خوشگذرانی در ارتفاعات ونکوور کانادا

برخی جاذبه های گردشگری ونکوور از آن مقاصد گردشگری هایی است که دل و جرات هم میخواهد، برخی از مسافران برای تماشای شنای نهنگ های قاتل در آبهای مه آلود و یا دوچرخه سواری در مسیرهای پر برگ در پارک استنلی به ونکوور می روند. ونکوور منطقه ای خطرناک و هیجان انگیز زیاد دارد که توسط افراد بی باک و ماجراجو مورد بازدید قرار میگیرد، بسیاری از این مخاطرات در مکانهای مرتفع است. می توانید روی پل های معلق تاب بخورید، یا سوار  تله‌کابین شوید در حالی که از کنار کوه بالا میرود یا در یک پیاده روی شیشه ای که از یک صخره بلند عبور میکند قدم بزنید.

برخی از این تجربیات یک تجربه شبیه مرگ هستند که البته ونکووریها آن را سرگرم کننده می نامند!!

خوشگذرانی در ارتفاعات ونکوور کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: جولیا گرانت، نماینده Grouse Mountain Resort میگوید: ما مطمئناً فعالیت هایی را داریم که ممکن است برخی آنها را ترسناک تلقی کنند ، اما من فکر می کنم عبارت "هیجان انگیز " راه خوبی برای توصیف آنها است. به وسیله تله کابین Skyride Surf می توانید در فاصله 3،300 پا به بالای کوه برسید در حالی که رو سقف و نه در داخل تله کابین هستید.

یکی از کسانی که سوار این تله کابین شده بود میگوید:من وقتی سوار این وسیله شدم شانس آوردم که یک طوفان ناگهانی باران ما را مجبور کرد به داخل تله کابین برگردیم و من را فوق العاده خوشحال کرد. من ارتفاعات را دوست دارم اما این تله کابین حسابی مرا میتراسند و فکر نمی کنم که من هراسی غیر منطقی درباره آن داشته باشم. حفظ تعادل ان بالا بسیار سخت است. من نمی دانم چرا داوطلب شدم سوار این دستگاه شوم و انگار دچار نوعی خودآزاری شده بودم و اما اوضاع وقتی بدتر شد که متوجه شدم عکاس که با او کار میکنم هم از این ارتفاع میترسد.

براساس یک مطالعه در مجله علوم اعصاب ، حدود یکی از هر سه نفر می گویند که در معرض ارتفاعا ، ناراحتی یا پریشانی را تجربه می کنند.

اما این هیچ دلیلی برای جلوگیری از جاذبه های چالش برانگیز ونکوور نیست.

قله های برفی، جنگل های سرسبز: پیاده روی در ارتفاعات

تصور کنید در قلب یک جنگل انبوه قدم می زنید، عطر کاج ها مشام شما را نوازش می دهد و صدای دلنشین پرندگان، موسیقی مسیرتان می شود. این همان حدیثی است که مسیرهای پیاده روی در ارتفاعات ونکوور به شما هدیه می دهند. از مسیرهای کوتاه و خانوادگی گرفته تا مسیرهای چالش برانگیز برای کوهنوردان حرفه ای، در این شهر برای هر سلیقه ای مسیری وجود دارد.

جنگل اسکاربرو Bluffs: با چشم اندازهای پانوراما از خلیج Burrard و کوه های North Shore، این مسیر برای یک پیاده روی سبک و لذت بردن از طبیعت ایده آل است.

مسیر کوه Grouse Grind: مسیری 2.9 کیلومتری و شیب دار که به "قله خرد" منتهی می شود. این مسیر برای کوهنوردان با آمادگی جسمانی مناسب چالشی لذت بخش است. در قله، از تماشای شهر و مناظر اطراف لذت ببرید و از امکانات تفریحی متنوع مانند تله کابین و نمایشگاه های حیات وحش بهره مند شوید.

دریاچه Cypress Falls: این مسیر جنگلی زیبا به آبشار خیره کننده Cypress Falls منتهی می شود. با گذر از پل های چوبی و تماشای آبشارهای متعدد، خود را در یک تابلوی نقاشی زنده احساس خواهید کرد.

هیجان در آغوش ابرها: ورزش های زمستانی

ونکوور، بهشت ورزش های زمستانی است. از اواخر آذر تا اواسط فروردین، کوه های اطراف پوشیده از برف می شوند و فرصتی استثنایی برای تجربه هیجان ورزش های زمستانی فراهم می شود.

اسکی و اسنوبرد در کوه های North Shore: سه پیست اسکی Cypress Mountain، Grouse Mountain و Seymour Mountain با امکانات مدرن و متنوع، میزبان اسکی بازان و اسنوبردسواران از سراسر جهان هستند.

سورتمه سواری در Whistler Blackcomb: پیست اسکی Whistler Blackcomb، بزرگترین پیست اسکی در آمریکای شمالی است. علاوه بر اسکی و اسنوبرد، سورتمه سواری مهیج در این پیست، تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند.

یخ نوردی در آبشارهای یخی: برای ماجراجویان واقعی، یخ نوردی در آبشارهای یخی اطراف ونکوور فرصتی بی نظیر است. در این فعالیت هیجان انگیز با تجهیزات مخصوص بر روی دیوارهای یخی صعود می کنید و لذت فتح قله های یخی را تجربه خواهید کرد.

ماجراجویی در اوج: دوچرخه سواری کوهستان

دوچرخه سواری کوهستان، راهی عالی برای کشف مسیرهای پنهان و چشم اندازهای دست نیافتنی در ارتفاعات ونکوور است. مسیرهای مختلفی با سطوح دشواری متفاوت وجود دارد که از دوچرخه سواری آرام در جنگل تا مسیرهای شیب دار و پر پیچ و خم برای دوچرخه سواران حرفه ای را شامل می شوند.

مناطق محبوب دوچرخه سواری کوهستان: Lynn Valley، Stanley Park، North Shore، Seymour Demonstration Forest

آرامش در ارتفاع: کمپینگ و پیک نیک

چه چیزی لذت بخش تر از برپایی چادر زیر آسمان پرستاره و به دور از هیاهوی شهر است؟ در ونکوور، کمپینگ های متعددی در ارتفاعات وجود دارد که تجربه ای به یاد ماندنی از دل طبیعت را برای شما رقم می زند. علاوه بر کمپینگ، می توانید با برپایی پیک نیک در دشت های سرسبز و یا کنار دریاچه ها، از مناظر زیبای ارتفاعات لذت ببرید.

مناطق محبوب کمپینگ: Cypress Provincial Park، Golden Ears Provincial Park

سوار بر تله کابین گراوسماونت: سفری به سرزمین برف ها

اولین ایستگاه شما، گراوسماونت (Grouse Mountain) است، قله ای به ارتفاع 1200 متر با چشم انداز پانوراما از شهر و خلیج Burrard Inlet. با سوار شدن بر تله کابین گراوسماونت، سفری آسمانی آغاز کنید و خود را در میان جنگل های انبوه و صخره های شیب دار رها کنید. در قله، با زمینی پوشیده از برف روبرو می شوید که فرصت های بی نظیری برای اسکی، اسنوبرد و تیوب سواری فراهم می کند. حتی اگر اهل این ورزش ها نیستید، نگران نباشید. می توانید از پیست های پیاده روی منظره دار لذت ببرید، در غارهای طبیعی ماجراجویی کنید یا از تماشای خرس های گریزلی در پناهگاه حیات وحش لذت ببرید.

ماجراجویی در قله سایپرس: بهشتی برای دوستداران اسکی

اگر به دنبال تجربه ای هیجان انگیزتر در اسکی هستید، قله سایپرس (Cypress Mountain) با مساحت 900 هکتار پیست اسکی و اسنوبرد، گزینه ای ایده آل است. فرقی نمی کند که تازه کار باشید یا حرفه ای، در این مجموعه شیب هایی با انواع سطوح دشواری پیدا خواهید کرد. حتی می توانید از پارک برف با موانع پرطرفدار آن برای انجام حرکات نمایشی لذت ببرید. پس از یک روز پر از هیجان، در یکی از رستوران های دنج کنار شومینه، خستگی در کنید و از مناظر خیره کننده لذت ببرید.

کوهنوردی در مسیرهای هیجان انگیز

برای ماجراجویانی که به دنبال چالش های بیشتر هستند، مسیرهای کوهنوردی متعددی در اطراف ونکوور وجود دارد. مسیر Howe Sound Crest Trail با چشم اندازهای حواس پرت کن از اقیانوس و کوهستان، یکی از محبوب ترین گزینه هاست. این مسیر 9 کیلومتری با شیب ملایم برای کوهنوردان با سطوح مختلف مناسب است. اگر به دنبال چالش بیشتری هستید، قله Seymour با ارتفاع 1450 متر و مسیرهای صخره ای هیجان انگیز، انتخابی عالی است. فراموش نکنید که قبل از شروع هر مسیر کوهنوردی، آمادگی جسمانی خود را بسنجید و تجهیزات مناسب به همراه داشته باشید.

تماشای خیره کننده غروب آفتاب از کوه سیون

برای اتمام یک روز به یاد ماندنی، بازدید از کوه سیون (Mount Seymour) را از دست ندهید. این قله با ارتفاع 1450 متر، بهترین مکان برای تماشای غروب آفتاب است. در حالی که خورشید در میان کوه ها فرو می رود، شهر ونکوور در زیر پای شما با نورهای درخشان، تصویری جادویی خلق می کند. این تجربه به یاد ماندنی، بهترین خاتمه برای یک روز پر از ماجراجویی در ارتفاعات ونکوور خواهد بود.

فراتر از ورزش: از چشمه های آبگرم تا تماشای ستاره ها

خوشگذرانی در ارتفاعات ونکوور محدود به ورزش های زمستانی نمی شود. چشمه های آبگرم天然، مانند چشمه های آبگرم اسکوامیش (Squamish) و چشمه های آبگرم Whistler، فرصتی برای آرامش و تجدید قوا بعد از یک روز پرهیجان فراهم می کنند. در این چشمه ها، در میان مناظر طبیعی خیره کننده، تنش های عصبی را رها کرده و حس آرامش را به خود هدیه دهید. همچنین، برای علاقه مندان به نجوم، رصدخانه های متعددی در اطراف ونکوور وجود دارد که با تلسکوپ های قدرتمند، اسرار آسمان شب را به شما نشان خواهند داد.

انتشار: 22 بهمن 1402 بروزرسانی: 30 بهمن 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 75

به "خوشگذرانی در ارتفاعات ونکوور کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "خوشگذرانی در ارتفاعات ونکوور کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "خوشگذرانی در ارتفاعات ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید