های شهر مونترال یک نگاهی بی اندازید تا وقت برای دیدن هر یک داشته باشید.

دیدنی های شهر مونترال که در تور کانادا نباید از قلم بیاندازید

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: موزه هنرهای زیبا (Montreal Museum of Fine Arts) مونترال

موزه ها معرف تاریخ، هنر و فرهنگ یک کشور هستند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به اصالت و فرهنگ اهمیت می دهید، می توانید در سفر به مونترال از موزه هنرهای زیبا دیدن کنید و با تاریخ غنی و هنرهای بی نظیر آن آشنا شوید. همچنین می توانید از نمایشگاه های جالبی که در این موزه برگزار می گردد هم دیدن کنید. البته برای بازدید از این نمایشگاه ها می بایست مبلغی حدود 12 تا 20 دلار در نظر بگیرید.

بندر قدیم (Old Port) مونترال

در این بندر زمین اسکیتی وجود دارد که بسیار پرآوازه است. اگر دوست داشته باشید می توانید روی این زمین اسکیت بازی کنید. البته اگر اسکیت بازی هم بلد نباشید، جایی برای نگرانی نیست. چون می توانید در مجموعه های آموزش اسکیت شرکت کنید و لذتش را ببرید. همچنین می توانید به کنسرت های برگزار شده بروید و با تمام وجود احساس شادی کنید.

میدان Place des Armes مونترال

میدان Place des Armes یکی از میدان های تاریخی مونترال میباشد. در این میدان می توانید از اولین بانک مونترال، کلیسا، ساختمان نیویورک لایف و … دیدن کنید. اگر دوست دارید در سفر به مونترال کمی با تاریخ آن آشنایی پیدا کنید، حتما به این میدان بروید.

باغ گیاه شناسی مونترال

مونترال سومین باغ گیاه شناسی دنیا را دارد. اولین و دومین باغ گیاه شناسی دنیا به برلن و لندن تعلق دارد. اگر به گل و گیاه علاقه مند هستید، می توانید از دیدن انواع مختلف گیاهی در این باغ خاطرات خوبی برای خود رقم بزنید.

این باغ که در سال 1931 ساخته شده، امروزه بسیار محبوب است. مساحت این باغ 75 هکتار است و در آن بیش از 10 هزار نوع گیاه پرورش داده می گردد. اگر فصل تابستان را برای سفر به مونترال انتخاب کرده باشید، می توانید گل های رز رنگارنگ این باغ را ببینید و لذت ببرید.

پارک مونت رویال (mount royal park) مونترال

اگر قصد شما از سفر به مونترال فقط و فقط سرگرمی باشد، باید بگوییم که رفتن به پارک مونت رویال بهترین گزینه برای شماست. معمولا تابستان ها جمعیت زیادی به این پارک می آیند. ناگفته نماند که ماه می تا اکتبر کنار ساختمان Sir George-Etienne که در نزدیکی پارک قرار گرفته است، محل برگزاری جشنواره های جذابی است که شما را حسابی سرگرم می نماید.

طراح این پارک همان طراح معروف پارک نیویورک است که محبوبیت زیادی دارد. امکانات تفریحی متنوع و بی شمار پارک از جمله دوچرخه سواری، اسکی، سورتمه سواری و اسب سواری این پارک را به مکان شلوغی تبدیل کرده است که هرکسی را شیفته خود می نماید.

پارک لافونتن (la fontaine park) مونترال

اگر عاشق ورزش و تندرستی هستید، برای شما یک خبر خوب داریم؛ در سفر به مونترال می توانید هم تفریح کنید هم ورزش! چگونه؟ به پارک لافونتن بروید و والیبال ساحلی و تنیس بازی کنید. تازه بعد از بازی کردن می توانید ساعت ها به تماشای نمایش های باحال بنشینید و سرحال شوید.

کلیسای سن ژوزف مونترال (Saint Josephs Oratory of Mount Royal) مونترال

کلیسای سن ژوزف در سال 1904 ساخته شده است. این کلیسای رنسانسی در پایین کوه مونت رویال قرار گرفته است که کالج نتردام را هم در نزدیکی آن می توانید ببینید. یکی از نکته های جذاب این کلیسا گنبد بسیار عظیم آن است، به طوری که از هر نقطه شهر می توان آن را مشاهده نمود.

کلیسای نوتردام (Notre-Dame Basilica of Montreal) مونترال

به جرأت می توان گفت محبوب ترین بنای تاریخی و زیارتی مونترال کلیسای نتردام است. سبک معماری به کار رفته در این کلیسا گوتیک است که فضایی دلچسب و رویایی به آن بخشیده است. علاوه بر این نقاشی های مذهبی دیواره ها و سقف این کلیسا به قدری زیباست که می تواند قدرت پلک زدن را از شما بگیرد.

بازار Jean-Talon مونترال

مسافرت و خرید کردن دو روی یک سکه هستند. در این بازار که در محله Little Italy قرار گرفته است، چند صد مغازه عظیم و کوچک وجود دارد. شما علاوه بر خرید انواع لباس و پوشاک می توانید از غذاهای خوش طعم این حوالی هم بهره مند شوید.

محله Le Plateau مونترال

این محله رویایی یکی از پرجاذبه ترین محله های مونترال است. حتی قدم زدن در پیاده روها و دیدن مغازه های این حوالی حسابی آدم را سر ذوق می آورد. تازه هروقت هم که گرسنه شدید، می توانید به یکی از رستوران ها و کافه های این محله بروید و خودتان را به یک غذای خوشمزه و نوشیدنی دلچسب مهمان کنید.

پارک المپیک مونترال (olympic park) مونترال

پارک المپیک یکی دیگر از مکان های دیدنی مونترال است که اغلب مردم آن را می پسندند. بنابراین مطمئن باشید می تواند خاطرات خوشی را هم برای شما رقم بزند. نام المپیک به دلیل برگزاری بازی های المپیک تابستانه در سال 1976 برای این پارک انتخاب شده است. درون پارک یک ورزشگاه وجود دارد که توسط حصار عظیم دایره ای شکلی احاطه شده است. در نگاه اول همین نمای ظاهری بیشتر از هر چیزی نظر گردشگران را به خود جلب می نماید. شما می توانید در این پارک از استخرها، باغ گیاه شناسی و جانورشناسی هم دیدن کنید و از تفریح لذت ببرید.

مجموعه بیودوم (Biodome) مونترال

این مجموعه 4 چرخه طبیعی را که در آمریکای جنوبی، شمالی و مرکزی هست را نشان می دهد. نمونه این پارک را نمی توانید در هیچ کجای دنیا پیدا کنید. اما می توانید این مجموعه اعجاب انگیز را در پارک المپیک پیدا کنید.

انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 165

به "دیدنی های شهر مونترال که در تور کانادا نباید از قلم بیاندازید" امتیاز دهید

1 کاربر به "دیدنی های شهر مونترال که در تور کانادا نباید از قلم بیاندازید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های شهر مونترال که در تور کانادا نباید از قلم بیاندازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید