در سفر به مکزیکوسیتی ابتدا به کدام جاذبه ها و مراکز خرید سربزنیم؟

شهر زیبای مکزیک. سیتی حسابی شما را با تعد جاذبه های گردشگری و مراکز خرید غافلگیر خواهد کرد، بهتر است قبل از سفر همه این مراکز را در نقشه پین کنید تا مهترین ها را از دست ندهید.

در سفر به مکزیکوسیتی ابتدا به کدام جاذبه ها و مراکز خرید سربزنیم؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کلیسای متروپولیتان (Metropolitan Cathedral)

کلیسای متروپولیتان از بزرگترین کلیساهای جامع در کل ایالات متحده است و بعلاوه محل استقرار اعظم کاتولیک روم در مکزیک است. این کلیسا در مرکز شهر مکزیکو سیتی قرار گرفته است و در سال 1813 از طریق معماری اسپانیایی و با الهام از کلیساهای گوتیک هم ساخته شد.

آدرس: Calle República de Guatemala 18، Centro Histórico، Centro، 06000 Ciudad de México، D.F.، Mexico

کاخ موزه ملی (National Palace)

این کاخ در میدان اصلی شهر مکزیکو سیتی واقع شده است و مکانی اجرایی برای فدرال مکزیک هم محسوب می شد. این کاخ هم دارای نمایی تاریخی با دیوارهای بسیار زیبا است. چند مورد از نقاشی های دیگو ریورا بر روی دیوارهای این کاخ هم نصب شده است و باعث جلوه بی نظیر این کاخ موزه ملی شده است.

آدرس: Palacio Virreinal، Centro Histórico، Centro، 06000 Ciudad de México، D.F.، Mexico

کاخ هنرهای زیبا (Palacio de Bellas Artes)

کاخ هنر های زیبا یکی از برجسته ترین مراکز فرهنگی در مکزیکو سیتی است، که در سمت غربی منطقه تاریخی شهر کنار پارک مرکزی آلمدا قرار گرفته است. اولین تئاتر ملی که در کشور مکزیک در اواخر قرن نوزده ساخته شده بود و بعدا تصمیم گرفتند ساختمون آن را مجلل تر و بزرگتر بسازند و در سال 1910 این کاخ زیبا رو جایگرین آن هم کردند. کاخ هنر های زیبا یکی از توریستی ترین اماکن مکزیک به حساب میاد.

آدرس: Lázaro Cárdenas 4، Centro Histórico، Centro، 06000 Ejido del Centro، D.F.، Mexico

میدان زوکالو (Zocalo Square)

زوکالو میدان اصلی شهر مکزیکو سیتی است که در قلب این شهر مکزیکی قرار گرفته است. وسعت این میدان در شهر مکزیکو سیتی 57600 مترمربع است. میدان زوکالو سالانه 85 میلیون بازدیدنماینده دارد و مردم آن را از هر دو طرف احاطه نموده اند. تمامی خطوط حمل و نقل از این میدان می گذرند بعلاوه فروشندگان دوره گرد در این میدان، همه چیز، از توله سگ و بلیت بخت آزمایی گرفته تا حبوبات و جواهرات گران قیمت هم می فروشند، دیگر کافه ها و رستوران های این میدان که زبان زد تمام مردم مکزیک است. در کل می توان میدان زوکالو را قلب تپنده و چشم و چراغ شهر مکزیکو سیتی دانست.

آدرس: Plaza de la Constitución 29، Centro Histórico، Centro، 06000 Ciudad de México، D.F.، Mexico

پارک چاپولتپک (Chapultepec Park)

پارک چاپولتپک با داشتن مساحت 4 کیلومتر مربع، پارک اصلی و بزرگ ترین پارک مکزیکو سیتی به شمار می آید. در گذشته این پارک دژ سرخپوست های تولتک بود وآزتک ها 1200 سال بعد از میلاد به این مکان کوچ کردند و بر طبق افسانه ها در اوایل قرن 15 این پارک را بنا نهادند. با گذر زمان، این تپه تبدیل به مکانی ییلاقی برای حکمرانان آزتکی شد؛ جایی که آب ها از چشمه ها از طریق لوله های آب رسانی بر روی محوطه معبد در مرکز سرازیر می شدند که هنوز هم بقایای آن در خیابان چاپولتپک به جای مانده است. تصویر قانون گذاران آزتکی بر روی سرازیری این تپه حکاکی شده که بقایای آن هم قابل مشاهده است. امروزه این پارک به علت داشتن دریاچه، امکانات ورزشی، باغ گیاه شناسی، موزه تاریخ ملی و موزه ملی مردم شناسی و تفریحات بی شمار دیگر از قبیل کنسرت و اجرای تئاتر، از محبوبیت خاصی برخوردار است

آدرس: Mexico City, CDMX, Mexico

کاخ چاپولتپک (Chapultepec Castle)

کاخ چاپولتیک یکی از دیدنی ترین جاذبه های شهر مکزیکو سیتی است و به دستور ماکسیمیان ساخته شده استو این کاخ تا مدت ها محل ریاست جمهور مکزیک بوده و سپس به دستور رییس جمهور کاردناس قرار شد که آن را به اسم یک بنای تاریخی حفظ نمایند.

آدرس: Monumento a Los Niños Heroes، Av Juventud Heroica، Bosque de Chapultepec I Secc، 11100 Ciudad de México، D.F.، Mexico

قصر سلطنتی بانو گوادالوپ (The Basilica of Guadalupe)

گفته شده که در سال 1531 این قصر هم زمان با افتتاح، اولین بازدیدنمایندگان را به خود جلب نموده است. هر سال علی الخصوص در روز جشن 12 دسامبر، قصر کاتولیک بانو گوادالوپ میلیون ها بازدید نماینده و عابد را به سمت خود می کشاند. این کاخ در مجاورت تپه ای ساخته شده که گفته می شود مریم مقدس در آن ظاهر شده است! این مکان شامل مجموعه ای از ساختمان ها می باشد که مشرف به میدان عمومی پهناوری است که از طریق مجسمه های مدرن و جالب، مانند صلیب بتونی بزرگی که ساعت و ناقوس منحصر به فردی بر روی آن قرار دارند مزین شده است. از نکات جالب این مکان می توان به محراب پر زرق و برق قصر قدیمی در قرن 16 میلادی که مختص به مریم مقدس است و قصر نو گوادالوپ با ظاهر متمایز خمیده و مدرن که در سال 1976 ساخته شده اشاره نمود.

آدرس: Plaza de las Américas 1, Villa de Guadalupe, Villa Gustavo A. Madero, 07050 Ciudad de México, CDMX, Mexico


مراکز خرید در شهر مکزیکو سیتی

مرکز خرید سانتا فه (Centro Santa Fe)

آدرس: Av. Prol. Vasco de Quiroga 3800، Lomas de Santa Fe، Antigua Mina de Totoloapa، 05109 Ciudad de México، D.F.، Mexico

مرکز خرید پریسور (Centro Comercial Perisur)

آدرس: Anillo Perif. Blvd. Adolfo López Mateos 4690، Ote Jardines del Pedregal، Insurgentes Cuicuilco، 04500 Ciudad de México، D.F.، Mexico

ال بازار سابادو (El Bazar Sabado)

آدرس: San Jacinto 9، San Ángel TNT، San Ángel، 01000 Ciudad de México، D.F.، Mexico

بازار صنایع دستی (Mercado de Artesanias de la Ciudadela)

آدرس: Emilio Donde 98، Colonia Centro، Centro، 06000 Ciudad de México، D.F.، Mexico

انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 24 تیر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 772

به "در سفر به مکزیکوسیتی ابتدا به کدام جاذبه ها و مراکز خرید سربزنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "در سفر به مکزیکوسیتی ابتدا به کدام جاذبه ها و مراکز خرید سربزنیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به مکزیکوسیتی ابتدا به کدام جاذبه ها و مراکز خرید سربزنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید