جشنواره درهای باز انتاریو (Doors Open Ontario)

هر سال از ماه 27 آوریل تا 30 اکتبر، جشنواره ای جهت نمایش گنجینه های میراث انتاریو با رویدادهای رایگان در سطح استان برای عموم برگزار میگردد. چه شما به تنهایی در حال گشت و گذار باشید، چه یک مکان تفریحی را با خانواده و دوستان خود میبینید یا برای اولین بار است که در این فستیوال شرکت می کنید ، جشنواره درهای باز انتاریو چیزی برای همه دارد.

جشنواره درهای باز انتاریو (Doors Open Ontario)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: جشنواره درهای باز انتاریو (Doors Open Ontario) یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های گردشگری و فرهنگی در کانادا است. این جشنواره برای دیدن اماکن تاریخی و فرهنگی مهم در سراسر استان انتاریو برگزار می‌شود.

جشنواره درهای باز انتاریو، به باز کردن درهای مراکز تاریخی و فرهنگی در سراسر استان انتاریو به منظور بازدید از بناهای تاریخی و فرهنگی معروف شهرها و بخش‌های مختلف انتاریو می‌پردازد. بیش از 1000 بنای تاریخی و فرهنگی در سراسر استان انتاریو در این جشنواره شرکت کرده و به بازدید کنندگان اجازه می‌دهند تا با دیدن این بناهای تاریخی و فرهنگی در طول یک روز یا دو روز، به یک سفر فرهنگی و آموزشی بپردازند.

در این جشنواره، افراد می‌توانند اماکن تاریخی و فرهنگی مانند کاخ‌های تاریخی، موزه‌ها، مساجد، کلیساها، ایستگاه‌های راه‌آهن، بناهای دانشگاهی و سایر مراکز فرهنگی را بازدید کنند. در هر سال، بازدید کنندگان می‌توانند از طریق یک نقشه، از اماکن بازدیدی انتخاب کنند و به صورت رایگان به دیدن این اماکن بپردازند.

از خانه های تاریخی گرفته تا شگفتی های ساخت و ساز مدرن، جشنواره درهای باز انتاریو ساختمان ها، فضاهای طبیعی، زیرساخت ها و مناظر فرهنگی را به نمایش میگذارد که جوامع ما را شکل و تعریف می کنند.

از زمان راه اندازی این برنامه در سال 2002 ، بیش از 7.3 هفت میلیون بازدید از هزاران ساختمان و فضای منحصر به فرد انجام شده است. برنامه Doors Open Ontario همچنین در جوامع محلی تأثیر زیادی داشته، به طوری که شرکت کنندگان در طول سفرهای خود در سال 2017 بیش از 13.1 میلیون دلار هزینه کردند زیرا آنها درمورد حفاظت از میراث ، تاریخ محلی و تفریح ​​یاد گرفتند.

Doors Open Ontario 2020 شامل 34 رویداد از جمله بیش از 900 مکان ساخته شده و میراث طبیعی در سطح استان است. در هر رویداد ، برنامه سازان محلی داستان های منحصر به فرد و جالب انتاریو را به اشتراک می گذارند ، انتاریان ها یک برنامه خیره کننده در مورد میراث این استان ترتیب میدهند و یک ماجراجویی جالب را برای انتاریان ها از سراسر استان ارائه می دهند.

اگر می‌خواهید تور کانادا خود را انتخاب کنید همزمانی تور با تعدادی از فستیوالهای سالیانه کانادا می‌تواند سفر شما را بهتر و جذاب‌تر کند.

انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 70

به "جشنواره درهای باز انتاریو (Doors Open Ontario)" امتیاز دهید

2 کاربر به "جشنواره درهای باز انتاریو (Doors Open Ontario)" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره درهای باز انتاریو (Doors Open Ontario)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید